Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 The break //Nagi

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeMan Dec 29, 2014 3:48 am

T: Aften
S: Jayce's bar
O: En masse mennesker der drikker
V: Snevejr

Elona sad i baren og drik af en blå drik og smilede blidt, hun skulle snart op og synge på scenen så lige nu skulle hun bare slappe af, hun havde en lang lyseblå glimmer kjole på.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeMan Dec 29, 2014 3:57 am

Nagi kom lige ind i baren, han havde læst på en plakat at der var live-musik, og bare kald ham gammeldages, men han foretrak det frem for en DJ.
Hende i baren sad an køn kvinde, som Nagi genkendte fra plakaten, for et normalt menneske var der intet usædvanligt ved hende (ud over at hun er meget køn) men for Nagis øjne er det tydelig at hun er en havfrue
han gik op til hende og spurgte ''er det rigtig at havfruers sang lokker sømænd i en våd grav''
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeMan Dec 29, 2014 4:01 am

Elona så op da nogen gik hen til hende og smilede stille, om denne mand bare jokede eller kendte til hendes finner var ligemeget, det var ikke noget man måtte snakke højt om så Elona svarede som om det var en joke "Tja, hvis dette er en våd grav lokke min stemme værtfald folk ind" hun smilede blidt og tog en tår af sin drik og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeTors Jan 01, 2015 8:40 am

''hellere en havfrue end en fe, i er da berømte for at synge, vi er kendt for at kunne leve flyve støv, og inden du spørger så er det en myte'' sagde han med et smil ''en rom'' sagde han til bartenternen
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:40 am

"En fe?" Hun blinkede overasket og drik stille "Sådan en har jeg ikke set længe, og bare så du ved det" hun lænte sig ind og hviskede "Ikke alle havfolk synger godt" hun grinte lidt, rettede sig op.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:25 am

''måske ikke, men jeg gætter på at det gælder i dette tilfælde'' barnetteren kom med hans rom lige efter at han havde sagt det og Nagi tog en tår ''mit navn er i øvrigt Nagi''
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:34 am

Hun smilede "Elona" hun gav ham blidt hånden.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:58 am

''så du lover at jeg ikke får lyst til at springe i havet efter at du har sunget, for jeg kan ikke svømme'' sagde han med er grin
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:02 am

"mmm, ja kan godt love du ikke vil springe i havet på grund af mig" hun smilede og tog en tår mere af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:36 am

''og jeg lover at jeg ikke drysser tryllestøv på dig'' sagde Nagi
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:38 am

Hun smilede "hmm, værdien af det går vel an på hvad tryllestøv ville gøre" hun grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:43 am

''hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikke engang at tryllestøv eksistere, men jeg har kun boet nogle få måneder blandt mit folk, då det kan være at de har skjult det'' sagde han og drak det sidste af hans rom
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:46 am

"hm?" Hun så overasket på ham "Kun nogen måneder? Hvor har du eller boet?" Hun så intreseret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:50 am

Nagi trak på skulderene ''i en krukke, på en dæmons køkken hylde''
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:52 am

"..." Elona blinkede overasket og stirrede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:05 am

''mit folk forstærker magi omkring os, så folk holder os fanget så vi kan forstærke deres magi, prøv selv'' sagde han forklarende
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:09 am

Elona så forfærdet ud "Nej! Jeg har ikke lyst til at bruge folk på den måde, det lyder da forfærdeligt" Elona rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:10 am

''jeg mente at du skulle prøve at bruge magi i nærheden af mig, den vil være stærkere end den plejer'' sagde han
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:14 am

"Åh..." Elona blinkede og tænkte, hun lænede sig så ind og hviskede i hans øre med sin magiske stemme* "Så syndes jeg du skulle købe hele baren en omgang drinks"

// *Suggestiv Voice: Kan hviske forslag til folk som de så får lyst til at gøre, de kan altid stå imod de får bare lyst til at gøre det //
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:19 am

Nagi fik pludselig en lyst til at gøre hvad hun sagde og han sagde højt ''næste drink er på mig''
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:20 am

Alle råbte glad og bestile hurtigt.

Elona smilede skævt og drikkede mere af sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:27 am

''det her jeg ikke råd til at gøre særlig mange gange'' han har næsten lige fanget en morder så han har penge nok
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:29 am

Elona smilede skævt "Hey, jeg forslog det kun" hun rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:32 am

Nagi havde set at Elona brugte magi ''der må være din charme der fik mig til at gøre det''
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:34 am

Elona smilede skævt til ham, bartenderen gik hen til Elona og hviskede noget til hende. "Ja ja" hun sukkede og smilede til Nagi "Pausen er forbi"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The break //Nagi Empty
IndlægEmne: Sv: The break //Nagi   The break //Nagi Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The break //Nagi
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Break fra emner
» GET CLOSER SO I CAN BREAK YOUR BALLS!!! :D (SØGER EMNE!!!!)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: