Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 9:21 pm

Nogen der vil på eventyr med en små sindsyg rigmand?
Bare rolig jeg bider ikke....ret tit Wink

Jeg har ikke nogle krav, dog være forberdt på at min stavning ikke er helt i top og at jeg íkke altid skriver så meget^^'
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeFre Maj 25, 2012 7:22 am

jeg er frisk ^^ hvem laver, hvor skal det være og skal der være plot?^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:11 am

hmmm et smukt havfolk ville klæde blandt mine modeller, hvis du kan klare mosten? Wink tænker centrum enten at jeg finder dig eller til et foto-job? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:13 am

Må jeg også emne med dig :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:16 am

Gerne min smukke unge mand! :3 En nuttet dreng som dig er da lige hvad jeg mangler! :3

Nogle ideer til plot, hvor, hvornår, hvem opretter? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:18 am

Har ikke rigtig et plot :S så snart som mulig og lige hvor du vil ^^' jeg kan godt opratte men tro du bedre til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:20 am

hmmm er en nuttet elver-dreng som dig nogen sinde på cafe? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:24 am

.... skal jeg være bange o.o det lyder lidt som om du har.... noget særlig i tankerne o.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:26 am

Ikke andet end at støde ind i dig på en cafe^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 3:27 am

Okay... laver du bare :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?    Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vilde Jagter //Xiel//
» Vilde rutsjebaner-Jake
» Hvem kan jeg emne med?
» Hvem vil emne?
» Hvem bor nu der? Drei

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: