Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 So... we got a deal?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 4:11 am

T: Aften
S: Ved et af de steder der er både.
O: Fisker både
V: Stjerne klart

Elona sprang op på båden hun genkendte som Jayce's og gjordeer sig selv tør, hun havde en blå glimmer kjole på, sit belte, og igen, intet andet.
Elona gik stille ned i kahytten hvor hun regnede med Jayce ventede, hun havde sine krystal øreinge på, sin muslinge halskæde, og flere ting i tasken.
Hun havde snakket med de andre havfrue der var enig om dette var en bedre måde at få fat i flere ting, især efter båd fest katastrofen de havde haft.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 4:21 am

han smilede da han så havfruen komme ind af hans dør "jeg har ventet noget tid nu min kære. du ser yderst smuk ud" han smilede og rettede sig op. han havde skiftet til et par nye jeans der var næsten nye, en skjorte under en jakkesæts jakke og et slips "så vil du have lidt at drikke inden vi går til land" han smilede til hende" han smilede til hende og holdt et champange glas mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 5:04 am

"ja, første gang jeg går i land i, hm 236 år tro jeg" hun tog glasset med et smil "Det, skal da fejres" hun skålede med ham og drak lidt af glasset "af, booble vand, jer land folk og jeres drikke vare"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 5:41 am

han smilede til hende "ja der er ikke det bedst smagende men det er godt at fejre med" han smilede til hende og satte glasset ned "noget helt andet" han smilede til hende og gik hen til hende og tog glasset "deres påklædning tidligere gjorde mig nu meget frisk" han smilede til hende "hvad siger du til at vi fejre på en anden måde" han smilede og stillede glasset på et bord
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 5:47 am

Elona tog en tår til før hun gav ham glasset igen og så på ham "Frisk?... åh.. åh nej nej nej" hun grinte "Undskyld men hvis de troet jeg var sådan en slags kvinde må de helere finde en anden til deres arbejde, så let få de mig ikke tilbage til... den beklædning" hun smilte skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 6:00 am

han smilede til hende og rystede på skulderen "jeg blev nød til at prøve" han gav hende et klap på hendes skulder "en anden gang så" han smilte skævt til hende før han gik forbi ham "skal vi gå" han hold sin albue ud som tegn til hun skulle tage den. han ledte dem ud på en mole hvor der ventede en bil der skulle køre dem ind til baren.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 6:06 am

Elona smilte, hun var smiregt over denne aktrative mand havde prøvet, og tog glad hans arm og fulgte med ham ud til bilen, hun havde hørt om vampyres skønhed, men havde aldrig set det tæt på, værtfald ikke hvad hun kunne huske af.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 6:35 am

han hjalp hende ind i bilen og satte sig ind og tog et glas champange mere og drak det. han smilede til hende og så på hendes kjole "meget flot kjole, men jeg har sørget for at der er en fuld gaderobe til dig ventende" han smilede til hende og drak resten af champangen.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 6:37 am

Elona satte sig ind i bilen, hun forstod ikke helt hvad det var men gjorder bare som Jayce.
Da han kommenteret omkring kjolen smilte hun "Ja, jeg vil nok ikke hvide hvad jeg skulle tage på men tak"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 7:09 am

han smilede til hende og så på hende " jeg har andre performere, de skal nok hjælpe dig" han smilede til hende. han kom i tanke, om at han blev nød til at fortælle hende noget "når ja, der er et par ting du skal vide" han smilede til hende og tog et glas champange mere "alle der arbejder der er magiske væsner, du ved vampyre varulve og så vidre" han smilede til hende og så på hende "og der er en anden ting" han så på hende med alvor i blikket " kælderen i dagstimerne er off limits, med mindre du for besked, af mig" han så på hende før han smilede igen "godt så" han smilede og så at de ankom til hans bar.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 7:12 am

Elona nikkede "Jeg skal bare havde nogen arbejds timer" hun stod ud af bilen og så på ham "Men jeg gætter på du bare skal se mine evner inat?" hun smilte og så på baren.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 9:35 am

han smilede lidt til hende og åbnede døren for hende "vi har ikke åbent i dag, så jeg syntes du skal møde teamet" han smilede til hende "vi kan tage det med arbejds timer senere" han smilede til hende og lod hende gå ind først. der var tre andre i baren. en kvinde der var lige så bleg som Jayce en mand der var meget muskuløs og en anden mand der var af normal bygning og en sol badet hudfarve "alle sammen, det her er Elona, hun kommer til at synge om aftnerne. og hun er en hav frue" han smilede til dem alle sammen og de smilte tilbage " han pegede først på pigen "det der er Claire, hun står for vores optrædner og skal hjælpe dig på scenen og så vidre. hun er vampyr" Claire smilede glad til hende. han pegede på den store mand "det er Jack, han er vores dør mand, og han er varulv. hvis du har problemer med nogen skal du bare sige det til ham så skal han nok sætte dem på plads" Jack så på hende og fnøs før han gik op oven på. han pegede til sidst på den normale mand "det er Jacob, han er magiker og arbejder med mig i baren. han er ung men kan godt finde ud af det meste" han smilede til dem alle og gik hen til scenen "mine damer og den herre. lad os fra i morgen hive nogle penge ind" de to andre smilede og svarede med et synkront "ja Lord Landon" han smilede og hoppede ned igen fra scenen
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 9:40 am

Elona nikkede stille mens hun tog dem ind, en meget smuk kvinde der var vampyr, og hun skulle hjælpe Elona okay, Jack der skulle smide folk ud, vareulv, gad vide hvor han var ved fuldmåne, og en magiker.
Elona lyttede stille og så Jayce gå op på scenne, gik ikke rigtig hørt hvad han sagde, hun var mere intresseret i scenen og gik stille op og strøg den, så det her var hvor hun ville synge, hun smilte stille og nikkede til sig selv, så på Jayce med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 9:50 am

han smilede til Elona "er vores faciliteter i orden for den miss Elona" han spurgte drillende bare så hun kunne føle sig lidt mere til rette "kom med så kan jeg vise dig hvor du har lejlighed henne. midlertidigt" han smilede til hende og gik op oven på med hende forhåbentligt i hælene. han smilede til hende over sin skulder da han viste hende et fint møbleret værelse "det her tilhørte vores sidste performer, hun sagde op for at arbejde andet steds" han smilede til hende "men hun var ikke lige så god som du bliver" han smilede og satte sig i en stol.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 9:54 am

Elona smilte "Ja, det meget godt" sagde hun og fulgte efter "Midlertidligt" hun så stille rundt i lejligheden, de fine mødler kunne hun godt lide, selvom hun aldrig ville havde brugt dem kunne hun nu godt lide dem, de passede godt "Jayce, jeg har et hjem I havet skal du nok huske, jeg vil gerne kunne tage hjem mindst en gang om ugen" hun så på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 10:02 am

han så på hende med et smil og aede hendes kind "selvfølgelig min kære. men nu ikke noget med at røbe foretnings hemligheder" han smilede drillende før han gik ud af døren og gik lidt ned af gangen. han satte sig på sit kontor, der gik ikke 5 minutter før Claire kom ind af døren "så du har fået dig et nyt legetøj, godt for dig min Lord" hun smilede drillende men bedre vidende " hvad er din pointe Claire, og før du spørger så nej, vi skal ikke tappe den her" han så på hende hurtigt med sine grønne øjne der i et split sekund blev røde "aw du er da ikke sjov" hun gik ud af døren igen og ned af gangen.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 10:07 am

Elona gik stille igennem lejligheden, hun kunne godt lide det, ud over badeværelset, mest fordi hun ikke var sikker på hvad alting der inde var, men hun gik stille hen til klæde skabet for at skifte tøj.
Efter noget tid havde hun sat sit hår så det sad på samme måde som hun havde det under vand, hun havde kjole på, ingen sko og intet under kjolen, hun havde fundet nogen sære ting i en skoffe sammen med noget hun havde set folk havde på deres fødre men hun vidste ikke hvad det var så hun havde bare ungået dem

So... we got a deal? 934_indiana-evans-5774292
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 10:15 am

han gik ind til Elona med et smil på læben "er du ved at få lært alt der her overflade ting at kende" han smilede til hende da han kom i tanke om at det nok var første gang for hende at være på land "har du nogen sinde været på land før" han smilede lidt til hende og lænede sig op af en dør karm.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 10:20 am

Elona så på Jayce i det han kom ind og smilte "Ja, jeg skal nok læse nogen børger, så meget har ændret sig" hun så ud på gaden med et smil "Ja, jeg har været på land før, men hvornår jeg sidst var på meneske jord var for lang tid siden" hun smilte til ham "åh, hvor barnlig jeg var den gang, nare sømand ud til klipperne for at få fat i de smukke smykker de gav deres damer, men det må vi jo så ikke mere for den Magiske afdeling" hun sukkede "Det var så meget nemere, ingen fare for at blive angrebet, man fik skatten til at synke i steden for at man skulle op og tage den mens alle var vågne"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 10:32 am

han smilede til hende og gik hen til hende "jeg tror ikke du kan lære noget om vores skikke i dag fra nogen bog" han smilede til hende. han tog et blik på hende og gik en gang rundt om hende "jeg er også sikker på at folk i nutiden ville sætte pris på at du måske tog noget undertøj på" han smilede lidt til hende og så så på hendes kommode "måske ville mændene ikke have noget i mod det, men jeg prøver at holde det mere eller mindre køns neutralt" han smilede til hende. han sukkede lidt "jeg husker også den gang hvor vi vampyre kunne vandre som nattens skræk" han smilede til hende og satte sig i en stol
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 10:35 am

Elona så forvirret ud "Undertøj? Er det så koldt på overfladen man er nød til at havde tøj på under sit tøj? og er det de mærkelige ting jeg fandt i skuffen, hvor skal det være?" Elona så stille på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 10:47 am

han smilede til hende "ja mange steder er det så koldt at der skal et ekstra lag til" han smilede til hende det var som at tale til et barn. han rejste sig fra sin stol og gik hen til hendes skuffe og tog et par trudser op "godt så, på et par trusser er der 3 huller, et stort og to små. meningen er at du skal sætte dine ben ind i de to små huller, og løfte dem op så remmen af det store hul ligger omkring din hofte" han smilte til hende og gav hende dem før han fandt en bh frem "ok den her kan du ikke gøre med kjolen på, men den virker lige som dine muslinge skaller entlig. de er til for at holde dine bryster på plads og sørge for maximal komfort" han smilede til hende og gave hende bh- en "jeg venter uden for til du er færdig" han smilede og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 12:00 am

Elona nikke stille og holde underbukserne, hun havde set folk i bukser men syndes aldrig det havde været en behageligt ide, især ikke for hende siden hun kunne få en hale når som helst.
Men Elona nikkede som tak til Jayce og ventede til han var ude og tog dem stille på, hun havde set kvinder der gik i sådan noget her og havde så en ide om hvordan hun skulle tage det på, og så bare kjolen udenover?
Hun kunne få underbukser på, men havde svært ved Bh-en, den lukkede bag i og hun kunne ikke finde ud af hvordan hun skulle lukke den, hendes bh brugte snore, ikke de her, klik klik ting.
Elona åbnede stille døren på klem "um... Jayce.. jeg kan ikke lukke bh-en"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 12:55 am

han smilede lidt og gik ind af døren igen "jeg trode du sagde de skulle tage lidt mere for at få dig i den her mondering " han smilede skævt til hende før han gik hen til hendes ryg og satte krogene fast så den låste "nu er den vel ikke for stram" han smilede til hende over sin skulder. han skulle til at gå da han så et glimt af Claire, men han sagde ikke noget videre om det. han vendte sig om med fingerspidserne mod hinanden "det kan godt være at du ikke interessere dig i penge. men derfor bliver jeg stadig nød til at betale dig" han løftede på skudlrene "fagforening hvad kan man gøre" han var ikke sikker på hun forstod joken men han fandt 50 dollars frem "i morgen når solen står op så syntes jeg du skal gå ned i bog handlen, find en god bog, drik noget kaffe" han smilede til hende og vendte sig om "og husk, din første optræden er kl. 21 i aften. kom nu ikke for sent" han sagde det sidste mens han så sig over skulderen og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 1:13 am

Elona rødmede da Jayce nævnte hendes tøj og tog hurtigt kjolen på da han havde hjulpet hende "Tak" hun tog stille pengene fra ham og nikkede "Kaffe, endnu en drikkevare?" hun rollede med øjne men nikkede "Skal jeg nok, og bare for at være sikker, du vil gerne bruge min stemme til at få folk til at drikke mere ikke også?" hun så stille på ham med fingeren til læben og et tænkene blik "Hvis jeg skal bruge magi må du nok sørger for at give dine arbejdere noget som dem her" hun vidste ham sine øreringe "De blokker mod lyd magi, vi vil jo helst ikke havde i stå og sover så i glemmer at få betaling".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So... we got a deal? Empty
IndlægEmne: Sv: So... we got a deal?   So... we got a deal? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
So... we got a deal?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Deal between da bad and da wolf mon! - Markus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: