Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Lør Feb 07, 2015 12:55 pm
"Ok.. mange tak for hjælpen" sagde Caitlyn lettet. Et sted og et folk.. det var en god start.
Markus
Race : Varulv Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken Tilmeldings dato : 05/06/13 Antal indlæg : 547
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Lør Feb 07, 2015 1:04 pm
Markus smilede til hende, "det manglede da bare, nu du sådan har reddet mit liv" sagde han, "må jeg spørge, om der er noget særligt du skal bruge oplysningerne til?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Lør Feb 07, 2015 10:03 pm
Caitlyn nikkede "jeg står i en krise forårsaget af magi, og jeg prøver at finde nogle med evnerne til at ændre det" Svarede hun
Markus
Race : Varulv Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken Tilmeldings dato : 05/06/13 Antal indlæg : 547
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Man Feb 09, 2015 5:59 am
Markus nikkede, "så ville jeg helt klart prøve at finde en elver" sagde han.
Gæst Gæst
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Man Feb 09, 2015 6:02 am
"En elver.." Caitlyn nikkede langsomt "nogle kendetegn jeg kan se efter?" spurgte hun
Markus
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Man Feb 09, 2015 6:06 am
Markus overvejede det lidt, "de er smukke, men ikke så smukke som vampyrer, og så har de spidseøre, selvom de for det meste skjuler dem"
Gæst Gæst
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Man Feb 09, 2015 6:06 am
"Smukke.." Caitlyn nikkede tænksomt. Meget smukke mennesker muligvis med spidse øre "mange tak for informationerne, det er en stor hjælp" sagde hun taknemmeligt.
Markus
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Man Feb 09, 2015 6:09 am
Markus smilede til hende, "det var så lidt" sagde han.
Gæst Gæst
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Man Feb 09, 2015 6:12 am
Caitlyn så mod bunken på jorden "jeg håber du får en rolig aften" sagde hun og smilede til ham. Hun vippede høfligt på hatten til afsked og forlod parken.
//out//
Markus
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn Man Feb 09, 2015 6:15 am
Markus nikkede svagt, "tak i lige måde" sagde han.
//out//
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: meeting between da bat and da wolf - Caitlyn