Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:23 am
"Duron" svarede han og så op på månen "hvad er det du gør der er sjovt?"
Maria
Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:23 am
"Det svært at forklare" svaret Maria bare og så op på månen "... Hvordan skød du det lys afsted"
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:26 am
"Hm?" Duron så lidt på Maria "det var noget fyrværkeri" sagde han
Maria
Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:27 am
"Aha, som ikke eksploderede og som bare dukkede op i dine hænder" hun så på ham med et smørt grin og tog en finger op til læberne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:28 am
Duron løftede et øjenbryn og smilede så lidt "Kan du magi?"
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:28 am
"Magi?" hun vendte ryggen til ham og smilte "Jamen, hvad mender du med magi" hun vendte hoved og så på ham med et glimt i øjet"
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:30 am
Duron smilede lidt af hende og betragtede hende.. "oh du ved, Harry Potter og den slags" sagde han med et grin og så på vandet.
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:31 am
"hmm, Jeg har ikke en trylle stav" sagde hun og vendte sig om og så på ham "Men jeg er meget svær at fange"
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:32 am
"Virkelig?" sagde Duron og så op og ned af hende "du ser nu ikke så svær at fange ud"
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:34 am
"Skal vi væde" sagde hun med et smurt grin "men dog, hvad skulle vi væde om hvis det virkelig var" hun sukkede "Gætter på vi så aldrig finder ud af hvor sværd jeg er at fange"
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:35 am
"Vi kan godt vædde" sagde Duron og gik lidt rundt om hende "hvad skal vi vædde?"
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:36 am
"Hvad har du jeg ville være intreserret i?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:37 am
"Det ved jeg ikke" sagde Duron og så lidt på hende "tænk"
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:39 am
Maria tog en finger på sin læbe og tænkte, og kom så med et smil og pegede på ham. "... du nød til at gøre den sjove ting jeg gør nogen gange med mig hvis du ikke kan fange mig inde for et minut" sagde hun og så på ham "Og hvad vil du så havde"
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:41 am
Duron så lidt mistroisk på hende.. han vidste ikke hvad den sjove ting var. På den anden side var det noget pigebarnet selv gjorde, og han var ikke typen der sagde nej til en udfordring. Han tænkte lidt "ok.. hvis jeg fanger dig inden for et minut skal du tage med mig på the bloody moon" sagde han "og give en omgang"
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:43 am
Maria smilte med selv sikkerhed "Deal" hun smid sine sko hen til ham for at han skulle gribe "Så, et minut, har du et timer på dig?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:45 am
Han greb skoende og løftede et øjenbryn "har på min telefon" sagde han og tog sin telefon op af lommen
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:46 am
"Okay jeg er klar når du er" Sagde Maria med et smil, strækte stille ud
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:52 am
"Ok.." Duron tændte uret på sin telefon "nu" sagde han med et smil og løb efter hende!
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:53 am
Maria smilte smøret og løb lige mod Duron, hun lagde specialt mærke til hans ansigt, sikker på shokket ville komme, og hoppede lige før hun ramte ham og.... gik lige i gennem ham, Duron ville havde det som om en vind lige pluselig blæste igennem ham og Maria kom ud på den anden side og løb videre.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:55 am
Duron blev noget overrasket da Maria løb mod ham. *Hvad pokker?* tænkte han og greb ud efter hende. Han så chokeret til da hun røg igennem hans krop og vendte sig hurtigt om. "Wow.." mumlede han og blinkede lidt. Så satte han efter hende!
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:56 am
Maria grinte og løb bare "Jeg troet du ville fange mig! det som om du slet ikke prøver" hun vendte sig om og løb baglens, udemærked klar over hun ikke var hurtiger end ham og stoppede op og spredte armene ud, hvis hand prøvede at gribe fat i hende ville han falde gennem hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:59 am
Duron var forberedt på ikke at få fat i hende denne gang, men forsøgte stadig. Han røg igennem hende og så på hende "det jo snyd" sagde han, men smilede lidt "hm.."
Maria
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 10:59 am
Maria grinte "Nej det er ran magi" sagde hun og begyndte at løbe igen "Hvor lang tid tilbage?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: The white sand under the moon //Duron Søn Jun 22, 2014 11:02 am
"Det ved jeg ikke" sagde han og fortsatte efter hende "den skal nok give lyd fra sig!"