| første dag på den nye skole - Jaxon | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 2:50 am | |
| Jaxon så på Morgan. Han satte sig hen på sin seng og overvejede hvad der mon var blevet fortalt om ham på den anden side af fjendens linjer.. måske havde de aldrig nævnt ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 2:52 am | |
| Morgan blev færdig med at pakke ud, hvilket ville sige at han nu havde alt sit tøj, og sine ting, liggende i en bunke på sengen i stedet for i sin kuffert. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 2:53 am | |
| Jaxon så lidt på Morgans tøj og hævede et øjenbryn. Nå.. så længe det blev i hans del af værelset. Han lænede sig op af væggen og overvejede om han skulle prøve at starte en samtale eller flygte ud og så på noget af skolen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 2:54 am | |
| Morgan skævede over til Jaxon, "så ... ved du om vi har undervisning, eller skal mødes på et tidspunkt i dag, eller om det alt sammen først starter i morgen?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 2:55 am | |
| "Jeg tror at det var fælles aftensmad hvor at der ville blive forklaret skolens regler, præsentation af lærene og de forskellige fag" sagde Jaxon "og så skulle skolen begynde rigtigt i morgen" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 2:57 am | |
| Han nikkede, "godt" sagde han lettet, "jeg var helt bekymret for vi allerede skulle til at gå i gang med ting i dag" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 2:57 am | |
| "Det kunne være blevet lidt stressende" gav Jaxon ham ret i "så ud over drama, hvad synes du så om skole?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 2:58 am | |
| Morgan overvejede det lidt, "det lyder som et godt sted at lærer andre magiske væsner at kende" sagde han, "og mine forældre havde vist nogle ret gode år her, så jeg tror det bliver godt" sagde han, "hvad med dig?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 2:59 am | |
| "Lidt det samme" svarede han "er lidt bekymret for idrætstimerne.." sagde hun så og sukkede lidt "det virker som om skolen er ret sporty.." han var ikke helt sikker på hvorfor han informerede Morgan om sine svagheder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:00 am | |
| "virkelig?" spurgte han, ".. jeg tror ikke det bliver så slemt, altså hvis man ikke vælger en idrætslinje" sagde han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:01 am | |
| "Mhm.. tjo" sagde Jaxon og var nu ikke overbevidst.. det var de samme lærer der stod for sportslinjen som stod for idrætstimerne.. det ville blive et mareridt! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:03 am | |
| Morgan smilede svagt, "min far gik på billedekunstlinjen, og han siger at han stort set aldrig havde idræt" han fik et lidt tænktsomt udtryk i øjnene, "selvom det selvfølgelig kan have været fordi han alid pjækkede ...." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:04 am | |
| Jaxon grinede lidt "kan være jeg skal følge i din fars fodspor" sagde han så |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:05 am | |
| Han smilede svagt, "Det kan være" sagde han, "jeg har faktisk overvejet selv at gøre det ... bare med matematik" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:06 am | |
| "Matematik er vigtigt" sagde Jaxon og så lidt på Morgan |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:07 am | |
| "Nah" sagde Morgan og trak på skuldrene, "jeg har en lommeregner" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:08 am | |
| Jaxon grinede lidt.. "aha. Jamen så håber jeg at den vil gøre tricket" svarede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:09 am | |
| Han smilede svagt, "det skal den nok" sagde han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:09 am | |
| "Ok så" Jaxon betragtede Morgan lidt.. måske han synes han var for køn til at behøve tænke. Det ville jo passe med de andre skuespillere. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:12 am | |
| Morgan kiggede over på ham, " ... så, har du været rundt og se skolen endnu?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:12 am | |
| "Nej ikke rigtigt" svarede Jaxon "kom her ret hurtigt, tænkte det var smartest at pakke ud, så jeg ikke skulle slæbe alt bagegen med" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:14 am | |
| Han nikkede, "jaer, jeg gjorde lidt det samme" sagde han, "jeg tror måske jeg vil lidt rundt og kigge på området snart" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:14 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:15 am | |
| Han kiggede over på ham, "det virker som om det er et ret pænt område" sagde han, "i hvert fald det man kan se fra vinduet" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon Man Okt 27, 2014 3:16 am | |
| "Ja, der er en sø og det hele" sagde Jaxon og så mod vinduet "kunne være jeg skulle snuppe nogle billeder" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: første dag på den nye skole - Jaxon | |
| |
|
| |
| første dag på den nye skole - Jaxon | |
|