what did you expect, that he sparkeled //Kristine//
2 deltagere
Forfatter
Besked
Shaun
Race : dæmon Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell Tilmeldings dato : 09/10/14 Antal indlæg : 26
Emne: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 7:20 am
S: i nærheden af en af havne lagerne T: 00.00 O: masser af store kasser, et par få mennesker der arbejder natte vagt V: stjerneklart P: en sort trench coat, en sort tætsiddende t-shirt med et hvidt kranium på, et par hullede jeans og nogle slange skinds støvler
der var minimalt lys på den mole som Constantine stod på. han havde støvlen mod siden af hovedet på en mand der så lidt tævet ud. han havde et kno jern på "jeg siger det kun en gang til, hvem har du givet prostituerede videre til, og hvor er han " han trådte lidt hårdere "FUCK DIG DIN FREAK" Constantine smilede før han løftede sin fod og bankede den ned i hans hånd. den tørre lyd af knogler der brækkede lød klart i den stille nat efter fulgt af et smertens skrig "igen, hvor er han" manden så på ham nu med frygt i øjnene "ok ok han er ved mole 3 det er der jeg mødes med ham, vil du så lade mig gå" Constantine smilede før han vendte sig rundt, han tog et lille spille kort frem og hviskede noget til det. der udbrød en flamme bag ham og manden skreg af smerte. Constantine forsvandt bare ned af molen og tog en cigar frem fra sin lomme og tændte den med en zippo lighter. han satte den i munden før han trak en træ pæl frem, klar på det værste.
Kristine
Race : Menneske Bosted : Hjemløs... Tilmeldings dato : 10/10/14 Antal indlæg : 1095
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 7:30 am
Kristine så sig bekymret omkring. Hun var blevet taget af en af de smukke mænd. Det havde været skræmmende.. og ikke blevet bedre da han solgte hende til en anden vampyr med ordene ”hun er da en køn en, jeg synes vi skal vende hende.. har du en bedre ide?”
Nu sad hun og hvilede sig op af en kold mur, imens den smukke mand gik rundt om snakkede i telefon om ting hun ikke forstod. *Hvad fanden sker der… * tænkte hun og stivnede da den kolde mand vendte sine øjne mod ham. ”Nå, velkommen til” sagde han og gik mod hende for at bide hende.
Shaun
Race : dæmon Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell Tilmeldings dato : 09/10/14 Antal indlæg : 26
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 7:53 am
han sparkede døren ind til det lager hus han havde fået besked på "banke banke på din udøde hund" han tog sin cigar og hev ordenligt ind før han gik ned af en lang gang, han havde sit sværd trukket af ren sikkerheds grunde. han rundede et hjørne og nåede kun lige at gå tilbage omkring før et skud kunne høres "giv op" han smilede før han fik øje på pigen, han smilede beroligende til hende og mimede ordene "luk øjnene" han ventede på hun gjorde det før han trådte frem og havde 3 kort i hånden, ved hver af dem kom der en lille flamme som han kastede mod vampyren. han var hurtig nok til at nå hen til vampyren som skød sin pistol ukontrolleret over det hele. da Constantine stod en halv meter fra ham blev han skudt i skulderen før han med et vredens råb bankede pælen gennem hans hjerte. han faldt på knæ ved siden af pigen "det ok nu" han smilede til hende halvt før han rejste sig for at finde et nød hjælps kit.
Kristine
Race : Menneske Bosted : Hjemløs... Tilmeldings dato : 10/10/14 Antal indlæg : 1095
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 7:56 am
Kristine var ikke meget for at adlyde ordre, men da pistol skudene begyndte at flyve, lukkede hun øjnene og holdt sig for ørene.. hun sad stille og ventede. Hun åbnede forsigtigt øjnene og så tøvende op på Canstantine.. ”hey” mumlede hun og så efter vampyren, hvis krop var forsvundet. ”Hvor blev han af..?”
Shaun
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 8:19 am
han fandt noget bandage og tog sin cigar før han stak det ind i sit sår, han bed tænderne sammen i smerte, heldigvis havde kuglen gået lige gennem ham så han så på hende med et smil "han ligger der" han pegede på en bunke aske "det var en vampyr" han tog et sug af sin cigar før han smed den ned på jorden og trådte på den før han rejste sig op og gik hen til hende "jeg kan ikke forklare det her, for der kan være flere. han smilede til hende før han tog sin jakke af og lagde den om hende "vi kan tage hen på mit kontor" han smilede venligt til hende.
Kristine
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 8:22 am
"..." Kristine så på tossede mand og gik et skridt væk fra ham.. "ved du hvad, det er cool.. jeg tror godt jeg kan finde tilbage her fra" mumlede hun og skævede imod asken på jorden. Fyren måtte være på et eller andet stærkt stof.
Shaun
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 8:37 am
han så på hende med et forstående blik "ah, jeg ser, du tror jeg er tosset" han fandt en ny cigar frem og før han kunne nå at så han en ny mand i indgangen "hvad sagde jeg, flere af dem" han nåede ikke at gøre noget før manden var ved ham og løftede ham op mod væggen han så på pigen "TROR DU PÅ MIG NU,LØB!" han tog et kort frem og lagde det mod vampyrens arm "ignis" der opstod flammer på hans arm og han gav slip på Constantine som fulgte efter pigen, han fandt hende og blokerede vejen med hans krop for vampyren. han mærkede en næve i hans mave men Constantine var klar på at stikke en pæl gennem vampyrens ryg. der var et skrig af smerte og vampyren trådte lidt tilbage før han brød i flammer og faldt sammen. constantine rejste sig op og gik hen til ham og spyttede på ham "hvil i fred røvhul" han vendte sig rundt og så på hende igen "se, ikke så skør nu" han mærkede på sin skulder, det blødede kraftigt.
Kristine
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 8:40 am
Kristine var ikke sen til at følge ordren om at løbe. Hun løb så hurtigt hun kunne afsted og lukkede øjnene da vampyren kom tæt på dem. Hun hørte kamp og gemte sig bag en kasse. *Ikke så skør nu?* tænkte hun og så tøvende frem.. mere aske.. den anden fyr var væk. ”Yo.. jeg ved ikke hvad du har gang i dude, men jeg er den der er skredet” råbte hun og løb mod døren.
Shaun
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 9:10 am
han så på hende med et ondt øje "DU ER FUCKING VELKOMMEN" han gik roligt, ud før han kom ud på molen og så sig rundt før han bandede lavmælt "selvfølgelig skulle jeg give hende min jakke" han gik i den retning han var kommet fra, hun var ikke særlig rar og skulle være glad hvis hun ikke løb ind i Constantine igen"
//out//
Kristine
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine// Man Okt 13, 2014 9:12 am
Kristine var løbet et godt stykke væk og satte sig udmattet på jorden. Hun lænede sig op af væggen og sukkede dybt. "Ikke komme tæt på de pæne mennesker.." mumlede hun til sig selv som en friendly reminder. Hun så lidt på jakken om hendes skuldre og sukkede igen. Det havde godt nok været nogle fucked up dage.. hun burde passe på med hvor hun gik, måske få sig et bedre våben en kniven..
//out//
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: what did you expect, that he sparkeled //Kristine//
what did you expect, that he sparkeled //Kristine//