Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:07 pm

Hope stønnede og blev nød til at bryde snavet. Havde hun kunne, havde hun brugt sin sidste viljestyrke til at trække sig væk, men der var en dør i vejen "Jinx" hviskede hun og prøvede at samle tankerne "Jinx, stop"
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:10 pm

Jinx stoppede og så hende i øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:10 pm

Hope så på Jinx og fjernede langsomt sine hænderne fra hende "det her går ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:16 pm

"du vil jo gerne" hviskede jinx forførenede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:17 pm

"Ja.." Hope vidste det ikke nyttede at lyve for Jinx længere "ja, jeg er.. meget tiltrukket af dig" hviskede hun og så væk "men det går ikke, jeg kan ikke.. jeg ved ikke hvor jeg skal begynde med ting der ikke går her"
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:27 pm

"så du vil lade andre bestemme over hvordan du skal leve lykkeligt?" spurte jinx
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:29 pm

"Gud har fortalt hvordan jeg bør leve.." mumlede Hope og så væk "og ja jeg lytter til gud.. jeg er ked af at du er tiltrukket af mig, og hvis jeg kunne ville jeg stoppe øjeblikkeligt med at være det af dig.. men det kan jeg ikke. Så vi må bare holde afstand og så går følelserne forhåbentlig snart væk.."
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:33 pm

"det er ikke en løsning det er bare at stikke af fra dine føleser" sagde Jinx og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:33 pm

Hope så lidt på Jinx ".. måske, men det bliver sådan" mumlede hun og krydsede armene "ok?"
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:38 pm

Jinx sukkede "fint så må vi se hvor længe det holder" sagde jinx og låste døren op og gik ud" vi ses i morgen" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:39 pm

".. Vi ses" sagde Hope og så lidt efter hende. Det var ikke det hun havde håbet på. Eller.. det var det, men alligevel.. et eller andet sted. Hun rystede på hovedet *det er sådan det skal væk!* tænkte hun frustreret over sig selv og fik ud. Hun tog sin jakke på og gik hjemaf.
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:42 pm

jinx så efter hende og sukkede svagt men smillede svagt og smagen af Jinxs læbepromade sad på Hopes læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:43 pm

Hope gik hjemaf og vidste at hun nok heller ikke i nat ville få særligt meget søvn.. 

//out//
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 7:44 pm

Jinx gik hjem af og bestilte takeout

/out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx   Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
» 10 års fødselsdag - Jinx
» Jeg er syg... host... - Jinx
» Spøg og skæmt - Jinx
» Der er da piller for den slags! - Jinx

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: