Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

old memories //Sally//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Sally

Sally

Race : Dæmon
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 8:23 am

Sally viftede med hånden for at vise det ikke havde noget med ham at gøre "Ja vi kan snakke senere idag...men det ikke sikkert vi.. gør det idag"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn

Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 4:43 am

han så på hende mere spørgende på hende. hvad var det helt præcist hun havde aftalt denne her gang han tog en tår mere af sin kaffe og kunne se den var ved at være tom men han fortsatte med at drikke
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 4:46 am

"Okay, ses om" hun så på et ur "... 2 timer...ja.... ses" hun lagde stille på og sukkede, så over på Lynn "Hun er... bekymret for fyren hun gav hukomelsen tilbage før, hun vil gerne snakke med ham igen, lovede jeg ville spørger om det okay og følge med hende der hen"
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:05 am

han så bare på hende "ok, men hvad med dine minder" han så på hende med sine hænder foldede og forsøgte sig med et smil "har du det fint" han så på hende med hovedet lidt på skrå og tog en kop kaffe.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:08 am

"... Lynn kan du bevise du kendte mig godt" hun så pluseligt skarbt på ham "Jeg kan huske du holde mig da jeg døde, men for at være ærlig er der en mere logisk grund til du ville det end at vi var sammen"
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:20 am

han løftede et øjnbryn til hende "hvad mener du" han så på hende med et lille grin "du fortalte at du var nonne og dræbt af engle, du har en tildens til at lave larm når du laver et indbrud, og du er meget overfølsom i dine bryster" han sagde det sidste så dæmpet at kun hun kunne høre det "hvad ellers skulle jeg vide" han var nysgærrig
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:23 am

Sally rynkede brynet "Mine bryster er ikke særlig følsomme, det med englene kunne jeg havde sagdt aligevel og kan ikke se hvordan jeg ville larme" hun strøg stille håret bag sit øre og så koldt på ham.
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:28 am

han lændede sig tættere på "du var meget vild med bondage på det tidspunkt. tro mig det er ikke noget en fyr glemmer let ved en pige" han så på hende med et glimt i øjet "du boede ved mig i en kælder under en bar hvor vi badede i et værelse jeg havde lavet om til et bad" han så på hende undrende "hvad vil du have jeg skal sige om dig"
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:30 am

"Jeg ved det ikke, der ikke rigtig nogen minder du kan fortælle mig, siden jeg ikke har dem" hun så til siden "Ikke engang alt det fysiske gik med"
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:36 am

han så på hende med et spørgende blik "jeg kan huske en ting meget tydeligt" han lænede sig lidt tilbage afslappet igen "da vi første gang var sammen, jeg husker at jeg ikke nåede at trække ud eller noget" han smilede lidt svagt "vi frygtede begge det værste"
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:39 am

Sally stirret på ham "... hvad?"
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:47 am

han så på hende død seriøs "du sagde at jeg skulle komme med noget af det jeg kunne huske" han så på hende med lidt urolig "er du vred over det" han så på hende med et bekymret udtryk
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:48 am

"... Jeg vil havde min hukomelse tilbage nu" hun rejste sig op og gik ud af døren.
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:52 am

han så på hende men gjorde ikke noget for at stoppe hende "jeg forstår, undskyld" han tog den sidste tår af sin kaffe og så bare på sin halv spiste scone.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 8:54 am

"..." Sally gik over, tog fat i hans øre og hiv ham med ud "Du kommer med, HVIS DU HAR GJORDT MIG GRAVID SKAL DU IKKE HAVDE CHANCEN FOR AT LØBE!"
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 9:11 am

han mærkede hvordan hun rev i hans øre "oi oi oi, ikke så hårdt" han slap sig fri og gik med hende frivilligt. han så på hende "så hvor skal vi hen" han så på hende med et lille smil.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 13, 2014 9:13 am

"Vi skal møde Magikeren hvor jeg mødte hende sidst" Sagde Sally stille, gik bare afsted.
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 14, 2014 5:04 am

han fulgte tæt bag hende og prøvede at smile til hende "er du sur på mig" han spurgte lidt usikker.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 14, 2014 5:07 am

"... Jeg ved det ikke.... jeg tro ikke jeg ville kunne klare hvis jeg var gravid" hun sukkede.
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 14, 2014 5:35 am

han så på hende "men du er ikke gravid nu jo" han så på hende og tog fat om hendes skulder "og du ville nok blive en god mor" han smilede lidt jokende til hende.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 14, 2014 5:36 am

"Nej jeg var en forfærdlig mor" Sagde Sally uden at tænke, blinkede lidt "Vent... hvad sagde jeg lige?"
Lynn

Lynn

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 23, 2014 12:27 pm

han så på hende "du sagde... at du var en forfærdlig mor" han så undrende på hende "vent du begynder at huske, hmm... vi skal have dig til hende der med det samme" han så på hende med et alvorligt blik
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 23, 2014 12:31 pm

Sally nikkede og gik hurtiger mod møde stedet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// - Page 2 Icon_minitime

old memories //Sally//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Memories ~ Jake
» Hey kan vi snakke? - Sally
» En ny gammel ven //Jayden, Sally//
» Et møde om natten - Sally
» Aftenjagt - Sally

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum