Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Boghandler-tid Tami

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:11 pm

tid: Onsdag formiddag omkring middag
Sted: En lille fin boghandler fyldt med nye bøger men også en masse blokke, tegnebøger og forskellige typer papir.
Vejr: lettere overskyet men varmt selvom det er forår.

Safre trasker langsom rundt i boghandleren. Hun er ved at løbe tør for notesblokke og hendes kalender er brugt op. Så hun har fundet nogle får notesblokke, men ved ikke om det skal være den ene eller den anden. "Rød eller Grøn?" Sagde hun til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:28 pm

Tami kommer gåden med sin sporings dims i hånden, den begynder at bipe. * et magisk væges* tænker hun * jeg håber ikke at det er en vampyer, varule, sortelver* hun går tøvene ind i butiken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:59 pm

Safre står og kigger skummelt på de to favede notesblokke."Mhhh"
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 2:49 am

Tami går rundt inde i butiken, og er meget på vargt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:37 am

Safre tager den grønne notesblok og rejser sig hurtigt op og går pladask ind i nogen. "Undskyld!" udråber hun med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:01 pm

Tami bliver meget forskraket over at da lige puselig at nogle råber, hun går landsomt hen og kigger hvem, eller hvad det var der råbet. *bare det ikke er nogle onde folk* tænker hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:37 pm

manden Safre gik ind i gik videre uden at sige et ord. Hun fik øje på Tami. *Mhh har jeg ikke set hende før?*
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 7:04 pm

Tami kigger på hendes maskine, den bipper stadigvæk, hun pejer den hen imod Safre, dem bipper lidt højer. Tami køre den lidt frem og tilbage, så maskien bipper højer og laver. Tami kigger hen på Safre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 8:26 pm

Safre kiggede venligt på Tami og smilede. "Forstyrre jeg Dem?"
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:16 am

"nej nej" siger Tami "du er et magisk væsen ikk?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:27 am

Safre nikkede diskret. "Og det er De vel også?"
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:34 am

"ja" siger Tami, kigger op og ned af Safre "hvad for en race er de, om jeg hvis jeg må spørge?" hun siger det meget nevøs, *håber ikke hun bliver sur..... håber eller ikke, at hun er nogle af de uhyggelige racer* tænker hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:45 am

"Det må du da, men jeg ville nu hellere vente til der ikke var allemulige der kan høre efter, skal du ikke også finde noget papir til dit papir arbejde?" sagde Safre venligt men bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:52 am

"jo, da" siger Tami usikke. "skal vi så finde et andet sted?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:07 am

"lige om lide, jeg skal lige købe færdig, jeg har et forfædeligt forbrug af notesblokke^^" Safre fandt hurtigt nogle flere notesblokke og gik hen og betalt for dem.
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:55 pm

Tami står og vendet på hende * hun virkker flink, men hun kan jo snyde mig! jeg må være på vargt* tænker hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:57 pm

"Når, noget du har lyst til? is? kage?" Spurge Safre venligt og så på Tami.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Boghandler-tid Tami Empty
IndlægEmne: Sv: Boghandler-tid Tami   Boghandler-tid Tami Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Boghandler-tid Tami
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en dag i parken - Tami
» hjælp? - Tami
» En afslappende dag i solen - Tami
» I Claudios Bogcafé - Tami
» Ny pige i byen? - Tami

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: