Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 a lovely evening

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:37 am

Frnris aka. Darren sad i baren på The Black Bird med et glas whisky i sin hånd, han ved at han så godt ud og det samme går pigerne omkring ham, o han nyder opmærksomheden. Han er klædt i sorte bukser med moderigtige flænger, en sort skjorte, som stod åben så man kunde se hans muskuløse brystkasse hans hår er langt og sort (for en gangs skyld ikke sat op i en hestehale) hans ansigt har skarpe træk
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:07 pm

Nikodemus stod i baren på Black Bird, han havde lige bestilt sin yndlings drink og ventede nu på, at den kom. Han havde en lang brun jakke og et sort halstørklæde på. udover det havde han også sine yndlings briller, de røde, på. Han holdt ikke specielt øje med sine omgivelser, ikke i aften. Han var ikke rigtig i humør til det, skete der noget, så skete det. Han var kun omgivet af et meget svagt slør, kun nok til, at de fleste normale mennesker ikke fandt ham meget opsigtsvækkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:22 pm

Fenris så sig om manden med de røde briller, hvor havde han set ham før, der er for mange mennesker tik at han kunne lugte det
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:54 pm

Manden i baren kom med Nikos drink. Han tog i mod den og betalte. Efter at have taget en tår af sin drink, og konstateret, at den var lige så god som den plejede, så han sig omkring i baren. Han fik øje på en høj fyr, som sad omgivet af piger ... havde han ikke set ham før? Selvom han havde besluttet sig for ikke at bruge energi på den slags, begyndte han, at holde øje med fyren .... det kunne jo være ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 7:48 pm

kikker han på mig det er svært at se med de solbriller, hvis jeg bare kunne lugte ham kunne jeg nok huske, hvor jeg har set ham før.
men hvis han holder øje med mig må jeg finde ud forfor, men først må jeg finde ud OM han kikker på mig

Fenris rejser sig og går ud for clupen som om han ville have en smøg
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 7:53 pm

Niko sukker svagt, det var den fridag ... Han var simpelthen for nysgerrig til at lade den velkendte høje fyr være. Han rejste sig, og gik hen mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 8:32 pm

ny hvor de er ude i det fri kan Fenris lugte at det er den mærkelige elver lugt som han havde lugtet på havnen for nogle dage siden, han har også fået bekræftet at manden holder øge med ham, nu mangler han bare at finde ud af forfor

Fenris går ind i en gyde bag clupen
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 8:38 pm

Niko stoppede op, at følge efter en fremmede ind i en gyde om natten ... tja det virkede bare ikke som den bedste ide. Han overvejede lidt, trak så på skuldrene og gik efter fyren. *Livet ville hurtigt blive kedeligt, hvis man ikke tog nogen chancer*, tænkte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 8:51 pm

hvor dan skal jeg få den-mærkelig-lugtende-elver til at tale.
Jeg er ikke i humør til diplomati, intimidation bliver det så

Fenris forvanler sig til en ulv og gemmer sig i skygerne den-mærkelig-lugtende-elver kommer ind i gyden
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:21 pm

Niko kigger sig omkring i gyden, hans nattesyn gør ham i stand til at se klart, selv i de dybeste skygger, så han for hurtig øje på den store ulv, altså måtte fyren være en varulv. han rækker langsomt hænderne i vejret som tegn på, at han ikke ønsker kamp. "Skal vi tale stille og roligt, eller ønsker du absolut at slås?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:35 pm

Fenris forvanler sig tilbage ''for det for det første hvad er du du lugter som en elver, men så alligevel ikke? for det andet hvorfor føljer du efter mig?''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:41 pm

Niko smilede svagt, "for det første er jeg en sortelver og altså ikke en almindelig elver. For det andet lignede du en jeg havde mødt før, og det gjorde mig nysgerrig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:46 pm

'' det har jeg også, men jeg kan ikke huske hvor, godt så du er ikke en person som ønsker mig død''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 11:50 pm

"aha ... så var det altså ikke bare mig" sagde han med endnu et svagt smil, "og nej, jeg ser ingen grund til at ønske dig død?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 1:55 am

''nu når begges nysgerrighed er blevet mættet, og at du ikke ønsker mig død'' Fenris begynder at gå hen mod cluppen ''så må jeg hellere give en drink som undskyldning''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 2:31 am

"jamen mange tak for det" sagde Niko og begyndte at gå efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 3:12 am

''hvad er dit arbejde, hvad vil du i øvrigt have'' spørger Fenris med et smil
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 4:39 am

"Jeg er troldmand, og jeg vil gerne have en rom og cola" svare han, "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:20 am

Joseph trådte ind ad døren og lod den tætte luft fylde sine lunger. En masse stemmer, spredte stemmer og et virvar af samtaler, alt sammen understøttet af lugten af øl og tobak. Med et skævt smil satte han i langsom gang frem mod disken, mens han selvsikkert undgik alle forhindringer.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:22 am

//hey ^^ skal vi sige en rækkefølge der går Darren - Niko - Joseph? Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 9:32 pm

'' jeg tager en whisky, og jeg er en historiker'' siger Fenris og går hen og bestiller'' jeg studere varulve historie''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 9:33 pm

"spænende ... hvad er du kommet frem til indtil videre?" spurgte han nysgerrigt, det kunne aldrig skade, at vide lidt mere om de andre racer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 9:45 pm

''jeg prøver at finde mit folks oprindelse, indtil videre har jeg sporet vores historie tilbage til en af mine forfædre Fenris, jeg er født varulv, det er 1100 år tilbage''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 9:23 am

Joes ører opfangede samtalen, der foregik ved siden af ham. Uden at fjerne blikket fra væggen, bag baren, brød han ind med kommentaren: "Så må du da være den ældste uldtot, jeg nogensinde har hørt om ... Eller også rodede du rundt i din egen sætning, så meningen gik tabt. Et glad vin, tak. Hvid." Tilføjede han til bartenderen, der stod foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 4:35 pm

har det menneske nu opdaget meg

''har du ikke lært at man ikke skal lytte til andres samtaler''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a lovely evening Empty
IndlægEmne: Sv: a lovely evening   a lovely evening Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
a lovely evening
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» A bloody evening? ~ Caroline

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: