Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

this is boring //Arason//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

this is boring //Arason// Empty
IndlægEmne: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:02 am

dato: normal
Årstid: sommer
dag: normal torsdag
vejre: dejlig sommer vejre med masser af fugle sang og sol skin
sted: Le diamnte
tid: ca kl 20:10
omgivelser: masser af mennesker ved baren og snakken rundt omkring
stil: sin hvide trøje (se billede) et par sorte humør bukser sin ring (se billede) og et bare kondi sko og nogen sorte solbriller

Mitchel hadet lige kommet ind og forbi vagten efter at have vidst hans id kort til ham han var ikke rigtig vandt til at han skulle blive tjekket for noget og det irriteret ham meget *dumme vagt* tænkte han lidt mens han gik hen over gulvet stille og næsten lyd løs. han kigget rundt han hadet ikke så mange penge tilbage det får han først imorgen hvilket var ret nederen for ham for han hadet virkelig brug for at have nogen penge, han gik stille med hænderne i lommerne hen til bartenderen "bare giv mig en øl" sagde Mitchel lidt aggressivt. bartenderen kigget lidt surt på han hvor efter han bare gav ham en øl og sagde hvor meget det blev Mitchel hev sin pung op af lommen og gav ham de penge han skulle betalle, hvor efter han tog sin øl og smuttede hen på en sofa der var henne i et hjørne hvor der ikke rigtig var nogen mennesker hvorfor det vidste mitchel ikke rigtig men han fandt vel ud af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:23 am

Arason stod i skygen af barene hvor han sade og snakket med en anden en "dusør er sætte højt op på sorteelvers hoved er du inde" sagede mande til Arason "jo jeg ku godt bruge pengene men hvad er risikoen" svarde Arason "hva mener du" svarde manden "jo hvem for jeg på nakken vis jeg gør det" svarde Arason og kiget på ham "ikke nogen regnere jeg med svarde manden" "ok" svarde Arason og kiget sig omkring"men ikke her vent til imorgen og møde mig som nomalet husk kontracten" svarde arason og så gik manden ud af døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 3:46 am

Mitchel så hvordan to personer stod og forhandlet så det ud som han overvejde om han skulle gå der hen eller bare sidde og have ondt af sig selv der var ikke rigtig noget at over veje han bundet sin halv tomme øl satte den fra sig og gik der hen *hey hva forhandlet i om her henne* sagde mitchel mens han stod som om han slet ikke hadet talt han regnet med at denne fremmede vidste at han talte til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 3:54 am

"ikke noget du skal blande dig i" sagde mande vredt "sådan taller man ikke til en anden" sagde Arason og vente sig om mod drengen "det må du undskylde sætte dig ned her " svarde Arason og hvisket til den anden mand at han skulle skride "kan jeg byde på noget og drikke som undskylde for den mande han peget ud mod ham da han gik ud af døren

p sort jeans sort t-shirt og solebriler
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 11:37 am

han kigget lidt på den anden mand der var ved at gå ud "nej ellers tak men hva lavet i her over og uden anset hvad det er er jeg med hvis det er sjovt" sagde han stille mens han bare smilte som om han håbet på det var morsomt og noget man kunne grine lidt af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 11:44 am

"det er et dusørjæger job" svarde Arason og så nu mere alvorlige ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 4:12 am

Mitchel så begejstret på ham "uhh mod hvem" sagde han mens han smilte man kunne godt se han ville være med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:27 am

"mod en sortelvere ved naven dummer" svarde Arason og kiget på ham "hvis du ville være med skal jeg første se hvad du duer til i kampe " sagde Arason og kiget dybet alvorliget på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 12:23 am

Mitchel så lidt på ham mens rummet begyndte at falde i mørke og det begyndte at være kolder her inde som om døerern var åbent og det var vinter tid "det iorden hvad det jeg skal" sagde han mens rummet klagede op igen og varmen kom tilbage igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 3:11 am

"der er en vise mand som du skal skafe af vejen ikke dræbe men skafe af vejen" sagde Arason og kiget på ham mens han skrev et naven ned og gav ham det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 8:49 am

han så lidt på navnet "spændne men hvis jeg ikke skal dræbe hvordan skafer jeg ham så afvejen" sagde han stille mens han kigget stille på ham med et undrende blik *det her skulle ikke være så svært* tænkte han stille mens han kigget på manden
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: this is boring //Arason//   this is boring //Arason// Icon_minitime

this is boring //Arason//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Let's have fun - Arason
» Please! Help me! - Arason
» En som så mange- Arason
» K.I.S.S ->Cicero & Arason<-
» step op (Arason)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum