Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 step op (Arason)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 10:59 pm

sted: en lagerbygning på havnen
omgivelser: i mitten af lagerbygningen står en boxering, som er hævet over mængten, tæt ved er der en kommentater-podie og runt om det stod et par hundrede mænd og kvinder, som skreg for blod
påklædning: som på billedet

Neal stod op af kommentater-podiet og kede sig, det var hendes jop at banke overmodige fjoldser, men på det seneste var der ingen som turde kæmpe mod hende, det kan nok have noget at gøre med at ingen af hendes modstandere havde vundet, eller bare kommet ud uden store skader.
Den sidste kamp var lige slut, så der var en lille pause, for at finde de næste to kæmpere, nu fik Neal nok, hun stillede sig op på kommentater-podiet tog microfonen fra kommentateren (hun har gjordt det før, så de gjorde indet mod det)
''er der virkelig ingen af jer som tør komme op i ringen med mig, er i virklig så bange for en 17 årig pige'' råbte hun, der blev fuldkommen stille i salen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 11:06 pm

en mand der havde en læderrustning trådet frem "hvis du ikke tør og kæmpe mod mig er det fint nok fordi jeg vil gerne lære dig nogen manere" lød hans stemme udfodrne til hende mens han smidt alle hans våbenfra sig og træk tøjet af så han kun havde hans bukser på og begynde så og gå op i ringen "kom nu tøs eller er du bange for mig" grinte han og begynde og gøre sig klar til kamp imens han holde øje med hende //sorry krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 11:12 pm

''pare husk på at hvis du bliver skadet så er det din egen skyld, for at være svag'' sagde Neal med et grumt smil, hun stillede sig i kambstilling (den minder en smugle om boxing, men kroppen er mere dejet).
Hun sprang frem med et spark mod siden af modstanderens knæ, da hun vidste at de fleste ikke var vand til angreb mod benne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 11:16 pm

han smilte da hun sagde det "desvære kan jeg kun sigde det samme om dig" sagde han drilende og undgik hendes slag let da han jo var kvart elver var han mere yndefuld "du slår so en gammel idiot og sparker som en fuld kvinde" sagde han drilende og begynde selv og se hvor han kunne komme ind henne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 11:37 pm

Neal smilede af hans provikationer og svarede igen med sine egne ''jeg ved ikke om du har opdaget det, men dette er en er en slådskamp ikke en danse skole''
hun lod ham komme ind, da det var i nærkamp hendes speciale låså snart han kom helt tæt på hukkede hu sin albue ind i hans ribben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 11:43 pm

han smilte og lod som om han ikk hørte hende prvokation imens han
smilende begynde og komme tætre på han lavet et flyve spark mod hendes hovede
nu skulle hun være hurtige for at undgå det "kom så tøse hvis mig hvad du dur til"
sagde han drilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 11:57 pm

Neal smilede, hun havde ingen grund til at undgå sparket, hun halgte at udnætte det, sparket var alt for ekstravagant (bevægelsen var meget stor) og hun vidste at han ikke hunne stoppe sit spark.
hun løftede bare sin bøjede albue og så hans fod ramte ind i den (det vil være som at sparke en spydspids) dette er et trik som er ulovligt i alle andre kampsport end thaiboxing
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:18 am

han havde ikke set hendes albu så da hun fandt den frem mærkede han smerten
i hans ben fordi han lavde flysparket han lande hårdet på jorden men kvælt skriget og rejste sig let skælvende op igen
"jeg er ikke færdig kom så nu med dit nye angreb" sagde han hånliget og tog sig til benetn han kiget på hende
og vente p hvad hun ville gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:26 am

