Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 what is a young girl doing out here this late //Katy//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

what is a young girl doing out here this late //Katy// Empty
IndlægEmne: what is a young girl doing out here this late //Katy//   what is a young girl doing out here this late //Katy// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 1:49 am

S: et sted i parken
T: midnat
O: ingen mennesker men et par krager der sidder på en lampe, en enkelt bænk og nogle små buske
V: stjerne klart
P: en skjorte inden under en jakkesæts jakke og et slips, et par jeans

Jayce sad på en bænk i parken og nød stilheden. han læste en gammel bog han havde fundet, en oprindelses historie på Dracula. han fandt den utroligt underholdende hvor meget der var forkert og hvor meget der var rigtigt omkring vampyre. der var også en gammel forbindelse han havde, han havde kort kendt Bram Stoker i hans unge år men efter det forsvandt Jayce og Dracula blev skabt. det var rart at se de personer han havde kendt tiden var blevet gode mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Race : Elver
Bosted : Jeg flygtede fra min gamle bopæl, jeg syntes, den blev for kedelig. Men nu kan jeg ikke finde hjem igen, og menneskeverdenen er så stor og uhyggelig! Midlertidigt bor jeg i et lille værelse, jeg tror nok det hedder "Et Hærbjerg" eller noget...
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 21/03/15
Antal indlæg : 42

what is a young girl doing out here this late //Katy// Empty
IndlægEmne: Sv: what is a young girl doing out here this late //Katy//   what is a young girl doing out here this late //Katy// Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 4:06 am

Morgana så på manden lidt fremme. Uvidende som hun var, var hun endnu engang faret vild i byen. Manden så uhyggelig ud, Morgana var ikke sikker på, om hun skulle spørge ham om vej.
Tilbage til toppen Go down
 
what is a young girl doing out here this late //Katy//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hmm you look a little young? //Katy//
» Late night visit [Maya]
» Da wolf and da bad go on da hunt, mon! - Katy
» Da wolf and da bat found da prey, mon! - Katy
» the Nigth is still young ~ Nate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: