Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Praktikplads - Jasper

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:36 am

"Mh, jeg får bare lyst til et dyr hver gang jeg er i en dyrehandel" sagde han og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:38 am

Jess nikkede, "ja, jeg kender det godt" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:38 am

"mmmh..." Jasper stod og kiggede på en dværghamster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:40 am

Jess gik over til ham og kiggede med, "dværghamstre er dejlige" sagde han, "de kan være ret nysgerrige, og har det fint med at være alene i et bur, de kræver hellere ikke at du bruger alt for meget tid på dem, selvom de godt kan blive ret tamme" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:41 am

"Måske jeg skulle købe mig en... nå, jeg må hellere vente en uge og se om jeg stadig vil" sukkede han "sådan er det altid"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:42 am

Han nikkede og grinte svagt, "ja, det er nok en god ide" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:43 am

Jasper smilede skævt til Jess. De arbejdede i forretningen til det blev lukketid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:43 am

Jess lukkede forretningen, "Det var så det, først dag godt overstået" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:44 am

"Ja" Jasper havde haft en ret god dag. Det var væsentlig mindre stressende at gå med dyrene, end mange af de andre undercover jobs han nogle gange måtte igennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:45 am

"Så, ville du med op?" spurgte han, og nikkede mod døren til det baglokale, hvor trappen op til hans lejlighed var placeret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:46 am

"Ja" Jasper smilede og fulgte med Jess
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:48 am

Jess gik op oven på. Han havde en lille toværelses lejlighed, med et køkkenalrum og et soveværelse. Trappen førte op til en lille gang, hvor der var døre til begge rum. Inde i stuen stod der et stort fuglebur fyldt med undulater. Der var også en blå sofa og en gul lænestol, "nare sæt dig et sted, så laver jeg noget te" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:49 am

"ok" svarede Jasper og gik hen og kiggede på fuglene. Han smilede svagt og satte sig så over i sofaen. Han så sig omkring i den lille lejlighed, der var hyggeligt. "Pæne fugle" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:51 am

Jess smilede, "mange tak" sagde han og satte sin elkedel til at koge vand, det var ellers længe siden han havde brugt den, normalt varmede han bare vand med magi. "Bruger du sukker og mælk i din te?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:53 am

Jasper var van til at drikke sød naturte, og plejede ikke at komme noget i. "Nej" svarede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:55 am

Han nikkede, og gjorde to kopper klar, han hældte sukker i sin egen, "Er der nogen slags te du foretrækker?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 5:58 am

"Det meste med frugt" sagde han "men jeg drikker det meste"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 6:01 am

Han nikkede og fandt noget jordbærte frem, som han forberedte til dem begge. Kort tid efter kom han over og gav Jasper den ene kop. "Her" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 6:01 am

"Mange tak" svarede Jasper og tog imod den. Han tog en tår, ikke så god som elverte.. men drikkelig, og satte så koppen på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 6:03 am

Jess satte sig og drak af sin egen te, "nå, hvordan syntes du så din første dag er gået?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 6:05 am

"Jeg synes det var ret fedt" svarede Jasper og tog endnu en tår af sin te
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 6:08 am

Jess smilede, "godt, så jeg kan altså roligt regne med at du kommer tilbage i morgen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 6:08 am

"Ja" sagde Jasper og smilede lidt af ham "jeg skal nok være der"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 6:14 am

Han besvarede smilet, "godt at høre" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 19, 2015 6:15 am

Jasper smilede og så lidt på ham. Han overvejede om han kunne stille ham spørgsmål, ting der kunne få ham tættere på sandheden. Men det var ikke smart at stille for indgående spørgsmål for tidligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Praktikplads - Jasper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Praktikplads - Jasper   Praktikplads - Jasper - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Praktikplads - Jasper
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» vulpblod? - Jasper
» what a beating (Jasper)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: