Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 vulpblod? - Jasper

Go down 
ForfatterBesked
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:48 pm

Tid: 20:06
Omgivelser: ikke mange mennesker, slidte og graffitifyldt havneområde
Påklædningen: Slidt cowboybukser, en lang sort jakke, også slidt og en anelse beskidt, og langt, sort fedtede hår.
Vejr: overskyet, ved at blive mørkt

Alec gik langs havnen, han var ude at patruljere, hvilket ville sige han var på arbejde og derfor ikke synligt påvirket af stoffer. Han stoppede op og så ud over vandet, så fiskede han en lille grøn vingummibjørn op af lommen og kiggede vurderende på den. Det var en gave fra Elias, og nu ville sikkert ikke være det bedste tidspunkt at nyde den. Med let rystende hænder pakkede han den lille bjørn væk og fortsatte langs vandet, på udkig efter folk der på den ene eller anden måde brød loven, han skulle snart bruge nyt blod at sælge, han havde ikke mange penge den her måned, og han var snart løbet tør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:54 pm

Jasper havde gået langs havnebredden i et stykke tid nu. Han var faret vild og var ikke helt vild med idéen om at gå alene ude om natten, især ikke i det her kvarter. Han havde trukket sine vulpører ud, så han bedre kunne høre potentielle overfaldsmænd. Han hørte nogen bag ham. Et fodtrin der stoppede op. Jasper vendte sig om. Og begyndte at spejde området. Var han virkelig så paranoid?
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:58 pm

Alec gik lidt tid og fik øje på en ung knægt med ræveøre. Han kneb øjne sammen og så undersøgende på ham, gad vide om de var ægte? hvis de var ville det være et brud på loven, ganske vist et mindre et, og endnu vigtigere, han ville have mulighed for at få fat i en smule vulpblod, de havde ikke testet det endnu, og Elias ville helt klart være interesseret i det. Han satte i løb mod knægten, skruede lidt op for farten ved hjælp af magi, og greb ud efter drengens øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:02 pm

Jasper skreg i vilden sky da der blev hevet i hans NOK SÅ ÆGTE ører. Han holdt om sin overfaldsmands ene håndled og forsøgte at kaste ham over sine skuldre så han ville lande på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:04 pm

Alec blev overraskede over at knægten gjorde modstand, så hans greb lykkedes og han blev smidt over hans skulder og ned på jorden. Men ørene var ægte, altså en ægte vulp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:07 pm

"Hvad fanden tror du lige du laver, dit svin!?" råbte han, og skyndte sig overrumple ham. "Du skal fucking ikke fucke med mig, dit narkobæst!" knurrede Jasper mens han forsøgte at holde sin overfaldsmand nede.
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:08 pm

Alec kæmpede imod og gjorde hvad han kunne for at komme op, "hey, det er ikke mig der bryder loven" sagde han, "jeg er fra det hemmelige politi, så tal ordentligt!".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:11 pm

Jasper øjnede den såkaldte politimands beklædning. Han var iklædt cirka ligeså slidt tøj som han selv.
"Yeah, right! Hvor er din uniform Hr. Betjent?" spurgte han hånligt. Sagde han og forsøgte at sætte sine knæ på Alecs arme.
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:13 pm

"jeg går sku da undercover" Han forsøgte ihærdigt at få sin arm fri, "jeg har mit skilt i min lomme, så kan du selv se, hvor stor en fejl du begår".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:19 pm

Jasper bøjede sig tilbage og rakte ned i Alecs lommer. Der var ganske rigtigt et eller andet hårdt og læderagtigt der godt kunne minde om et politiskilt. Han trak det op og kiggede på det. Der var rigtigt nok et politiskilt med billedet af hans "overfaldsmand."

Jasper rejste sig dog ikke.

