Race : Sortelver Bosted : Den underjordiske by Tilmeldings dato : 09/07/14 Antal indlæg : 278
Emne: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:42 am
Tid: 02:00 Vejr: Ikke den store forandring under jorden Sted: Den underjordiske by, sø Omgivelser: En smuk underjordisk sø, omgivet af klipper og buskads.
Lolas havde været nede i byen og hans blik var faldet på en efterlysningsplakat. Den ældste datter fra Trenor familien, en af de største adelsfamilier i denne her del af landet, var forsvundet. Det var dog ikke det der havde fanget hans opmærksomhed. Det var det at kvinden på billedet virkelig lignede Allan. Han havde pillet den ned og nærstuderedet den længe. Selvfølgelig var det ikke Allan, han kunne da også se enkelte forskelle. Men de måtte næsten være i familie. Han huskede at Allan havde en søster.
Han var taget til Allans værelse for at konfrontere ham, men han var der ikke. Han havde ledt længe, og efter at have spurgt lidt rundt var han nu på vej ned imod en sø der ikke lå så langt fra huset.
Sarah
Race : Sortelver Bosted : i den underjordiske by Tilmeldings dato : 09/07/14 Antal indlæg : 304
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:46 am
Sarah var taget ned til søen for at bade, et var noget hun blev nødt til at gøre alene, midt om natten, i en sø. Hun sukkede, men det var nu alligevel rart at kunne føle sig ren efter en lang dags arbejde. Hun sikrede sig at der ikke var nogen i nærheden, og tog sit tøj af, så hoppede hun i vandet.
Lolas
Race : Sortelver Bosted : Den underjordiske by Tilmeldings dato : 09/07/14 Antal indlæg : 278
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:52 am
Lolas så rundt.. af en grund af ikke helt selv vidste begyndte han at liste da han nærmede sig klipperne der idealt dækkede for søen. Han så frem for en af klipperne og fik øje på Sarah i søen. Først så han kun hendes ansigt og bevægede sig nærmere.
Sarah
Race : Sortelver Bosted : i den underjordiske by Tilmeldings dato : 09/07/14 Antal indlæg : 304
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:54 am
Sarah pjaskede rundt i vandet, det var skønt at være ude af sin forklædning. Hun begyndte at vaske sig, med noget af den dyre sæbe, som hun havde haft med hjemmefra.
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:55 am
Lolas kom tæt nok på til at kunne se Sarah tæt på. Han fik øje på hendes bryster, blinkede forvirret og udbrød uden at tænke ”Allan?”
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:56 am
Sarah hørte sit falske navn blive råbt, og skyndte sig at dykke under vandet.
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:56 am
”Allan!” Lolas løb hen til vandkanten ”hey!”
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:57 am
Sarah blev under vandet, så længe hun kunne.
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:57 am
”Du kan tro det skal blive løgn” mumlede Lolas og trak sin skjorte og bukser af. Han sprang i vandet efter hende!
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:58 am
Sarah så et plask, og begyndte at svømme væk, men hun var ved at løbe tør for luft, så hun blev nødt til at komme op til overfladen et par meter længere ude i søen.
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 6:59 am
"Hey... Allan" råbte Lolas og svømmede efter!
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:01 am
Sarah gjorde den fornuftige ting, og dykkede under vandet igen, for at svømme væk.
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:01 am
Lolas fortsatte med at svømme efter!
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:02 am
Sarah dukkede op til overfladen igen, da hun var omkring ti meter fra bredden, nu måtte han vel snart holde op med at svømme efter hende!
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:02 am
Lolas rynkede brynene "Sarah!" kaldte han
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:03 am
Sarah bandede og dykkede under vandet igen.
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:03 am
Lolas dykkede efter hende!
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:04 am
Sarah dykkede op igen og stirrede irriteret efter ham, "gider du lade vær med det!"
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:05 am
Lolas dykkede op efter luft. Han havde set en del. Han så mod hende og prøvede ikke at smile og derimod se alvorlig ud "vi bliver nok nød til at snakke.."
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:06 am
Hun bandede igen, "kan du ikke bare lade mig være?" spurgte hun håbefuldt
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:06 am
"Virkelig? Sådan for nu eller for altid?" spurgte han og betragtede hende
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:08 am
Hun overvejede det lidt, "Bare lige nu ... og ikke siger noget til nogen"
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:09 am
Lolas svømmede op til breden. Han så ud mod hende "... jeg venter på dig her" sagde han så og lagde sig ned på en af klipperne.
Sarah
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:10 am
Sarah så irriteret efter ham, og svømmede så hen mod den klippe han sad på, "hvad vil du?" spurgte hun.
Lolas
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah Fre Sep 19, 2014 7:10 am
"Du er Sarah Trenor... wow" han rystede lidt på hovedet og så op i luften.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah
Kig lige her og fortæl mig hvem det ligner! - Sarah