Neal trak på skulderne og sagde koldt ''du bær droppe de ekstravagante bevægelser de, bare alt for lætte at forudse, og hvis man kan let lave et modtræk, mn vi må heldere stoppe her, jeg brækkede tre knogler i din fod, såhvis vi ikke for nogen til at se på den fod, bliver den svær at støtte på resten af dit liv''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:29 am

han kiget koldt på hende "vi stoppe ikke det kan du godt glemme ikke før du sidder på knæ og gir op" sagde han og begynde og slå ud mod hende med hænderne hvilket der gik meget hurtiger fordi han ikke var hel menske han sukkede og forsætte med det han sukkede og blive ved med og slå mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:39 am

hun undveg slagene uden de store problemer, hun ville lokke ham til at støtte på foden, så han ville falde sammen''hvad er det her, jeg har set bedre slag fra 8 årige (det er sandt i Thailand, hvor gadebørn lære thaiboxing fra de kan gå),det må du gøre det beder, hvis du vil have en chance''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 12:47 am

han kæmpte for ikke og gå amok på hende *den kælinge skal bare ha så mange slag til hun ikke kan bevæge sig igen* tænket han og undgik stadig og støtte på den ene fod et normalt menske ville være falde sammen nu han slog mange gange ud mod hende igen imens han håbet og få nogen slag ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeOns Feb 13, 2013 1:22 am

hun smilede, nu var han pist, det betød at hans bevægelser ekstravagante, hun blokerede hans slag, gik ind med et albue-stød mod hans hals, men stoppede det i sidste sekundt, da hun vidste at han ville være død hvis det ramte ''du er død'' sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 3:36 am

han smilte flabet og havde truket sin kniv da den stod ved hans hals men den havde han
ikke på hun kunne se han havde stå dreng på fordi hun var så tæt på ham som hun jo var han tændt på når kvinde viste at de bestemte "ok du fik mig vil du ha noget og drikke jeg gir"han smilte selv om han var blivet smadret af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 3:51 am

Neal så koldt på ham og sagde ''hvis det er den måde du vil gøre op for at tabe hoved og der ved gøre kampen mere kedelig end at se maling tøre, så må du hellere gøre det lidt bedre'' sagde hun og indkaserede pengende hun havde vundet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 3:55 am

han grinte af hende "jeg lod dig vinde for du ikke sulle se tåblige ud efter kampen"han kunne ikke lade være med og smile han var så meget stærke enden hende "hvis vi havde kæmpet med våben var du død"han grinte og smilte flabet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 4:07 am

Neal begyndte at le højlydt ''den eneste grund til at du ikke er på vej til hospitalet lige nu er fordi, så ville de alle blive mere redselslagen for mig end de allerrede er'' men så blev hendes ansigt stenhårdt og der var som om hendes øjne lyste rødt for et sekundt ''hvis du tror at du har en chance med et våben, så må du helder skrive en livsforsikring først''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 4:15 am

han smilte åh hvor var det herliget og irterte hende han smilte og uden varsel
lagde han hende ned og holdte hende nede på jorden "aldrig lig dig ud med mig"hvisket
han til hende ved øret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:25 pm

Neal hamrede sit knæ ind i hans ribben (dette ville helt sikkeret brække en del af dem) for at få ham til at give slip ''hvis du vil så tæt på, uden at komme til skade, så må du have blomster med''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:05 pm

han mærket hendes knæ i hans riben og gav et brøl fra sig imens han gav slip og lande så på jorden han kunnw ikke lade være med og komme med et smil da hun nævende blomster "forvente du blomster " sagde han drilende og holde om der hvor hans ribben var var
"hvorfor sagde du ikke du ville ha blomster"sagde han drilende og holdt hånden på ribbene hvor han nu havde ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 8:52 am

''selvfølgelig alle piger kan lide blomster, bare fordi jeg kan lide at brække folks knogler gør det mig ikke mindre yil en pige'' sagde Neal og sparkede, der hvor hendes knæ lige havde ramt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





step op (Arason) Empty
IndlægEmne: Sv: step op (Arason)   step op (Arason) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
step op (Arason)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Please! Help me! - Arason
» Let's have fun - Arason
» lektier - arason
» Ein Augenblick Arason
» en aftentur på havnen - arason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: