Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Natte tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:17 am

Sebastian nærmede sig og begyndte pludeselig at kunne lugte blod han slikkede sig om munden mens han grinte måske var det en Cutter der sad der over. han nærmede sig lidt hurtigere. indtil han så at det var anna. han blinkede lidt. og så forundret på hinde. han haved blot været væk fra hindes hus for ham få timer eller fagtigst viste han det ikke. han gik over til hinde hans æjne lyste stille og roligt. "er du okay Anna?" han smilte ned til hinde mens han vente hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:20 am

Anna rose så op og så ham i øjne *øh der kan man se, vampyren jeg mødte igår... jah nu midster jeg alt mit blod* Anna rose fjernede sin hånd fra sin skulder så Seb kunne se bide mærket der nu var på hendes skulder, hun var utrolig bleg og hendes øjne var lidt blanke "h..hi..... min kat hader dig" hun kunne ikke sige noget mere intiligent da hun var for smedret og træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:25 am

Sebastian så bekymret på Anna mens han smilte lidt. "det er mig.. ja.. og nej du gør ej søde.." han så hinde fjerne sin hånd fra det så der ikke haved lukket så og seb rystede på hoved mens han sukkede. "lad mig hjælpe.." han bukkede sig ned for at Slikke såret så det lukkede sig sammen og blev til ennu et fint lille ar. han smilte til Anna og nikkede. "ja.. heh.. din lille misser hader mig.. ved ikke hvorfor.." han grinte lidt mens han så på anna.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:28 am

Anna Rose så træt på ham "jeg vil bare hjem...... hvad er der ved mit blod der tiltrækker alle" hun lænede sig tilbage og så op på himmlen "men gætter på jeg har lært jeg ikke kan stole på nogen....." hun sukkede og så på ham med en vred mine og prøvet stille at rejse sig og begynte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:31 am

Sebastian smilte stille, hans smukke udsende kunne ane bekymring om pigen ville overleve med sådan et blod tab. "tro mig jeg skal nok søre for at du kommer hjem." han nikked lidt mens han prøved at tage armen rundt om hinde og der efter tag hindes ben simpelthend bære hinde, mens han smilte. "prøv bare at hvile.. Anna.. jeg kan godt huske hvor du bor" han smilte lidt hvorefter han begyndte at gå ud af skoven den samme vej som igår.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:34 am

Hun lod ham tag hende da hun var for træt til at kæmpe imod og så på ham og sukkede "Hvorfor kan jeg stole på dig.... du bid mig uden at spørger og jeg hørte aldrig fra dig igen" hun så sur ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:38 am

Sebastian smilte stilel til Anna mens han sukked og trak på skuldrene mens han gik med hinde i sine arme. "well fordi.. hvis ikke du kunne stole på mig haved du været død.. jeg er skam ikke helt Ond..eller hvad man skal kalle det. og jeg undskyller for min forsvinden.. men det var ved at blive dag og din kat angreb mig.. haved du ikke set det brev jeg skrev?" han kiggede undskyldene ned på anna mens han smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:41 am

"Jeg undrede mig over hvorfor min kat stod og flænsede et parper og sputtede på det" sagde hun stille og så på ham "Er du en vampyr der kun er intresert i mig som mad eller hvil du også gøre andre sære ting med mig som at spise mine tær eller bage mig kage" Hun tækte lidt "jeg kan godt lig kage"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:48 am

Sebastian sukkede lidt og grinte. "well det er ikke så meget jeg kan gøre hvis din kat smadre aldt i dit hus.." han smilte ned til Anna mens han gik med hinde i fagnen. "ohh.. well.. umm.. hvordan skal man sige det?...ja..lidt som mad.. men også ven.. " han nikkede lidt. hvordan skulle han ellers sige det? "uhh.. jeg spiser ikke andet en blod fra mennesker.. og jo jeg kan også spise normalt mad.. men det bliver til aske i munden på mig.. eller rettere kan ikke få noget ud af det.." han sukkede lidt. og grinte "jo jeg kan godt lave kage." han nikked lidt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:51 am

"yah~" sagde hun svagt og tog hænderne i vejert "Jeg er træt må jeg sove nu og drømme allle ikke bider mig i nakken og forlader mig eller irretere mig" hun så træt på ham og kiggede op "Er vi ikke snart hjemme min kat sover"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:57 am

Sebastian smilte mens han gik hurtiger mod hvor Anna boede, han smilte ned til hinde mens han kunne se starten af byen komme til syne ved slumkvateret. han smilte lidt. mens han nikkede "hey.. du må undskylde det biderig.. men vi skal jo også leve ik? og jo bare prøv at hvile dig eller sov.. det er nok det bedste du kan nu.. og jo vi er der snart" sebastian nikked mens han tog lidt hurtigere tempo. mens han bar på Anna som om hun ikke vejede noget.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:59 am

"Du kunne i det mindste havde spurgt" sagde Anna rose stille mens hun så lige frem med et tomt blik, hun var alt for træt til at tænke over noget rigtigt ud over en ting hun havde lært, gå aldrig ALDRIG i skoven alene i sær ikke efter solen gik ned for åbenbart hoppede alle vampyre glad der ude selv om menesker kom på sjælent.

//Jeg går i sen gnu ses i morgen vi emner videre der//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 10:04 am

"det er ikke noget vi bare spørge.. det lyder jo dumt" grinte sebastian og immiterede "hej, jeg er varmpyr og super sulten kan jeg ikke lige bide dig? " og med en anden stemme lavede han et svar "øjj nu er det jo såen jeg ikke bryder mig om jer men hva ¤@!" han grinte lidt over den lamme imitation. mens han så ned på anna der var fulkommen banke træt. "det er sku nok en god idé at blive inde døre efter nattens frembrud.. elere bare lad vær med at kom i skoven.." han nikkede mens han nærmede sig der hvor Anna boede.

//okay det gør vi men jeg skal i kongens have imorgen så er nok ikke så meget på :s men vi skrives når jeg er i skole ^^ hehe //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:01 pm

"Jeg ville nok havde sagdt ja" hviskede Anna Rose og sukkede "Men ikke mere" hun så træt på sit hjem og et lille smil kom frem og hun gabte. "Tak fordi du gad at tage mig hjem" sagde hun stille og så op på Sebastian før hun lukkede øjne og blev slap.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 12:40 pm

"nej.. det tror jeg ikke" sebastian hastede vidre mens han gik op af trapperne til Anna's lejlighed. mens han sukkede. han gav et lilel smil mens han gav et kort træk på skuldrene "skal du ikke tænke på.. jeg kan anyways ikke blive udmattet..kun tørstig." han smilte og hurtigt prøvede at tag nøglen fra anna til hindes dør fpr at komme ind og lægge hin ennu en gang i seng. mens han sukkede lidt for sigi selv. han mærkede hinde blive slap og han rullede på øjnene. han kunne høre hindes hjærte slå selv om det var svat. han skyndte sig ind og ligge anna i hindes seng før han spænte ud fra hindes hus, han gad ikke at støde på den dumme kat igen. hvor efter han løb ned og ud i natten igen.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natte tur  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Natte tur    Natte tur  - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Natte tur
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» En Natte tur i parken Sebastian og Thomas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: