Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:19 am

Tid: 00:15
Sted: The Bloody Moon
Vejr: Stjerneklar aften, køligt med lidt vind
Omgivelser: Fulde mennesker der danser og drikker

Jayden sad for enden af baren med et glas whisky i hånden. Han havde siddet der det meste af aftenen, men var først nu begyndt at drikke. Han havde for vane at hænge lidt ud her, i tilfælde af nogle skulle sende bud efter ham, men det havde ikke været tilfældet i dag. Der var ikke nogle særligt interessante personer på The Bloody Moon i aften, og han overvejede om det skyldtes at han var ædru eller om stedet havde mistet noget af sin charme. Der plejede jo at vrimle med overnaturlige væsner her.. han sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:26 am

Thyra gik ind på det underlige sted med det interessante navn. Her var en tung atmosfære af misbrug, prostitution og skjulte hensigter. Hun tog en dyb indånding af den røgfyldte luft og drejede en omgang rundt om sig selv, hvor hun dog elskede mennesker. Hun spejdede rundt i rummet for at se om der var nogle mere spænende gæster end narkomanerne og hvad der nu ellers var herinde. En fyr med åbenstående sort bluse fanget hendes opmærksomhed. Hun gik over mod ham med et lille smil og satte sig på en stol ved siden af ham. "godaften, hvad bringer en fyr som dig til et sted som det her+" spurgte hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:30 am

Jayden så overrasket på den unge, meget smukke kvinde som satte sig ved siden af ham. Noget ved hendes træk fik ham til øjeblikket at se på hendes øre.. og til hans overraskelse var et par elverøre fint placeret hvor øre nu skal sidde, synlige for enhver. Han rynkede brynene lidt, og prøvede at sanse magi.. og modtog et ret kraftigt udslag fra kvinden. *Det var som.. hun ligner en rigtig elver..* tænkte han forundret og lagde hovedet lidt på skrå. ”Drikker og nyder det gode selskab..” sagde han og slog hånden ud i retning af de mange forskellige misbrugstyper der sad og hang i hjørnerne ”og du?”
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:35 am

Hun lo, "jeg er ikke begyndt at drikke endnu, men ellers det samme". Hun kiggede lidt på det han drak, "sig mig, hvilke drikke smager godt, og hvilke gør ikke?" spurgte hun, hun havde ingen intentioner om at bruge penge på noget der ikke smagte godt. Hun kiggede vurderende på ham, han så virkelig ret godt ud, hun smilede tilfredst.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:38 am

Jayden så overvejende ud, kiggede lidt på sin egen drink, og så på kvinden igen. ”Jeg drikker whisky, det er stærkt.. og smagen er, tjo det er nok mere for virkningen” sagde han med et lille smil. ”Så hvad leder du efter? Noget der brænder godt i halsen, noget til den søde tand eller bare noget der for dig til at glemme verdens grusomheder?” spurgte han og betragtede hende med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:41 am

Hun overvejede det, "hm ... noget sødt tror jeg" sagde hun så og sendte ham et smil, "jeg føler ikke behov for at glemme verden i aften og brand har aldrig rigtig været mig". "men hvad med dig selv, hvorfor drikker du?" spurgte hun nysgerrigt, var han ude på at glemme verdens grusomheder? måske et knust hjerte, selvom han nu ikke umiddelbart virkede som typen.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:46 am

”Ok, så lad mig byde den smukke frøken på en Cucumber Yum Yum” sagde Jayden med et lille grin, og bartenderen gik hurtigt i gang med at mikse en drink. Han satte et glas med en orange væske foran Thyra. Den bestod blandt andet af hyldeblomst brændevin.. frisk og sød drink. ”Hvorfor drikker jeg..” mumlede han tænksomt og kiggede lidt ned i sit glas ”for den brændende fornemmelse i halsen, jeg har altid godt kunne lide ild, selvom det ligger langt fra mig” sagde han og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:50 am

"tak" sagde hun med et lille smil og tog et sip af drinken, den smagte godt, sød og frisk en perfekt blanding af hyldebær og brandevin. Hun nikkede, "ligger langt fra dig siger du, er du mere den kolde type, da?" spurgte hun nu en smule mere nysgerrig, "og i øvrigt er det en fantastisk drink, måske skulle jeg komme her noget oftere ...".
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:52 am

Jayden smilede skævt, hun virkede som en interessant kvinde.. han mindede sig selv om elverørene, men hvad pokker. Hold dine venner tætte og dine fjender tættere? ”Så kommer vi jo nok til at se mere til hinanden” sagde han og hævede sit glas til en skål ”ja, jeg er nok altid blevet betragtet som den kolde type.. skønt jeg har beundret folk hvis lidenskab brænder ud af dem som ilden selv”
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:55 am

Hun løftede sit glas, "jamen så skål for lidenskab i kulde" sagde hun med et grin, "det håber jeg da vi gør, ellers har jeg jo ikke anden grund end drinksne til at komme". Hun tog en tår af drinken efter at have skålet, stadig velsmagende.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:58 am

”Kold lidenskab..” Jayden rystede på hovedet ved tanken ”ak, en så trist ting tror jeg ikke findes..” han bundede sit glas og satte det fra sig. ”Kunne det tænkes at man kunne få frøknens navn?” spurgte han og hvilede hovedet imod sin hånd. Det var rart at der var kommet lidt spænding i aftenen, han havde virkelig savnet at sludre med folk her som i gode gamle dage..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:01 am