"Jeg kan se her at du arbejder for det Magiske Politi. Men må jeg så spørge dig om to ting?" spurgte Jasper og ventede ikke på svar.
"Ét. Hvorfor hev du mig i ørene? To. Hvorfor er du så tydeligt påvirket af stoffer?"
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:22 pm

Alec kneb øjnene sammen, "et, fordi ægte vulpøre fremme offentligt er et brud på loven om at holde magi hemmeligt", vulper var immune overfor magi, altså virkede hans magi ikke, "to, det er ikke noget jeg behøver oplyse dig om" sagde han alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:26 pm

Jasper stirrede ligeså alvorligt på Alec. "Riight...du er en narkopåvirket betjent der prøver at holde en moral om jeg ikke skal have mine ører fremme? Det er sjovt" sagde Jasper og tog sin mobil frem. Han tastede et nummer ind på displayet og viste det til Alec.

"333"

"Kan du genkende det nummer?" spurgte Jasper.
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:27 pm

Alec så irriteret på ham, "selvfølgelig, det er vores nummer ... kan du så aflevere mit skilt?" sagde han surt, han håbede virkelig vulp blod kunne noget vildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:33 pm

"Nej." sagde Jasper bestemt. "Du har ikke fortjent at have det."
Jasper trak sine ører ind og trykkede på den grønne opringningstast. Det var hans yndlingstast.

"Ja, hallo, du taler med Jasper Hamilton, kunne i ikke være søde at skynde jer ud til..." Jasper kiggede rundt efter en adresse og fandt den hurtigt. "...Port Avenue 233. Jeg har fanget en af jeres betjente i at være synligt påvirket af stoffer."
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:35 pm

Alec sukkede, "god dammit, det er en del af min forklædning for at blende ind" sagde han irriteret, "det er det jeg laver, går steder som her, passer ind og finder ud af ting, bare spørg dem".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:37 pm

"Yeah, jeg er sgu ligeglad. Det finder vi ud af når de tager en urintest." sagde Jasper.
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:38 pm

"Det gør vi nemlig" sagde Alec tilfreds, en urintest kunne han klare, "de kommer ikke til at finde noget, for jeg er ikke påvirket ... spørg efter mit navn, så skal de nok fortælle dig hvem jeg er"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:46 pm

"Yeah, whatever." sagde Jasper misfornøjet. Politiet ankom i en nydelig, lille blå Peugeot. Betjentene trådte ud af bilen og gik over til Jasper og Alec. Den ene var en midaldrende kvinde med krøllet, blond hår og den anden var en skaldet mand som lignede et bjerg.

En af betjentene genkendte Alec.
"Alec! Er det dig der var tale om?" sagde den blonde kvinde.
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:49 pm

Alec rullede med øjnene og nikkede, "jep, knægten her gik rundt med sine øre fremme ... så jeg så, hvordan han ville reagere, hvis nogen tog fat i dem, om han kunne skjule det ordentligt" han sendte vulpen et strengt blik, "det kunne han ikke ... og nu er vi her".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 12:20 am

"Han er tydeligvis påvirket af stoffer! Jeg kan se det!" nærmest råbte Jasper. "Prøv at kig på ham."

Betjentene virkede til at være ligeglade. De var alle spundet ind i Alecs løgne.
"Det er en del af hans forklædning." sagde bjerget og tog fat i Jasper. "Du derimod, er anholdt for vold mod embedsmand i funktion."
Jasper blev rejst op og protesterede. "Han hev i mine ører og jeg reagerede!" sagde han. Jasper blev sat i håndjern og ind i bilen. "Vent!" ubrød Jasper. Men han blev tysset på og sat ind på bagsædet.

Den blonde kvinde vendte sig om mod Alec og rakte en hånd frem for at hjælpe ham op.
"Vil du med på stationen og have en kop kaffe mens du forklarer hvad der skete?"
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeOns Jul 24, 2013 7:06 am

//så, skal vi hoppe frem? ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 3:54 am

/Jaer...lad os det ^^//

Bilen stoppede brat foran politistationen. Jasper blev hevet ud af bilen og ind i selve bygningen. Han blev anbragt på en hård træstol og den blonde kvinde, som introducerede sig selv som Eve McGuire, stillede Jasper en masse spørgsmål om ham og hans baggrund. Bjerget, Ryan Pierce, blev sammen med Alec.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vulpblod? - Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: vulpblod? - Jasper   vulpblod? - Jasper Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vulpblod? - Jasper
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» what a beating (Jasper)
» Praktikplads - Jasper

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: