Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor er vi? - VI

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Næste
ForfatterBesked
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:18 am

vi gik ind og straks at der kun var en seng

"øhm ja det var det eneste værelse der var ledigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:19 am

Caitlyn så mod dobbeltsengen "det går an" sagde hun og gik hen og stillede sin pistol, der ikke havde været kommentare om, da folk troede det var en rekvesit og ikke en ægte. "Vi kan godt dele, ikke VI?" hun kastede et blik på sin partner, der godt nok havde set lidt misfornøjet ud.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:20 am

"jojo" sagde vi lidt tøvende

han rødmede svagt overtanken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:21 am

Caitlyn så tøvende på VI "er det et problem? Den er stor nok til os begge.." sagde hun og så mod lænestolen "jeg går ud fra en af os kunne sove i denne her, men det er næppe lige så behageligt som en rigtig seng"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:22 am

"nej nej det er fint" sagde vi og prøvede at smillede betryggende

han nikkede stille " jeg øhm vil jer finde ud af det" sagde han og stak af!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:23 am

Caitlyn så efter fyren og sukkede svagt ".. vi burde også investere i noget mere tøj" sagde hun "jeg er ikke sikker på at vi kommer til at kunne få vasket noget mens vi er her.."
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:24 am

vi rystede på hovedet "jeg har brug for et bad" sagde vi og så mod badeværelset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:25 am

"Også jeg, du kan bare tage et først" sagde Caitlyn "jeg vil kigge mig lidt omkring.. jeg så der var en computer ude i lobbyen, den så ud til at være til fri brug. Måske de har Leage of Legends der også"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:25 am

vi trak på skulderne og gik ind på badeværelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:26 am

Caitlyn forlod værelset. Hun fandt computeren og det lykkedes hende at få den tændt. Hun fik spurgt en fyr om hjælp og der gik ikke lang tid før hun var på internettet!
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:27 am

vi tog tøj af og tændte for vandet og gik under det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:27 am

Caitlyn søgte på Piltover og kom ind på deres Wikipedia side og begyndte at læse.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:28 am

vi gav sig meget god tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:30 am

Caitlyn læste hurtigt teksten igennem. Hun søgte på Caitlyn i google og klikkede på billeder. Hun så overrasket på nogle af billederne "hvad i.." mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:33 am

vi sæbede sig ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:35 am

Caitlyn stivnede. Var det et billede af hende og Jinx der kyssede? Hun stirrede og rystede på hovedet, hvad var der galt med de her mennesker? Hun søgte på VI. Hun blev glad for at se at hun alligevel var med på en pæn del af dem. Jo, hun skulle bestemt ned og kigge på flere ting.. men muligvis ikke med hende selv. Hun rejste sig og gik tilbage til værelset.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:36 am

vi kom ud med et håndklæde om sig og et håndklæde til at tøre håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:37 am

Caitlyn kom ind på værelset og så ikke særligt glad ud. Hun så lidt på VI og lod et blik glide ned af hendes krop.. så derefter hurtigt på hendes ansigt ".. jeg ved ikke om jeg bryder mig om internettet."
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:38 am

"hvad mener du?" spurte vi og rødmede svagt og tørte sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:39 am

Caitlyn forsøgte ikke at se for meget på VI imens og gik istedet hen og så ud af vinduet "folk.. tegner en. Jeg prøvede at søge på mit navn, og næsten med det samme kom der seksuelle billeder frem.. eller det der er værre"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:40 am

"ohhh...?" spurte vi overrasket og tøj hurtigt sit tøj på mens caitlyn havde ryggen til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:40 am

Caitlyn stod og betragtede byen "mhm.. jeg søgte også på dit navn, der er heldigvis langt mindre slemme billeder"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:42 am

"oh?" sagde vi og havde fået tøj på "såå det drengen sagde er det sandt?" spurte vi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:43 am

"... det kunne godt se sådan ud" mumlede Caitlyn og rystede på hovedet "jeg fandt nogle oplysninger om piltover, men jeg tror det alt sammen refere til det spil.. og alle billeder var tegnet, ikke ægte" hun sukkede og vendte sig mod VI "jeg tager et bad.. du kan jo selv kigge på computeren hvis du vil søge oplysninger?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:44 am

vi nikkede og havde fået alt sit tøj på men hendes handsker havde hun taget af
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor er vi? - VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er vi? - VI   Hvor er vi? - VI - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor er vi? - VI
Tilbage til toppen 
Side 6 af 23Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Næste
 Lignende emner
-
» Hvor?
» Hvor smuk er du?
» ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake//
» Hvor meget erfaring har I?
» en dag hvor der er sker noget nyt//maria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: