Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Every Beuti have its torn (Madeline)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Every Beuti have its torn (Madeline)  Empty
IndlægEmne: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:44 am

Sted: Downtown, gaden
Tid: 22:24
Vejre: lidt støvregn, samt halv tyk tåge.
Omgivelser: folk lader deres blikke rundt for at sikre at de ikke skulle være forfuldt, som om at deres mest dybeste hemmelighed bliver taget fra dem hvis de ikke er for forsigtig, deres blikke er overalt, deres øjne flakker rundt som en flue som ikke ved hvor den skal lande, mens mennesker og andre væsner i skjul prøver at blive fanget af hinnandens blikke, lader de forskellige typer komme på spil, og det vare nok ikke længe før et skrig fra en kvinde i denne dystre sted.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Azariel lod blikket rundt for at kigge på de forskellige menneskers daglig dag hans blik ladet rundt i skyggerne og et roligt hvidt smil bredes om hans læber, en tanke om disse væsner skulle officielt være jordens hersker, men når de allerede internt nu kæmper om magten, det mindet ham selv om hans eget hjem, alle kæmper for magt, dog mere brutalt end disse ynkelige mennesker, han lod et blik ned på gyden og smiler lidt, han kan se en kvinde vandre gennem gyden, så uskyldig og så skrøbelig, det varede ikke længe før azariel lod sin kniv frem og lod sig roligt dale ned og lade kniven om halsen på kvinden, han lod hende falde bag over med et blødende hals og blodet som nu drøppede ned mod jorden, han lod sig igang med at sætte sig til rette, eftersom tågen dækkede det meste af hans krop som ville få det til at ligne at det ville være en fattig tigger som i alt sin forviring sidder på hug, som en eller anden galning, hans kniv lod roligt skære det første stykke kød af hende, og lod med den anden hånd dække hendes mund så hun ikke skulle skrige om hjælp, mens hans kniv roligt lavde flere og flere strimler, og hendes puls var nu død, og da kvinden endelig lader sin krop til ro, og hendes krop langtsomt dør ud, lader han sin hånd fra hendes mund forsvinde, og lader det første saftige kød komme på hans læber, smagen af menneske kød er noget han ser som det fineste vare i forhold til andre dyr, men netop dette væsen er sæt lækkert, og nemt at jage at det næsten er amatør arbejde, smagen af blodet og huden fra kvinden som livløs ligger på jorden, mere kunne han ikke helt ønske sig, han var dog tortur mester for sin herskerinde, men stadig havde alle vel deres hobbyer tænkte han kort for sig selv og lod et par tænder forsætte med at bide sig i kødet, unden helt at tænke på om nogle skulle komme, for hvis de kom slog han jo dem også bare ihjel. det var jo nærmest den rene leg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 6:04 pm

Madeline havde lukket ned for en lille times tid, hun skulle ud og have lidt blod og der efter ville hun gå tilbage til arbejde for hun var jo et nat menneske eller menneske og menneske man kun ikke ligefrem tag hende som et menneske for det var hun ikke.
Hun havde taget en kort hvid top på og den gik lige ned til der hvor hendes mave begynder, en sort trøje dækkede hendes arme mens hun havde et par sort tæt siden bukser ned og hende ben og i enden sad et par All Stars. Hun havde bleg hud mens hendes hår var farvet med en unaturlig himle blå og hendes øjne var mørke og tidsløse, alt i alt et væsen som gik langt over mennesker i skønhed.
Hun gik med en langsom fart mens hun kiggede efter et offer men hun blive opdaget af duften af blod som kom fra en af de små gyder, hun gik der ned af og hun var klar over af duften kom fra et menneske men der var os en anden duft som fanget hende og det var duften af en elever. Hun stoppede hendes gang og hun kiggede frem i mørke som var dag i hendes øjne da hun havde det bedste nattesyn af alle racer, hun kun se to personer som var længer frem og hun kun se at kvinde var dø men den anden person havde hun lidt flere problemer med og se..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 10:28 pm

azariel lod blikket omme bag sig, for at se om der var nogle, han kunne se en kvinde, men var ikke sikker på om hun havde opdaget ham, men lugten var anderledes, der var et eller andet for hende her, som ikke helt var som med de andre mennesker, men han lod blikket tilbage på det offer han havde overfaldet, og lod stykker af menneske kød ned i en taske han havde taget med, og lod blodet dryppe roligt, et let suk kom fra hans læber, og han lod kvindens knogler ned i en lidt større poser, og lod forskellige knogler af for store til at blive lagt ned i hans ryg taske, dog forsigtigt så de ikke knækkede, mens han havde pakket dem fint ind i indbaknings papir så de ikke skulle svine alt for meget i hans taske, hvor efter der nu lå tøjet og blodet fra kvinden, han lod blikket rundt for at kigge om kvinden stadig var der, men lod sig selv rejse sig op og med kødet som han tidligere havde lagt samlede han op og gik over mod hende, med ret så blodige hænder nærmede han sig nu kvinden, han tænkte at kvinden sikkert måske var elver så dermed ville det jo ikke være det værste, men aligevel kunne han jo bare dræbe hende hvis han gad, men om hun nu var et menneske viste han ikke, dog morede han sig ved at nærme sig det ukendte, men stoppede på en afstand af 4 meter fra hende for at sikre at andre mennesker ikke skulle se ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 11:48 pm

"er du færdig med og lave et rod?" sagde Madeline med en meget kold stemme mens hun kiggede på ham med et pokerface og hun var overhoved ikke bange for ham, blodduften havde vokset efterhånden som hun var kommet tæt på og hun havde opdaget hvad han havde haft gang i dog var hun lidt ligeglad.
Hun lod den ene hånd gå gennem det blå hår mens hun langsomt trak vejret og hun bed sig kort i læben, hvis han ville hende noget vil hun let kun forsvar sig for hun var jo vampyrer og derfor havde hun en utrolig styrke i hendes krop selv om hun tit så ud som en lille svag kvinde så var hun det overhoved ikke..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 11:56 pm

hendes svar kom som en overaskelse for ham, en menneske kvinde som turde stille op imod ham, dette havde han ikke helt set komme, han kiggede undrene på hende med hovedet lidt på skrå, og kiggede lidt undersøgende på hende, han kunne ikke begribe at hun ikke var bange for ham, normalt ville de fleste mennesker han stødte på flygte eller stikke af, måske var denne pige en undtagelse, uanset var det noget som skulle undersøges
han kiggede på hende roligt, ''hvorfor er et menneske som dig ikke bange?, men før vi kan tale vidre er det ikke sikkert her, og overasket ser du ikke ud til at være overfor mig, så lad os snakke, ingen våben bliver trukket hverken mod din eller min hals mens vi snakker,og rod og rod, dette er faktisk den frokkerst jeg længe har savnet'' sagde azariel og lod 2 skridt ind mod gyden for at lokke hende med ind, han ville finde ud af hvem denne pige var for hun virkede facinerende og samtidig undrede det ham mere og mere om, hvordan hun overhovedet viste noget om sortelverne, og oven i købet ikke er overasket over at se en.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 6:40 pm

”fair” sagde Madeline kort mens hun stille gik efter ham og hun sagde ikke en lyd mere, hun var klar over hvad han var og hun var ligeglad hvis han skulle finde på og prøve på et eller anden for hun kun nemt klar sig mod de flest racer her verden, hun trak vejret langsom og hun overvejet tanker om han blot tog hende for at være et menneske eller for det som hun i sandhed var.
Hun lukkede trøje på vej efter ham og hun kiggede blot lige frem efter ham for hun havde ikke det stor problem med og se ham og hvor han gik hen da hun jo var datter af natten eller hvad det nu hed, hun lod sig var på vagt bare for en sikkerheds skyl og hun gik elegant hen over jorden..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 2:27 am

azariel lod sig vende om og lagde armene over kors med højre arm ind ad, så hans mulighed var klar til hvis dette skulle blive ubehageligt, '' hvorfor er en kvinde som dem ikke overasket, medmindre at der er noget jeg mangler at vide, samt undre det mig over hvorfor at deres syn i natten skulle være bedre end alle andre mennesker, hvis jeg ikke skulle vide bedre ville jeg sige de enten var det som er tættest på dyret selv, eller at være vampyr.'' azariel lod blikket på hendes påklædning, det virkede ikke det største indtryk til at være vampyre, men så aligevel, man skal aldrig sælge skindet før bjørnen er skudt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 9:53 am

”hvorfor spøger du? Tja jeg nok bare vand til og se lidt af hvert nu om dage” sagde Madeline ”men sådan må det vil os være når man nu arbejder i en butik hvor de mere underlig typer kommer til hverdag og du ikke den først sort elever som jeg har set i den her bydel” sagde hun kort efter mens hun holdt sig et stykke fra ham, hun kiggede kort op og ned af ham ”og måske er jeg vampyr måske ikke du kan ikke vide det bare ved og se på mig” sagde hun kort efter mens et lille smil kom frem på hende læber..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:44 pm

''det er sjældent at andre ser sortelver, men ja det er sandt, men af ren nysgerighed, hvad laver de så her? siden det ikke er første gang du har jagtet eftersom du mener at dette er et rod jeg har lavet?'' han kiggede på stedet hvor kvinden tidligere var hvor efter blikket på kvinden for an ham, han smilede let over tanken om at han stod overfor et eller andet, for menneske kunne det ikke være, med mindre det var en om er direkte slave for dronningen, men det ville jo ikke overasket nogle, han kiggede op på natte himlen ''de fleste racer har forskellige træk, elver har foreksemlple deres stemme, samt også nogle få ansgts træk, varulve har deres træk ved det mere dyrisk, og vampyre, tja.. de er jo dem som ønsker at gå så elegant som muligt, og være lidt skræmmende, men aligvel har alle racer deres kende tegn, og os selv som sort elver giver det jo sig selv, med farven og håret, demoner er der i blandt nogle som jeg kun har oplevede en af, og tro mig det er ikke et hærlig syn, der i blandt engle er alt for nemme, grundet deres aura. '' azariel havde gennem de sidste 1.900 år været tortur mester for sin dronning, og havde lært at spotte hver et symtom på de forskellige racer han havde tortureret gennem årene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:49 am

”jeg ejer en butik i den her bydel og derfor er dette sted os mit hjem” sagde Madeline kort mens hun kiggede på ham ”min aura har måske en særlighed, men jo jeg kender selv mange måder og kende racer på men for det mest er på deres duft” sagde hun kort mens hun flyttede lidt på hende selv, hun brød sig ikke om at stå stille og derfor var hun heller ikke helt vild med og skulle stå og snakke med ham og i sær ikke i en gyde..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 8:37 am

'' de virker stressende, er der noget i vejen?'' han undrede sig over at kvinden næsten lignede en som stod og trippede, dog fandt handt det ganske underholdene, han lod blikket rundt omkring i gyden for at se hvordan den var indrettet, ''så hvorfor er det at der skulle være et problem angående med at jeg slår en tøz ihjel, alle er vel jagere''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:40 am

”det er de vil men det her er mit område og derfor bryder jeg mig ikke om at andre kommer og gå som det passer dem” sagde Madeline kort mens hendes blik blive mere hårdt i det, hun brød sig ikke helt om andre vampyrer eller væsner der hvor hun havde hjem og hvor hun jaget i natten. Det var kun okay hvis de kom og gik igen og ikke blive på samme sted med minder de have en aftal med hende, hun lukkede den ene hånd og hun havde mest at alt lyst til og gå for eller ville kun sikkert bare ende med og hop på ham for at få blod..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 5:40 pm

''hvis de mener at dette er et problem, kan vi vel lave en mindre handel, mit tilbud er at hvem end som passer denne gyde, har jeg fri bytte på, uanset hvem det er, alt efter vampyr, eller andet væsen, men så længe dette er menneske har jeg fri jagt på det, lyder det fair?'' azariel lod armene over kors mens han ventede på om kvinden nuville acceptere tilbudet, eller bare lade ham ende med at jage rundt som han ville, efter hans mening kom han for jagt, og ikke andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 6:17 pm

”fair” sagde Madeline kort mens hun kiggede på ham med et kort blik før hun lod det gå væk igen, hun trak vejret langsomt mens hun var stille og hun rettet kort på hendes tøj. Hun lod blikke gå på hendes ur, det var snart på tide og kom tilbage igen ”jeg blive snart nød til gå mine kunder venter på mig og det særligt smart og lad folk vente” sagde Madeline kort mens hun kiggede på ham og hun lavede stadig hendes pokerface..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 2:59 am

''kan jeg spørge om deres navn, blot så jeg ved hvem der ejer denne del?'' et let blik lod på hende hvor efter han lod sig vente roligt på hendes svar, *hmmm kvinden her så ud til at være nogle lunde pålidlig, men kan man mon stole på hendes ord, og i så fald, hvis denne kvinder viser sig at være i nærheden af bæsted eller vampyren, kan dette muligvis blive til nytte, alt efter hvor villig denne person er til at sammarbejde. . . * azariels tanker angående mulige sammarbejde mellem kvinden som var der, og azariel virkede fristende for ham, men om un ville gå med til et større venskab var ukendt for ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:53 pm

"navnet er Madeline Tepes" sagde hun kort mens hun kiggede på ham med et roligt blik, hun flyttede hendes hår, hun mærkede vinde kort på hendes mave men hun tog sig ikke af den for hun kun jo ikke fryse eller sådan.
Hun lod blikke gå op i luften for kort tid og hun stirrede kort på himlen mens hun overvejet hvordan det ville være og have vinger og at kun flyve, et smil gik kort på hendes læber..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 7:31 am

azariel smilede lidt og smagte på ordet mens han roligt mumlede navnet Madeline Tepes det mindet ham om et eller andet men kunne ikke helt huske hvad, han lod blikket roligt på hende ''så hvad skal de så i nat?'' azariel lod blikket roligt på kvinden mens han ventede på svaret, dog nyd han lidt at være den lille iriterrende flue på vægen, som stadig kunne blive en veps
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Every Beuti have its torn (Madeline)    Every Beuti have its torn (Madeline)  Icon_minitime

Every Beuti have its torn (Madeline)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New face- Madeline
» På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: