Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 godt at se dig igen (Anna Rose)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 7:18 pm

tid: mandag aften kl. 19:39
0mgivelser: en gyde nær hospitalet
vejer: det er koldt og det regner
påklædning: et par sorte jeans, med en læde hængende ned fra hoften, en rød læderjakke og tunge støvler uden hæl

Neal stod i en gyde, hun var omringet af tre unge mænd, som Neal 'tilfældigvis' var kommet til at fornærme.
''hvad sagde du'?'' sturdte den ene af drengende, det fik bare Neal til at grine af ham ''jeg sagde at du burdte få et bad, du forpæster luften, og nu da du er tæt på, kan jeg lugte at din ånde er endnu være end din kropslugt''
den kommentar fik ham til at slå ud efter hende, Neal undvigede det uden problemer ''dumt træk, nu er det jeg gør nu selvforsvar'' sagde hun og sparkede ham i ribbene
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 8:32 pm

Anna Rose var på vej til arbejde, hun gik hurtigt da hun ikke brød sig om at gå på gaden alene, hun havde sin røde jakke på, sorte bukser, sorte sko, et hvidt halsteklæde og en hvid paraply over hovedt.
Anna Rose hørte noget tomult og så ind i en gade hvor hun så 4 skikkelser stå tæt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 8:45 pm

sparket fik de toandre drenge til at springe på Neal, men da de ingen kamperfaring havde, var det ingen sag for hende at sende dem i asfalten ''hvorfor er drenge så dumme, de undervudere altid kvinder'' sagde hun og fandt en permanent marker og begyndte at male deres ansigter
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 9:08 pm

Anna Rose kunne endelig se hvad der forgik da 3 af skikelserne lå på jorden og den sidste stod for sig selv.
"Neal? Er det dig, hvad sker der her" Hun gik tættere på og så på de 3 drenge der lå på jorden.
Så opdaget hun marken hun havde i hånden.
"Er det dig der har sendt folk på hospitalet med tegninger i ansigtet!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 9:11 pm

Neal skyndte sig at gæmme permanent markeren bag rykken ''nej, jeg tror det er en ny sygdom, som giver mærker i ansigtet'' sagde Neal grinende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 9:36 pm

Anna Rose gik hen og så på de tre mænd "Hvad er der sket her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 9:39 pm

''som jeg sagde det er en mystisk ny sygdom som får dem til at kolabse og giver dem mærker i ansigtet'' grinede Neal
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 9:55 pm

Anna Rose så alvoligt på Neal "Jeg så dig sparke dem, du skal ikke stå og lyve for mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 9:58 pm

''de slog ud efter mig, så det er rent selvforsvar, vil du have at jeg bare skulle tage slagene uden at betale dem tilbage'' sagde Neal og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 10:06 pm

"Nej det gjorder jeg ikke, selvforsvar er okay, men burde du ikke ringe til politiet?" hun så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 10:10 pm

''så vidt jeg ved bleger du at have et problem med politiet, desuden dette lære dem en vigtig lektie, undervuder aldrig en kvinde, og som du muligvis husker, jeg lever af konfligt'' sagde Neal
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 10:24 pm

"Og hvordan lever du af det" hun så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 10:59 pm

''jeg er en demon, og jeg fuld af energi, når jeg slåds, som efter et fantastisk måltid'' sagde Neal ''og når jeg ikke slåds i noget tid, bliver jeg syg''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 11:31 pm

"Du den første dæmon jeg har mødt der er sådan" hun tjekkede til mænde og tog sin mobil op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 11:33 pm

''ingen mennnesker er ens, hvorfor skulle vi demoner så være det'' sagde Neal
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 11:44 pm

"Det har jeg ikke sagdt, men alle menesker får enagi på samme måde, ved mindre du taler om adralin, og så det ikke kun dæmoner der har det sådan" hun sukkede og så på Neal "JEg ringer til politiet, dxe her fyre kan ikke bare lægge her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeOns Mar 20, 2013 11:55 pm

''de er ikke kommet til skade, de har bare fået luften slået ud af lungerne, desuden de vil højest sandsyneligt benægte, dette, da de var tre mod en pige''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 12:09 am

Anna Rosew så på hende og sukkede "Suit your self" sagde hun og gik ud af gyden, mod sit arbejde igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 12:11 am

Neal fulgte efter hende ''har der været nogen efter dig siden sidst''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 12:19 am

"Nej og det vil der heler ikke være længe" sagde hun, så bare frem og gik mod hospitalet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 12:22 am

''så gør det svære for dem at fange dig, bare bliv uovervindelig, det vil være løsningen på alle dine problemer'' sagde Neal
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 12:33 am

"Nej det ville ej" sagde hun vendte sig op så på hende "Jeg vil gå ind og stoppe problemet ved dens rod, sådan så de ikke kan lede efter mig mere" hun gik igen mod hospitalet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 12:39 am

''bliv stærk nok til at de opgiver det, cost-benefit, at de mister mere ved at gå efter dig end de får ud af det''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 1:29 am

Anna Rose svaret ikke og gik bare videre, sukket lættet da hun kunne se indgangen til hospitalet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 7:13 pm

Neal fulgte stadig efter Anna Rose ''så det var ikke nødvændig for dig at skifte job''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





godt at se dig igen (Anna Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: godt at se dig igen (Anna Rose)   godt at se dig igen (Anna Rose) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
godt at se dig igen (Anna Rose)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» is - anna rose
» av...//anna rose/7
» Welcome Anna Rose
» A bite - Anna Rose
» stille nat (Anna Rose)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: