Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Guide til et godt emne

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Guide til et godt emne Empty
IndlægEmne: Guide til et godt emne   Guide til et godt emne Icon_minitimeLør Mar 24, 2012 11:17 am

Guide til et godt emne

Er du i tvivl om hvordan du skal emne med andre? Her er et par tips som måske kan være behjælpelige:

- Den mest brugte skriveform på forummet er på nuværende tidspunkt 3. person datid.

- Når du starter et emne, kan de være en ide at lave en indledning der lyder noget i stil af:

Dato : 8. januar 2011
Årstid : Vinter.
Dag : søndag
Vejr : Snevejr med let blæst.
Sted : Centrum
Tid : 13:53
Omgivelser : Massere af larm, folk der snakker i telefoner og biler der køre hurtigere end tilladt.

Admin kedede sig. Hvorfor skulle han ligge her, imens resten af byens dæmoner var ude og more sig. Ok, det vidste han jo ikke noget om, men han gik stærkt ud fra han var den mest ulykkelige fyr i byen lige nu. Han gabte højt og rullede om på ryggen ”åh.. gid en varulv ville gøre en ende på minde lidelser..” jamrede han.

Det vil give din medspiller en ide om hvor I er, og så selvfølgelig efterfulgt af din figurs indledning.

Hvilket tegn for hvad?

”” tegn for at snakke: ”jeg er sulten” sagde admin

** for at tænke: *Jeg er sulten* tænkte admin

// // for en offgame besked i dit indlæg: //Hey, jeg tænkte på om vi ikke kunne rykke vores emne over i byen i stedet?//


En normal måde at afslutte et indlæg er ved at skrive offgame tegn, out: //out//

Husk at det er frit at trække npc (not playing characters), altså figurere der som sådan ikke er din figur, men blot en karakter der bliver brugt i en kort periode, med i spillet. Fx et menneske man er henne og sætte tænderne i, eller ham din bedste ven der ødelagde din scorereplik hos hende den lille, søde elverpige.

Nogle spørgsmål med hensyn til emner, skriv og spørg

- Admin


Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
 
Guide til et godt emne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Godt Nytår!!!
» Det så jeg godt ;) - Erika
» Et godt gemmested - Lana
» en gammel ulv kan godt lære nye triks
» godt at se dig igen (Anna Rose)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Guide til et godt spil-
Gå til: