Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Det så jeg godt ;) - Erika

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 2:34 am

Tid: 16:37
Sted: En gyde i downtown
Vejr: Overskyet, men ingen regn
Omgivelser: ikke særligt mange mennesker

Thean kom gående ned af gaden. Han havde lige båret den sidste flyttekasse ind i sin nye lejlighed. Det var et lille sted, ikke særligt kønt og med meget lidt plads. Indtilvidere var det det eneste han kunne få råd til.
Han snuppede en bid fra et æble og fik øje på en samling af 3-4 mennesker der lød meget overraskede. Han stillede sig nysgerrigt hen ved siden af dem, og så en ung kvinde i færd med at lave et trick. Nysgerrigt så han til.
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:16 am

Erika stod op ved et lille klap sammen bord foran sig der på var tre reslebæger. Erika havde sit hår sidene løst på ryggen og hendes påklædning skjulte ikke meget af hendes flotte krop men nok til at vække fantasier hos mange mænd og kvinder (( http://www.colourbox.dk/preview/6720005-753320-flamenco-danser-kvinde-sigoejner-med-spansk-haand-fan.jpg )). En af mænde lange 20 dollor seldel på bordet og sagde han ville spille med og det vækte et blidt og lidt flirtene smil frem på Erikas læber og vidste at under det bæger i midten lå en lille sort kugle og han skulle bare fortælle hende hvor den var henne om lidt mens hun lod raslebægeret dække den igen.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:18 am

Thean smilede svagt og betragtede de tre bægre. Han lavede selv dette her trick ofte, men nok lidt anderledes end de fleste andre. Han var sikker på at han ville kunne gennemskue pigens forsøg. Han stod stille og holdt godt øje med hvad der blev gjort.
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:20 am

Erika hold så op på manden og lod langsomt bægerne gide rundt på bordet og hævede langsomt tempoet
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:22 am

Thean holdt godt øje med bægret hvor kuglen var i, men også opmærksom på hendes hænder, hvis hun nu skulle finde på at snyde.
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:31 am

Erika var kommet op på et ret godt tempo før hun stoppede og hun havde flyttet kuglen hen til det bæger der lå til venstre
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:33 am

Thean ventede og så på det bæger han vidste den måtte ligge i.
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:35 am

manden pegerede på det bæger som det burte ha ligget i og Erika smillede blidt og løftede det op og det var tomt manden så måløst på bægeret
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:37 am

Thean så overrasket på bægret. Han havde ikke set en eneste bevægelse.. han havde holdt godt øje med kuglen. Det mindede uhyggeligt meget om hans trick.. lidt for meget. "Hrm, jeg vil gerne prøve" sagde han og smilede "20 dollars?"
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:39 am

manden flyttede sig og Erika så på Thean med et elevator blik mens hun lagde mandens 20 dollors i hendes dragt og nikkede og vidste hvor boldten var.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:39 am

Thean smilede og lagde en 20 dollar seddel på bordet. Han smilede blidt og holdt øje med bolden.
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:40 am

Erika smillede og lukkede bægeret omkring boldten og flyttede bægerne rundt på bordet som før
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:42 am

Thean så ud til at holde øje med bægrene, men han var i fuld gang med at koncentrere sig om magi.
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:45 am

Erika flyttede boldet fra dens bæger til et andet og stoppede så bægerne så den burte ligge i midten men ligger til højre
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:48 am

Thean smilede skævt og teleportrede bolden tilbage på sin plads i midten. Så pegede han på det midterste bæger "der?"
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:51 am

Erika løftede bægeret og så overrakset på bolden
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:52 am

Thean fakede et overrasket smil "aha! Det gælder om at have gode øjne" sagde han og smilede til de andre omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:53 am

Erika skurrede svat til Thean og tog en 20 dollor seldel frem "kvit eller double?" spurte hun med et chamerne smil
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:55 am

Thean så ud til at overveje det "hm.. jeg er ikke sikker på hvor heldig man kan være.. måske skulle jeg ikke teste det" sagde han og så bekymret ud "ah ok, double!"
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:56 am

Erika smillede og tog en hvid kugle og skiftede den sorte ud og begyndte og snorre bægerne ud meget hurtiger den her gang
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:57 am

Thean havde godt styr på den hvide kugle med sin magi. Han koncentrede sig ikke om bægrene, kun om kuglen.
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 3:58 am

Erika smillede og flyttede bolden ned i sin taske under bordet
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 4:02 am

Da han stoppede pegede han på det midterste bæger igen og teleporterede bolden under koppen.
Tilbage til toppen Go down
Mizore

Mizore


Race : Menneske
Bosted : China town i en lille lejlighed
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 4:05 am

erika så kort ned mod tasken og kunne ikke se bolden og så på Thean og smillede og rakte ud efter selderne og flyttede rundt på bægerne ved at telepoter dem og tog så fat i den midstere igen og løftede op og den var tom "øv.." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 4:06 am

Thean smilede skævt og trak på skuldrene. "Oh well, det var mine sidste penge" sagde han og strakte sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det så jeg godt ;) - Erika Empty
IndlægEmne: Sv: Det så jeg godt ;) - Erika   Det så jeg godt ;) - Erika Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det så jeg godt ;) - Erika
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ulvetur i skoven - Erika
» Aftentur i skoven - Erika
» Godt Nytår!!!
» Guide til et godt emne
» Et godt gemmested - Lana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: