|
|
| Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Lør Maj 12, 2012 9:21 pm | |
| Nogen der vil på eventyr med en små sindsyg rigmand? Bare rolig jeg bider ikke....ret tit Jeg har ikke nogle krav, dog være forberdt på at min stavning ikke er helt i top og at jeg íkke altid skriver så meget^^' |
| | | Tinsley
Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Fre Maj 25, 2012 7:22 am | |
| jeg er frisk ^^ hvem laver, hvor skal det være og skal der være plot?^^ | |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Ons Maj 30, 2012 3:11 am | |
| hmmm et smukt havfolk ville klæde blandt mine modeller, hvis du kan klare mosten? tænker centrum enten at jeg finder dig eller til et foto-job? :3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Ons Maj 30, 2012 3:13 am | |
| Må jeg også emne med dig :3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Ons Maj 30, 2012 3:16 am | |
| Gerne min smukke unge mand! :3 En nuttet dreng som dig er da lige hvad jeg mangler! :3 Nogle ideer til plot, hvor, hvornår, hvem opretter? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Ons Maj 30, 2012 3:18 am | |
| Har ikke rigtig et plot :S så snart som mulig og lige hvor du vil ^^' jeg kan godt opratte men tro du bedre til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Ons Maj 30, 2012 3:20 am | |
| hmmm er en nuttet elver-dreng som dig nogen sinde på cafe? :3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Ons Maj 30, 2012 3:24 am | |
| .... skal jeg være bange o.o det lyder lidt som om du har.... noget særlig i tankerne o.o |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Ons Maj 30, 2012 3:26 am | |
| Ikke andet end at støde ind i dig på en cafe^^' |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? Ons Maj 30, 2012 3:27 am | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? | |
| |
| | | | Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |