Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En lang dag //Privat//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:29 am

"jeg vil ikke dræbe nogen hvis de ikke har fortjent det " svarde arason "og desuden jeg har kun værktøje til det" svarde arason
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:33 am

Anna Rose stivnede "Så du leder bare efter dusøger med penge, om det så er at dræbe... fange.... eller finde en person?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:35 am

"ja nogenlunde det" svarde arason og kiget sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:36 am

Anna Rose rystede og stoppede med af gå, hendes øjne var store af skræk og hun begyndte og bakke væk fra ham "Undskyld... men jeg har det ikke så godt... jeg tro... jeg tro jeg helere må gå..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:40 am

"hør lige på mig jeg vil kun gøre det ved folk der har dræbt andre folk som var uskyldige"
Han kiget på hende "hvilket job skal jeg ellers få" spurgte arason
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:42 am

Anna Rose rystede "Du... du kunne blive tjener.... eller ...... så kunne du abejde i et supermarket"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:49 am

Ja men så ville jeg ikke være en del af denne fantastisk verden som du bor i" svarde arason og kiget på hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:51 am

"Jeg var en tjener på et tidspunkt... du nød til at starte et eller andet sted" hun kiggede væk, rystede stadigvæk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:02 am

så hvorfor ikke dusørjæger" spurgte arason og kiget på hende mens han så alvorlige ud
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:05 am

Anna Rose sukkede "Ved du hvad, jeg gider ikke snakke om det" hun snuret rundt på hælene og begyndte at gå væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:09 am

"ok vil du vide hvorfor jeg ville være dusørjæger fordi jeg vil finde dem der dræbet min famile" svarde han
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:15 am

Hun stoppede og så på ham "Virkelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 5:18 pm

"ja det er derfor " svarde Arason og kiget mod hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 11:04 pm

Anna Rose nikkede og så på ham og smilte så sødt "Bare sørg for at være forsigtig okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 12:45 am

"har du et sted jeg kan bo imens jeg finde et sted selv" spurgte Arason hende og kiget afventene på hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 12:50 am

Hun stivnede og rystede lidt "Jeg.. jeg tro ikke der er plads" hun grinte nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 12:54 am

"nå jeg kan jo bare sove på gulvet så" svarde arason hende imens han kiget ud mod molen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 12:55 am

"Jeg tro det bedere du finder et andet sted" hun så ned og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 12:58 am

"ok" svarde arason og lag sig godt til rette herude han tog kappen omkring sig og satte sig op for at se solen gå ned
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 1:00 am

Anna Rose så på ham og sukkede "Kom du våd og vil fryse, du kan sove på et hotel i nat jeg betaler og jeg tag ikke nej for et svar"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 1:02 am

"jeg fryser da ikke" svarde Arason imens tænket han ved sig selv at han jo ville dø af kulde
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 1:09 am

Anna Rose så på ham "Man kan godt dø af kulde hvis man ikke er van til det, så kom nu vil du ikke havde en varm tør seng og noget dejligt mad"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 1:10 am

"jo og nej" svarde Arason og kiget ud mod molen


Sidst rettet af Arason Tors Jun 28, 2012 1:12 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 1:11 am

Anna Rose begyndte at gå "Hvis du vil ha det så kom med, ellers bliv her ude i kulden og frys dine fingre af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 1:13 am

"hvorfor vil du hjælpe mig svarde arason og kiget på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lang dag //Privat// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lang dag //Privat//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Efter en lang dag.. - Sebastian
» Tilbage kommen efter lang tid
» En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//
» Hjemkomst efter en lang rejse //Paula//
» Stay away from me! - Privat SEB :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: