Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

genopvække gamle minder - Hope

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:19 am

”Flere lam i.. det er ikke en særligt.. undskyld fader” Hope sukkede, men kunne ikke ryste den stødte følelse af sig. ”Selvfølgelig må mine længsler være djævlens værk fader..” sagde hun ”jeg ved bare ikke hvordan jeg kan holde ham ude. Hun frister mig, jeg prøver at holde afstand men hun opsøger mig hele tiden, rør tilfældigt ved mig.. jeg kan ikke få hende ud af hovedet”
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra

Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:22 am

"uh .. det lyder ikke som om du har grund til at bekymre dig" sagde Thyra, "hun kan helt sikkert lide dig" fortsatte hun, "og om alt det med djævlens værk, så skal du ikke tage det så tungt ... der er intet djævelsk over kærlighed, ligemeget i hvilken form" afsluttede hun og prøvede at lyde præsteagtige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:23 am

”… der er ikke kærlighed, jeg kender hende ikke” mumlede Hope og rødmede svagt ”det er rent fysisk”
Thyra

Thyra

Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:24 am

Thyra følte ikke helt hende og pigen i den anden boks var på bølgelængde, "det, mit barn, er også en form for kærlighed"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:25 am

”Nej det er ej” sagde Hope frustreret ”j-jeg kunne aldrig elske en kvinde.. det er kun fysisk! Jeg skal giftes med manden jeg elsker, selvom jeg ikke har mødt ham endnu.. og hvis ikke han kommer bliver jeg nonne! Aldrig om jeg vil overgive mig til.. til kødets fristelser!”
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:26 am

"se det er en god plan" sagde Thyra bifaldende, "bliv nonne, der skal du nok finde både kærlighed og lyst" sagde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:27 am

”H-hvad mener du?!” udbrød Hope forskrækket og rejste sig op ”fader jeg kan ikke lytte til mere af denne her snak..”
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:29 am

Thyra sukkede, "rolig mit barn ... hvad tror du ellers alle de kristne kvinder laver sammen? da vel ikke at de alle sammen lever i cølibat? ... det er mennesket simpelthen ikke skabt til. Hvis du vil have et godt råd, så syntes jeg du skal accepterer den du er, og tage i kloster, hvor du kan møde ligesindede"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:30 am

”N-nonner lever i cølibat! Det er lige præcis det de gør! Hvordan kan du..” Hopes blik flakkede og hun så skræmt mod den anden ende af boksen ”… er du djævlen i forklædning?”
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:31 am

Thyra kunne ikke lade være med at grine lidt, men prøvede ikke at gøre det, så det kunne høres, "nej mit barn, bare en præst der prøver at gøre den byrde du bærer mindre tung" sagde hun så alvorligt hun kunne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:32 am

”Det du siger passer ikke” hviskede Hope og vidste ikke hvad hun skulle stille op ”du er djævlen.. du har sendt disse lyster til mig og prøver nu at tvinge mig til at udføre de onde gerninger!”
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:34 am

Thyra sukkede, "hør mit barn, sådan noget gør djævlen ikke ... du er som gud, den almægtige, har skabt dig" sagde hun, "vi er alle skabt i guds billede, og vi må hver især finde ud af, hvordan vi vil tackle de udfordringer vi bliver stillet, men en ying er sikkert, benægtelse gør det aldrig nemmere" sagde hun og prøvede at lyde vis.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:35 am

"..." Hope rystede svagt og forsøgte at falde til ro. Hun vidste ikke længere hvad hun skulle tænke eller tro ".. jeg tror jeg går nu fader"
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:36 am

"Gå i fred" sagde Thyra, "og tænk over, hvad jeg har fortalt dig, og læs din bibel igen" fortsatte hun, "jeg har ikke fortalt nogen løgne" afsluttede hun, og håbede at hun huskede alting rigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:37 am

"... ok fader" sagde hun stille og forlod boksen.
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:38 am

Thyra ventede til hun var gået, før hun grinte tilfredst, det var efterhånden alt for længe siden hun var blevet beskyldt for at være djævlen i forklædning.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:39 am

Hope gik endnu mere nedslået hjem end hun havde været før hun kom. Hun følte sig helt alene og følte at selve troen stod på spil. Hvad skulle hun dog stille op?

//out//
Thyra

Thyra

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:40 am

//out
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope - Page 2 Icon_minitime

genopvække gamle minder - Hope
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» have the Christian lost all hope? //Hope//
» Den gamle butik //Ulrik//
» minder - demitri
» En vej af minder //Jayden
» Minder der vender tilbage //Jack//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum