Race : Menneske Bosted : Hjemløs... Tilmeldings dato : 10/10/14 Antal indlæg : 1095
Emne: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 8:47 am
Tid: 20:30 Sted: Downtown Vejr: Koldt Omgivelser: En menneskeforladt vej. Næsten ingen biler.
Kristine traskede igennem de tunge gader og gøs. Det var ved at være sent og hun overvejede om hun burde til at skrive en sms til Zach. Hun burde egentlig skaffe sig sit eget køretøj, men sådan et var jo ret dyrt. Hun lænede sig op af en mur og tændte en smøg. I det mindste var stjernerne klare i aften..
Fra en gyde i nærheden lød en lyd. Kristine pustede langsomt røgen ud af munden og så sig omkring.. ud af skyggerne trådte en mand. Hun bakkede lidt bagud, da hun opdagede han havde en pistol i hånden ”så giver du mig bare dine penge lille dame..”
Sally
Race : Dæmon Bosted : Her og der Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 10/01/13 Antal indlæg : 1012
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 8:55 am
Sally fløj stille gennem natte himlen, det var ikke så seng men hun havde alligevel brug for at sprede vingerne lidt, og den kolde luft føltes altid rart. Sally kunne også se ned over byen udenproblemer, mørket gjorde intet mod hendes syn og derfor så hun og kvinden og manden der stod i gyden, hun ville nok havde fløjet videre hvis det ikke var fordi hun så manden holde en pistol.
Sally landede stille på et af tagene og så på dem intens.
Kristine
Race : Menneske Bosted : Hjemløs... Tilmeldings dato : 10/10/14 Antal indlæg : 1095
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 10:46 am
Kristine bandede lavt og var bestemt ikke i humør til at give sine sidste penge væk. "Det er i min støvle" mumlede hun, hvilket var sandt. Hun havde bare også noget andet i støvlen.
Manden så mistroisk på hende "ok, men ingen numre" snerrede han
Hun nikkede og stak hånden ned i sin støvle.. hun mærkede kanten af den lille pistol og bed sig i læben, skulle hun prøve at skyde ham?
Sally
Race : Dæmon Bosted : Her og der Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 10/01/13 Antal indlæg : 1012
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 10:49 am
Sally hoppede stille ned i gyden bag manden, follede vingene sammen og slog ham på nakken på en måde der fik ham til at besvime.
Hun så op på kvinden foran sig, hendes øjne lysede rødt fordi hun brugte sin magi til at se i mærket og hun sparkede bare stille mandens pistol ud af hans hånd.
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 10:52 am
"..." Kristine rettede sig langsomt op og løftede hænderne som i overgivelse "wow, glødende øjne" mumlede hun og så opmærksomt på hende, klar til at løbe hvis hun skulle prøve at angribe.
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 10:53 am
Sally så bare stille på kvinden og hendes øjne holde op med at gløde men var stadigvæk røde "Er du okay?" hun lagde stille hovedet på skrå, så ned af hende.
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 11:34 am
"... jeg er i live.. så alt taget i betragtning vil jeg sige ja til det spørgsmål" hun så lidt på kvinden med de glødende øjne "..tak"
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 6:38 pm
Sally nikkede stille og så bag sig for at se om der var andre, da hun besluttede sig der ikke var gik hun stille forbi kvinden "Forrasten" hun stoppede og vendte sig om og så på hende "Hvis du vil skyde nogen med pistolen i din støvle skal du ikke tøve, måske smide pengene først og så skyde" Sally vendte ryggen til hende igen og begyndte at gå.
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 10:16 pm
Kristine så lidt på hende.. *hvordan vidste hun?* hun rystede svagt på hovedet "æhm.. tak?"
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 10:27 pm
"Så, hvorfor har du penge i støvlen" hun så på hende "Taske kan blive stjælet men er det ikke svært at gå rundt med det når du også har en pistol på dig, jeg kender ikke det problem, har ikke våben på mig" Sally så stille på hende.
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 10:51 pm
"Det er bare nemmere end at have en taske.. faktisk plejer det at gøre en mindre attracktiv til tyve" sagde hun og trak på skuldrene
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Søn Okt 19, 2014 11:01 pm
"hmm, jeg har ikke noget imod tyve" hun så på ham der lå ned "De går meget hurtigt ned"
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 12:02 am
"... åbenbart for nogen.. hvad gjorde du ved ham?" spurgte Kristine
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 3:08 am
"Han er stadigvæk i live hvis det er det du spørg om" Sally gik hen og prikkede til ham med sin fød "Det er et lamme slag, du rammer nerverene og nærmest får kroppen til at lave et kickstart, han vågner nok om 10 minutter"
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 4:59 am
".. så det er ikke magi?" spurgte hun og så lidt på hende.
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 5:05 am
Sally smilte stille og så koldt på hende "Du burde virkelig passe på hvem du snakke med omkring magi, bare at fortælle det til civile kan få dig dræbt" Sally's øjne begyndte at lyse igen "Nej, det ikke magi, havde jeg brugt magi ville du havde skreget og løbet din vej"
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 7:31 am
"Dine øjne lyser, du virker ikke civil.." sagde Kristine og betragtede hende lidt. Kvinden kunne magi, som hun havde regnet ud.
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 7:33 am
"hmm" hun så stille på hende "Så, hvad kan du?"
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 7:42 am
Kristine så lidt på Sally. Zach havde sagt det var forbudt for hende at vide noget om den magiske verden hvis ikke selv hun kunne noget. "Jeg kan få folk til at ligge sig ned ved at røre dem" svarede hun. Sikre at tage noget hun vidste man rent faktisk kunne.
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 7:48 am
"..." Sally gik stille tættere på hende og så hende i øjne "Hvis det var sandt... ville du ikke havde gået efter pistolen" hun så koldt på hende.
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 10:14 pm
"Når nogen peger en pistol på dit ansigt.. hvis ikke du er skudsikker?" tilføjede Kristine "så er det tit en rigtig dum ide at prøve at prikke til dem før de får trykket på aftrækkeren"
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 10:17 pm
"For at tage pengene ville han havde været nød til at komme tæt på din hånd, hvis han ville havde dræbt dig havde han skydt med det samme" Sally rystede stille på hovedet "Enten lyver du for mig, eller så du ny til det her"
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 10:23 pm
"Måske er jeg ikke skudsikker" sagde Kristine "måske er jeg blevet berøvet flere gange end dig. Du ligner ikke en der særlig ofte kommer til "giv mig pengene" delen. Det er ikke første gang jeg er blevet bedt om det, tit skal du smide dem på jorden og så bakke langsomt bagud væk fra dem." han lagde armene over kors, den del var sand.
Sally
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 10:27 pm
Sally smilte stille "Tja, nej, jeg lader ikke folk komme til "Giv mig pengene" delen" hun så på hende og smilte "Men det også fordi jeg kan forsvare mig selv" hun træk på skuldrene og begyndte at gå igen.
Kristine
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally Man Okt 20, 2014 10:29 pm
Kristine nikkede lidt og fulgte efter ".. så.. hvad kan du der gør du ikke frygter en pistol?" spurgte hun og så lidt op og ned af Sally. Zachs øjne havde aldrig lyst.. hun overvejede om Sally var en anden slags race en menneske eller om hun bare var en stærkere en af slagsen.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally