Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Break fra emner

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:31 am

Hej alle, jeg ved godt at jeg ikke har været særlig aktiv i mine emner for tiden men det kun fordi at jeg ikke kan RP for tiden for det bringer for mange mørke minder op i mig til at jeg kan forsæt det som jeg haft gange i gennem syv lange år.
Så jeg beklager meget til alle som jeg nu skal emne men jeg kan ikke, jeg få det mentalt dårligt når jeg prøver og svare mine emner og jeg har den der følelse af at jeg bare ikke kan selv om jeg gerne vil svar alle dem som jeg nu har et emne med. Jeg kommer nok til og være online men det kommer kun til og være sådan at jeg snakker lidt her der men alt andet skal i nok ikke forvente fra min side her for tiden, jeg ikke sikker på om glæden kommer tilbage igen før om lidt tid og måske sker det at jeg nok ikke kommer til og emne så meget mere for det dur bare ikke for tiden..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:32 am

det er helt ok :3 har du lyst til at snakke så bare smid en PM :3


*hug*

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:38 am

*at halv tude til Behind your maske*

Tror jeg har hørt BlutEngel med Behind your maske meget af dagen for den minder mig bare så meget om mig selv her for tiden og det ikke den af de der rar følelser hvor man har det godt men mere der hvor man bare har det sygt dårlig og det koldt, meget koldt meget af tiden og det den type kulde hvor man ikke kan få varmen lige meget hvad man så end gør.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:40 am

mine forældre er igennem er meget svært skillesmisse så kender det godt lidt :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:44 am

Jeg et af de mennesker der har vinter desprisioner så jeg har det af helvede til meget af tiden, men det bliver tit bedre om sommeren hvor jeg få lidt sol for D-vitamin hjælper åbenbaret en del på humøret men når man så kommer tilbage igen til den her tid af året ja... Så gå det bare ned af bakke.. Jeg kommer sikkert ikke til og skrive hele vinterne over fordi jeg vil have det for dårligt mentalt, og min overskud forsvinde tit os om vinterne..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:47 am

har også haft lidt af vinterdesprison de sidste par år men min kæreste har hjulpet meget :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:50 am

Jeg bør se og komme i seng, men jeg nok ikke på igen før søndag aften for jeg skal være sammen med en veninde her i weekend og vi skal se Underworld og lave en masse cosplay stuff så jeg få ikke lige tid til og være online, eller hvis jeg gør så kommer det til og være fra min mobil hvor jeg ikke kan se særlig meget hvad jeg skriver..

Så godnat og ses igen på søndag
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:53 am

vi ses :3 og hyg dig :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 1:29 am

Når det ser ud til at jeg kommer ud i den her weekend fordi min veninde bare har valgt og brande mig af..

Og følesen er blev dårlig nu føler jeg at jeg lægger passer ind i hjemmet og at jeg bare har lyst til og forsvinden for jeg tror ikke en gang at det ville blive opdaget hvis jeg bare forsvandt sådan ud af det blå, jeg synes der plads til mig på nogle måde og jeg op og toppes med familien meget af tiden.. Åh jeg generelt bare ikke lyst til og være i hjemmet..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:39 am

jeg har det lidt på samme måde...det sker så meget mellem mine forældre med skillsmissen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 12:17 pm

Tja jeg har aldrig prøve det med en skilsmisse for min mor har altid kun haft kærester og derfor har der ikke været alt for mange store problemer
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 12:36 pm

tja men var der en grund til du blev brændt af?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Break fra emner  Empty
IndlægEmne: Sv: Break fra emner    Break fra emner  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Break fra emner
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The break //Nagi
» GET CLOSER SO I CAN BREAK YOUR BALLS!!! :D (SØGER EMNE!!!!)
» Emner, emner, emner, emner
» Til jer jeg emner med...
» Emner! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Andet-
Gå til: