Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Man Nov 03, 2014 2:55 am
"cool magier.." sagde Ace anerkendende, men ikke rigtigt farlige for ham, dejligt!
Thyra
Race : Elver Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der. Tilmeldings dato : 24/10/13 Antal indlæg : 553
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Man Nov 03, 2014 3:00 am
hun smilte til ham, "jep, jeg er også ret flade for dem" sagde hun.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:01 am
Ace nikkede "cool"
Pludselig begyndte toget at køre
Han så sig omkring og smilede svagt "nå, så er der liv i dimsen"
Thyra
Race : Elver Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der. Tilmeldings dato : 24/10/13 Antal indlæg : 553
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:02 am
Thyra nikkede, "endelig" sagde hun med et grin, "jeg var begyndt at blive bekymret"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:03 am
"Ja.. også jeg" Ace strakte kroppen, det var også ved at være sent.
Thyra
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:04 am
Hun nikkede, "jeg hader virkelig når det sker ..."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:05 am
"Jeg tror det var første gang for mig" svarede Ace og så ud af vinduet, tilfreds over at landskabet kørte hurtigt forbi dem
Thyra
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:06 am
"heldig, når man skal med tog hver gang man vil ind til byen, er det nogen man oplever en del" sagde hun.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:07 am
"Ja, det kan jeg godt se" sagde han og så over mod Thyra "overvejet at flytte til byen?"
Thyra
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:10 am
hun rystede på hovedet, "nej jeg holder for meget af skoven"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:13 am
"Forståeligt.. den er også smuk" sagde han med et sageligt smil "kommer der ikke så tit, den er lidt farlig.. varulve og den slags" forklarede han "men.. lydene og duften.. ja, jeg kan godt lide skoven"
Thyra
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:15 am
Hun nikkede, "ja, der er en del af den slags" sagde hun og grinte, "hvilket virkelig er en skam, for skoven er absolut smukkest når der er fuldmåne"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:15 am
"Det kunne jeg forestille mig.." sagde Ace og smilede svagt "kan være jeg tager chancen en dag.. men det ville nok være dumt" han sukkede, det ville virkelig være dumt.
Thyra
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:17 am
Hun grinte, "hvis du gør, så sig lige til, to under fuldmånen burde være mere sikkert"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:18 am
Ace betragtede Thyra.. det ville være sikkert for ham at være med en elver i elverskoven, meget lidt mistænkeligt.. fortsat at Thyra ikke var hvad han flygtede fra selvfølgelig ".. næste fuldmåne så" sagde han
Thyra
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:19 am
Hun grinte, "det er en aftale" sagde hun, "lad os mødes på stationen".
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:21 am
"Ja.. cool" sagde Ace og smilede svagt til Thyra
Thyra
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:22 am
Hun nikkede, "godt, så er det en aftale".
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:23 am
Ace smilede lidt til hende. Toget kørte afsted, og stoppede inde ved byen.
Thyra
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:28 am
Thyra besvarede smilet, og rejste sig da toget stoppede, "så ses vi" sagde hun.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:29 am
"Ja, vi ses" sagde Ace og smilede skævt til hende, inden han gik.
Thyra
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:31 am
Thyra forlod også toget . //out//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Togtur til Aterswell - Thyra Ons Nov 05, 2014 12:32 am