Hun smilede skævt, "tjoe, måske gør det ... og måske er det slet ikke så trist" hun lo svagt, "men nok om det, jo selvfølgelig kan du få mit navn, det er Thyra, kan jeg tilgegæld få dit?" spurgte hun. Hun drak endnu en tår af drinken, de var virkelig blevet bedre til den slags siden sidst hun var her.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:07 am

“Mit navn er James” sagde Jayden og smilede svagt. Han lukkede kort øjnene og overvejede sit dæknavn.. James.. han lød som en butler. Han åbnede øjnene lidt og så på hende ”men jeg overvejer at skifte navn til Sebastian..” sagde hen og bestilte en ny drink til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:12 am

Hun overvejede det kort "Sebastian er også et pænt navn ..." sagde hun tænktsomt, "men hvorfor skifte? er du utilfreds med James?" spurgte hun nysgerrigt, så vidt hun vidste var det ikke skik blandt mennesker at skifte navn regelmæssigt.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:16 am

”Nej, men hvis man er opkaldt efter en butler kan man lige så godt tage den bedste..” Jayden grinede svagt. Han burde nok lade være med at forvirre Thyra mere end nødvendigt. ”Så sig mig.. de øre” han så lidt på hende ”er de nu også ægte?”
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:20 am

Hun lo "så ægte som de nu kan være, det er utroligt hvad man kan gøre med de dersens plasticoperationer" sagde hun med et skævt smil, "jeg har altid fundet elvere utroligt fascinerende ..." sagde hun og smilede lidt for sig selv, det var heldigt at menneskene havde historier om elvere, det gjorde det langt mindre besværgeligt at gå rundt her oppe, "hvad med dig, hvad syntes du om den slags historier?".
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:21 am

Jayden så undersøgende på Thyra. Rigtigt nok kunne ørene være lavet, men skønheden virkede ægte nok. ”Jeg elsker historier om elverfolket” sagde han og betragtede hende lidt ”jeg har hørt de skulle være smukkere end mennesker kunne forestille sig.. jeg kan se ørene ikke er alt du fik fikset”
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:24 am

Hun lo igen, "det vil jeg tage som et kompliment ... selvom jeg nu ikke er den eneste her, som ser godt ud" hun sendte ham et lille smil. "det er rart at hører, at jeg ikke er den eneste med den interesse".
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:25 am

”Ah, men ingen andre her har skønhed som en elverkvinde” sagde han med et smil. Om ikke andet var kvinden magiker, og det ville ikke gøre noget at hun fandt ud af han kendte til den overnaturlige verden. ”Jeg kan godt lide dine tatoveringer.. hvad står de for?”
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:30 am

"nej .. det er der nok noget om" sagde hun med et grin efter at have kastet et kort blik rundt i baren. Hun tænkte lidt over det, "jo .. de står for det magiske i at være i live, i solen som står op og går ned hver dag, de står for liv i alle former og for glæde og kærlighed, kort sagt står de for det jeg holder mest af i livet" sagde hun med et lille smil, "og så står de selvfølgelig også for magi" fortsatte hun med et lille grin. Hun lænede sig hemlighedsfuldt frem mod ham, "da jeg fik dm lavet fortalte tatovøren mig at de er i stand til at forstærke allerede eksisterende magi" hun lo kort af det, som for at sig, men hvem tror også på den slags.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:33 am

Jayden så nysgerrigt på hendes ansigt. Forstærke magi? Hvis kvinden virkelig var elver så.. ”det lyder som en meget smuk ide.. og de er godt lavet” sagde han og løftede en hånd imod hendes ansigt ”med forlov?”
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:33 am

Hun nikkede som tegn på hun gav ham lov, "tak, jeg er også selv meget glad for dem" sagde hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:38 am

Jayden kørte blidt hånden over hendes tatoveringer, og prøvede samtidig om han kunne sanse noget magi i dem. De gav et svagt udslag, jo der var bestemt noget magisk ved dem. Han kørte langsomt fingrene fra slutningen af hendes pande, ned af næsen.. langsomt fra den ene kind, ned af hagen og til den anden kind. ”Hm i sandhed et lille mesterværk, så igen.. noget der skal vare i flere tusind år skal også se rigtigt ud”
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:41 am

Hun kiggede overrasket på ham, flere tusind år? havde hun været for åbenlys eller kendte han allerede til elverne? "ja, jeg er helt enig det ville virkelig være en skam hvis det blev grimt efter de første 500" sagde hun med et grin, "men ... er jeg meget åbenlys?" spurgte hun nysgerrigt, måske hun burde gøre noget ved det, hun hadede bare at bruge så meget energi på at skjule sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:43 am

”Ørene er ikke dækket, og som jeg nævnte tidligere er din skønhed meget åbenlys” Jayden smilede skævt og fjernede sin hånd ”men din historie er helt fin hvis du vil narre normale mennesker der ikke kender til den overnaturlige verden, du er kun åbenlys for dem der ved hvad de skal kigge efter”
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//   Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du ikke lidt langt væk hjemmefra? //Thyra//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 18Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Næste
 Lignende emner
-
» Langt hjemmefra //Åbent//
» you are what //Thyra//
» sådan lidt af hvert
» Lidt at drikke? - Niko.
» Se meget og se og så lidt tid //hardrain//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: