Race : Elever Bosted : En penthouse lejlighed i den rige del af byen Tilmeldings dato : 13/07/14 Antal indlæg : 213
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Fre Aug 29, 2014 10:15 am
Nate faldte også i søvn og sov tungt
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Fre Aug 29, 2014 10:15 am
Nate sov tungt og godt til den lyse morgen.
Bonten
Race : Elever Bosted : En penthouse lejlighed i den rige del af byen Tilmeldings dato : 13/07/14 Antal indlæg : 213
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Fre Aug 29, 2014 10:17 am
Bonten vågnede og tog sig til hovedet og ømmede sig svagt " drak for miget igpr" mumlede han lavt og satte sig opp
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Fre Aug 29, 2014 10:17 am
Nate vågnede lige så stille af bevægelsen..
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Lør Aug 30, 2014 2:28 am
Benson sukkkede tungt og så rundt i det mørke lokale og dannede langsomt lys i lokalet og lod magien der skuljte hans øre det til at forsvinde
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Lør Aug 30, 2014 3:39 am
"Argh" mumlede Nate smådramatisk og skærmede for lyset med sin hånd. Han missede med øjnene og så overrasket på Bonten, en elver? Magi?
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 12:19 am
Bonten fik et kæmpe chok og lyset slukkede og Bonten vendte sig om og fik øje på Nate *fuck* tænkte han
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 1:11 am
Nate så på Bonten og løftede et øjenbryn "hvad fanden var der?"
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 1:52 am
"øhm ikke noget " sagde Bonten og bed sig i læben "ikke noget som helst"
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 1:53 am
"Aha, du tænder måske altid lys med hænderne?" spurgte han og rejste sig op. Ikke underligt han var så smuk, en elvermand.. han havde ikke engang opdaget det på lugten.
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 1:54 am
"du må bare stadig være små fuld der var intet lys" sagde Bonten og sukkede tøvende
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 1:55 am
"Og de lange øre? Dem havde du ikke igår.." sagde Nate og løftede et øjenbryn.
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 1:55 am
Bonten sukkede tungt og så ned "fcuk" mumlede han
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 1:56 am
Nate så lidt på ham og tog så sine bukser på. Han ledte lidt efter sin skjorte..
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 1:58 am
"vent vent" sukkede han " hør...vi kan begge komme i store problemer " sukkede han og forklarede Nate om den magiske verden og reglen "så hvad vil du have for ikke at snakke løst?" spurte han og så alvorligt på Nate
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 1:59 am
"Hm?" Nate så undrende på ham "for ikke at snakke om at du virker til at have overnaturlige evner?" spurgte han forvirret. Vent, elveren måtte ikke være klar over at han selv var et magisk væsen. ".. det er jo ret store nyheder" fortsatte han så.
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 2:01 am
Bonten nikkede svagt og sukkede tungt "sig din pris" sagde han
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 2:04 am
"Mmmh, ved ikke om du har noget jeg er interesseret i" sagde Nate og trak på skuldrene "jeg har hvad jeg skal bruge"
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 2:05 am
Bonten sukkede tungt " der er altid noget man mangler" sagde Bonten og så på Nate
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 2:11 am
"Det eneste jeg ikke har lige nu er et sted at bo, ellers er jeg fint dækket ind" sagde Nate og tog sko på.
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 2:18 am
"hmm du kunne bo her?" sagde Bonten tøvende
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 2:25 am
"Hvad?" Nate så forvirret på ham "hvad mener du?"
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 2:35 am
Bonten "jeg har 3-4 ekstre værelser jeg ikke bruger?" spurte han
Gæst Gæst
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 3:00 am
Nate overvejede det og så sig omkring ".. huh, hvad ville det koste mig?"
Bonten
Emne: Sv: En helt almindelig arbejdsdag - Bonten Søn Aug 31, 2014 3:05 am
"hmm" tænkte Bonte og tænkte at han nok ville sige ja hvis han ikke skulle betale noget "hmm ikke noget