Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Togtur til Aterswell - Thyra

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Thyra

Thyra

Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:44 pm

Hun nikkede og smilede, "det havde jeg regnet ud" sagde hun, "og ja, de ret interessante, og ret nuttede med deres øre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:44 pm

"Har aldrig set en.. men det er jo ikke så underligt. Normalt skjuler racerne deres øre" sagde han og så skeptisk på Thyra.
Thyra

Thyra

Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:46 pm

Thyra grinte, "de fleste tror mig, når jeg siger plastikkirugi, og dem der ikke gør kender allerede til os" sagde hun og trak på skuldrene, "desuden er de for smukke til at skjule, så ville man jo heller ikke kunne se mine øreringe".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:46 pm

Ace smilede lidt af hende, en kvinde der ikke var bange for at skjule sig.. "hvad med sortelvere? Bliver det ikke et problem?" spurgte han
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:48 pm

Hun trak på skuldrene, "ikke noget jeg har oplevet indtil videre" sagde hun, "de angriber os normalt ikke i byen, og desuden plejer jeg at kunne komme ud af uheldige situationer" sagde hun, "og så hjælper det også ikke at være en aktiv del af krigen".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:49 pm

Ace nikkede lidt "ok så.. så er din plan vel ret gennemtænkt. Hvad med elverrådet? Din coverhistorie er nok til at undgå problemer?"
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:49 pm

Hun trak på skuldrene igen, "de kommer ikke rigtig på bloody moon, og det er mest der jeg er" sagde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:51 pm

Ace nikkede lidt "det lyder nu stadig risikabelt.. hvad med folk der er interesseret i elverblod.. eller andre racer der tror du afsløre dig?"
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:52 pm

Hun overvejede det lidt, "de eneste jeg kender der er interesseret i elverblod har jeg en aftale med, og andre racer går ikke så meget op i om jeg afsløre mig, det er jo ikke deres problem" sagde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:52 pm

"Oh.." sagde Ace nikkede og betragtede hende. Det var ret cool. Han satte sig ordenlig op og strakte kroppen.
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:53 pm

Hun smilte svagt, "så, som du kan høre har jeg styr på dethele, desuden" sagde hun, "så ville min overnaturlige skønhed alligevel afsløre mig overfor blodjægere"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:54 pm

"Sandt" svarede Ace. Det var også det der havde bekræftet ham i at hun var en ægte elver og ikke en person der var klædt ud.
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:55 pm

Hun smilte svagt, "så, hvilken typer magi bruger du?" spurgte hun nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:56 pm

"Uhm.. jeg har noget magisk forsvar" sagde Ace og overvejede om der var andet han kunne fortælle "ikke rigtigt andet.. jeg var aldrig den bedste magiker og nu har jeg ikke rigtigt kontakt til min mester længere så.."
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:57 pm

Hun nikkede, "fair, så er forsvaret nok også noget af det vigtigste at få på plads" sagde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:58 pm

"Enig.. jeg forsøgte også at få noget fysisk forsvar, og det virker også af og til" sagde han og overvejede hvordan han skulle forklare det. At sige hans hud ikke kunne gennemtrænges var for åbenlys "et ret tætsiddende, fysisk skjold.. men jeg kan ikke helt styre det så.."
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 1:59 pm

Hun nikkede, "så, det slår bare fra og til? ... har du overvejet at prøve at finde en ny mester?" spurgte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 2:00 pm

"Jeg har overvejet det ja" svarede han "men det er svært, har ikke så mange kontakter i den magiske verden, og jeg er normalt rimelig god til at undgå problemer, så det er ikke rigtigt nødvendigt.. nej jeg styre selv om det tænder, det er bare ikke altid det virker"
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 2:01 pm

Hun nikkede, "fair nok" sagde hun, "hvad med for at lærer andet magi? man kan lærer nogle ret seje ting"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 2:02 pm

"Måske.. magien er bare så begrænset alligevel, vi må ikke bruge den nogen steder så.." sagde han tøvende
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 2:04 pm

"pfft" sagde hun, "det handler bare om at være diskret, de fleste psykiske magier kan bruges blandt folk, og resten kan man bruge der hjemme".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 2:04 pm

"Det siger du, men du er også elver... du er sikkert på rådets gode side" Ace smilede svagt "bare spil uskyldige, I kan bedre lide hinanden end os"
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 2:06 pm

"nej nej" sagde hun, "... i hvert fald ikke os alle sammen!" hun grinte lidt, "... og vi bliver ikke ret meget særbehandlet når det gælder magiske overtrædelser, kun lidt".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 2:06 pm

"Pft" Ace smilede svagt til hende "løgner"
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 2:08 pm

"nej, det er rigtigt" sagde hun, "jeg har endnu ikke hørt om en sag, hvor en elver blev favoritiseret ... eller var anklaget for den sags skyld" sagde hun med et grin.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra   Togtur til Aterswell - Thyra - Page 2 Icon_minitime

Togtur til Aterswell - Thyra
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» you are what //Thyra//
» Hård dag - Thyra
» Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-
» Tillykke Aterswell

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum