Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 high sea //Elona//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeFre Okt 24, 2014 1:40 am

han smilede til hende "selvfølgelig, dette er til senere" han smilede til hende og pegede på en krog ved hans skab, der hang en våd dragt "designet til at holde mit tøj tørt inden under, mens jeg får maksimal bevægelses frihed" han smilede til og klædte sig færdig, derefter tog han sin våd dragt og vente sig om og kyssede sin kære Elona på munden.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeFre Okt 24, 2014 1:57 am

Elona nikkede stille, rørte ved våddragten, hun havde set sådan nogen før, men hun havde aldrig forstået hvad de blev brugt til.
Elona tog stille en nederdel og en muslinge bh på.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeFre Okt 24, 2014 5:40 pm

Han tog de på og gik på dækket. Jack og Jacob stod med en ilt tank og nogle dykker briller. Han smilede til dem begge, "nu ikke fest alt for hårdt" de nikkede og gjorde honnør. Jayce hoppede i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 1:36 am

Elona vinkede til Jack og Jacob og hoppede også i vandet, hendes ben blev til en hale og hun træk vejret dybt, ah hvor havde hun savnet havet.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 10:47 pm

Da de var i vandet vinkede Jayce til Elona og lod hende vise vejen til hvor de skulle hen, et sted var han stadig lidt nervøs over hvad der ville forgå på hans yacht mens han var væk
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 11:15 pm

Elona vinkede til Jayce glad og svømmede, hun var hurtig under vand og hun havde ikke opdaget hvor meget hun savnede det, hendes natrulige element, hun svømmed ned mod de klipper hvor hun boet, vinkede Jayce efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 2:49 am

han fulgte roligt efter men holdt øje med tiden, der var noget om en storm nærmende sig kysten ud for Aterswell men det ville gå noget tid. han så på hende og slugte en klump, så nu skulle han se hvordan hun boede.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 2:53 am

Elona svømmede stille ind i sit hjem, åbnede trædøren der var der og svømmede ind og tændte lyset.

Elona hjem var nærmest et tårn på 3 etager med et hul i taget for ovenlys, det var belyst af krystaller der ragerede på den sten Elona havde taget ud for at tænde lyset, det mideste rum var rundt og gik hele vejen på til hullet i taget uden problemer, og væggerne var lavet til indhulninger hvor der så var rum, et køkken, et sove værelse, et værksted og så videre.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 7:08 am

han fulgte efter hende, det var et meget smukt hjem. han signalerede til hende om det var ok han kom ind. der så ikke ud til at være nogle stæder der var tørre, altså med ilt i dem. han svømmede bare lidt på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 11:01 am

Elona nikkede, ham måtte godt komme ind og svømmede lidt rundt og flyttede på nogen ting og peget på en sofa hvor han kunne sidde, men opdaget han ikke havde det så godt, Elona klappede og tog hans hånd og svømmede dybere ned til en gang i bunden af hendes hus og fulgte ham et stykke før hun svømmede op, der var der et hulerum med luft og en kant at sidde på, der hang smykker og planter der.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 3:10 am

han smilede til hende da han kom op i den lille luft lomme og tog sit mundstykke ud af munden "tak min kære, jeg har kun begrænset ilt selv om jeg er en vampyr" han smilede til hende og gav hende et kort kys.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 3:11 am

Elona nikkede stille og kyssede igen "Så det da godt nogen af mine smykker har brug for luft" hun smilte "Det også her jeg har de menneske ting jeg har som ikke må blive våde" hun tog sin vand tætte taske af og stilte.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 9:05 am

han smilede til hende "kommer du ikke her op" han smilede til hende og tog fat om hendes mave og hjalp hende op og gav hende et kys "du er smuk uanset hvad form du er" han smilede og lod en finger glide op af hendes hale "og jeg elsker at drille dig" han kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 9:07 am

Elona rykkede op og satte sig på kanten, stækkede sin hale og nød at han strøg den, kyssede ham glad.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 9:58 am

han smilede til hende "hvad siger du til at smide halen lidt og så kan vi have det lidt sjovere" han smilede og strøj den lidt mere og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 10:00 am

Elona kyssede igen og holde om ham "mmm, men det føles så godt når du stryger min hale!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 10:02 am

han smilede lidt og fandt et håndklæde "hvad så hvis jeg tøre alt vandet af dig med det her håndklæde. ville det ikke sende dig ind i en hel ny verden af nydelse" han smilede og begyndte at tørre hende af.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 10:07 am

"Nej" Elona kryssede armene "Hvis jeg tørrede dit bryst, ville det så være det samme som jeg strøg dit bryst" hun luftede et øjenbryn "Desuden er det der ubehaligt"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 10:45 am

han så på hende "ok så, men hvordan bliver du så tør, jeg ved kun hvordan jeg gør dig våd" han smilede til hende og lagde håndklædet væk før han kyssede hende igen mens han finger kørte hen over hendes hale.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 10:49 am

Elona kyssede igen "Jeg gør mig tør sådan... jeg sagde aldrig det var behaligt at få ben, ved du hvordan det føles at få din hale splittet over i to" hun så væk.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 10:57 am

han rettede hendes hoved mod ham igen "undskyld, jeg ikke tænkte mig om, men syntes du ikke det er lidt unfair at du er den eneste der får nydelse her. må jeg ikke også" han smilede lidt til hende og kyssede hende igen "hvad med du giver mig et blowjob mens jeg nusser din hale" han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 11:02 am

Elona nikkede og kyssede ham "Så når min hale tørre af sig selv kan vi dele nydelsen"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





high sea //Elona// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: high sea //Elona//   high sea //Elona// - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
high sea //Elona//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» little miss fishy, how about a job //Elona//
» enjoying the entertainment //Elona
» Lowtown and high town girls- Masi

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Havet :: Havet-
Gå til: