Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Recess //Duron

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:07 am

T: Spise frikvarter
S: Skolen på gangen
O: En masse elever i uniform
V: Solskind

Maria gik stille ned af gangen i sin uniform og snakkede med sine venner men hun holdte sine børger til brystet og grinte stille, de snakkede om hvad de havde lavet i weekenden og Maria lyttede mere end at fortælle.

En af Marias venner kom løbene "Maria! Godt at se dig igen, har du været syg igen?" åh ja, Maria havde pjækked nogen af dagene i sidste uge "Ja mig og mit held ikke" sagde hun og de alle sammen grinte, "Maria jeg fatter det ikke, du syg halvdelen af tiden men du kommer stadigvæk nummer 1 på listen over de dygtigste elever i vores klasse og endag også på top 10 listen på skolen!" "Åh hold op Kathry, det handler om at læse hjemme og lave lektior, og der mange andre på skolen bedere end mig" sagde hun med et grin og gik med sine venner ned af gangen mod kantinen.

Ah, skolen, det sted hun abselut ikke fik balade, fordi hun ikke lavede balade, hun havde gode karakter og var en 'mønster' elev, nogen gange fik hun kvalme af tanken, men hun havde ikke noget imod det, hvis hun holdte sine karaktere høje spurgte læren ikke hvorfor hun pluselig gik hjem, kom for sent eller nogen dage slet ikke kom.

Recess //Duron 1379881962129
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:11 am

”Hvad fanden? Hvem er du og hvad har du gjort med min ven?” råbte Mike da han fik øje på Duron komme gående. Duron smilede svagt og puffede til ham ”der var bare lidt steneren der hjemme, min søster besluttede sig for at overtage lejligheden”

Mike nikkede og så på ham ”du har misset halvdelen af dagen” sagde han. Duron sukkede svagt ”mhm, I know.. sig mig, har du noget ekstra mad?” spurgte han og Mike sukkede tungt af ham ”jo jo.. der er nok lidt du kan få”


De fulgtes hen af gangen
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:16 am

Kathry hiv stille i Maria arm "Hey kunne du måske låne mig nogen af dine noter" grinte hun stille mens de svingede rundt om et hjørne.
"Åh Kom nu Kathry jeg den der har været syg!" Sagde Maria med en grin min tog sin notes bog frem. "Du kan da bare låne mine så" sagde hun stille, men en anden pige grinte "Ja klart, for dine noter er sååå dygtige og har ikke bare hjerter og drenge navne over det hele" og de alle sammen grinte

Maria gik stille i sine egne tanker, lyttede mest til pigerne, men fuglte bare mest med mens du var på vej ud i gården for at spise, hun var i midten af den lille pige gruppe og var sværd at se fra andre, i sær når pigerne sådan flyttede rundt og delte noter og madpakker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:21 am

”Åh der kommer stræberne” sagde Mike med et grin ”jeg siger dig, den klynge af piger der laver lektier nok for resten af skolen.. har du set sedlerne over dem med bedst gennemsnit? Det kunne skifte navnet til listen over elever der ikke har at liv..”


”Hm?” Duron så over på gruppen af piger uden særlig interesse til han fik øje på ”Maria?”
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:24 am

Maria reagerede på sit navn og så op, stivnede og tabte alle sine børger, de andre piger stoppede også op og så fra hende og over på Duron og hviskede

"Hey er det en ny fyr" "Jeg tro det en af dem der altid pjækker" "Er det ikke Mike fra 9 ved siden af ham" "Hvorfor kender en 9 klasser Maria" "Hvem er den fyr"

Maria stirret bare på Duron, hun kunne ikke fatte det, hende og Duron gik på SAMME skole! hun begyndte at mærke hvordan hun rystede en smugle, hvad skulle hun gøre, det her var 2 verdener der brød sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:26 am

”Huh?” Mike så over på pigerne og blev noget overrasket da den ene tabte sine ting. ”Vent, vent, vent.. kender du en af dem? Hvordan? Du kommer her ikke engang?” udbrød han


Duron så bare på Maria et øjeblik.. han rynkede brynene og trådte over til dem ”lille verden” sagde han og samlede hendes bøger op fra jorden ”jeg høre du bruger dem her.. måske du ikke skulle kaste rundt med dem” han lagde dem i hendes hænder.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:29 am

Maria tog stille børgerne fra dem og så på ham med store, øjne, så så over på pigerne der begyndte at hviske.

"Maria kan da umulig kende den fyr!" "Hvor gammle er han?" "Det må være en misforståelse" "Måske er hun hans privat lære"

"Hey, stop så med at stå der og hvisker!" Sagde Maria irreteret og så op på Duron igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:31 am

Duron så lidt på pigerne og smilede skævt ”de damer” sagde han og vendte rundt ”vi ses vel rundt omkring Maria” sagde han og gik over til Mike.


”Dude, what the fuck?” hviskede Mike da han var kommet over til ham ”hvordan kender du stræberen? Huske den lille liste? Hun er på den lille liste!!”
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:33 am

Maria så streng på pigerne der bare gloede på hende "Vi gå til frokost nu! Ingen spørgsmål ELLER HVISKEN til efter vi har spidst" Sagde Maria og ledte hele gruppen udenfor hvor de sad under et træ og spiste.

Maria havde svært med at spise med den måde de alle sammen stirrede på hende og hun lænte sig op af træet irreteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:37 am

Mike gik og forsøgte at få information ud af Duron. Duron derimod ville gerne hen og se listen. ”Ja, der står hun sgu..” mumlede han og grinede svagt. Var der virkelig den samme pige? Marias ansigtsudtryk havde været hele den røvsyge tur i skole værd.

Han satte sig sammen med Mike under et træ og tændte en smøg, da der ikke var nogen lære i nærheden.

”Så hvor kender du hende fra?” spurgte Mike


”Hun er bare en pige, kan vi skifte emne?” spurgte Duron og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:41 am

Maria sukkede og satte frokosten fra sig "Okay kom bare med det"

Alle pigerne begyndte at tale i munden på hindanen. "Wow wow wow, en af gangen"

"Hvem er han!" spurgte Kathry, "Han hedder Duron"
"Hvorfra kender du ham!" "Vi mødte hindanen på stranden"
"Hvor godt kender i hindanen" "Vi venner, omg i springer altid til konklution!"
Pigerne så på hindanene og så på Maria "Hvad laver i sammen"

Maria rykkede lidt uroligt og så væk "Ting, hænger ud, jeg ved det ikke okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:44 am

”Du må have mødt hende ude for skolen” sagde Mike og så mistroisk på ham ”no way du har mødt hende her”

”Helt detektiv, hm?” mumlede Duron og tog et sug

”Så? Hvad fanden laver du med hende? Hun så ret chokeret ud.. hat du.. du ved?”

Duron skævede mod ham ”nej” sagde han lidt irriteret


”undskyld, undskyld.. jeg tænkte bare hvad fanden ville du ellers lave med sådan en? Oh my.. sig ikke du har fået en privatlærer?”
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:48 am

Maria sad og drikkede af sin juice og så irreteret på de andre piger.

"Åh kom nu, med det ansigt udtryk du havde da du så ham må der være mere til historien!" "Ja, han er en 9 klasser Maria, hvad laver du med sådan en fyr" "Og han er en 'slem' dreng, jeg tro det en af dem der hele tiden pjækker og ryger på skolen"

"Vil I slappe af! Jeg snakker fint med ham, og jeg vidste bare ikke han gik på den her skole så jeg blev chokeret! Der ikke mere til historien!" sagde hun irreteret og rejste sig.

De andre piger så skuffede ud og rejste sig også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:50 am

”What?” Duron grinede højt ”ja det kunne du lide.. nej. Hun er faktisk ret cool”

Mike hævede et øjenbryn ”aha.. ved du hvad, jeg tror lige vi sender spionerne til at finde lidt mere information om din nye stræber kæreste”


Duron sparkede til ham ”tag dig sammen”
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:53 am

Maria gik stille tilbage til klassen "Forstå det nu, der er ikke mere til historien, udenset hvor meget i vil har det, det her er ikke en af jeres tøsse film" sagde Maria strengt og pigerne sukke, men fniste og nikkede.

Maria gik bare stille tilbage til klassen, håbede hun ikke ville få flere problemer med det her lige nu før hun havde regnet ud hvordan hun skulle klare dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:54 am

Duron og Mike traskede tilbage til klasen en del for sent
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:55 am

Maria satte sig i klassen og tog noter, glad for ikke at kunne høre nogen af de andre piger hviske om hende, det sidste hun havde brug for var rygter omkring hende.

//Skal vi sige efter skole?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:56 am

//yup xD//

Duron lå på muren omkring skolen, i skyggen af et træ og slappede af. Han havde en smøg i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 8:59 am

Maria kom ud lidt sent af skolen, læren havde holdt hende hen for at give hende ekstre børger for det hun havde manglet og hun havde taget det med et smil.

Hun var glad for at slippe ud lidt senere, hun tog sin slips og vest og og åbnede skjorten lidt for at få luft og svingede vesten over skulderen og gik langs vægen til hun fik øje på Duron.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 9:01 am

Duron lå bare og slappede af og overvejede om han skulle tage ud og drikke senere
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 9:02 am

"Hey giver du en, det det mindste du kunne gøre efter det shock du gav mig idag" Sagde Maria og kiggede på ham, stod under hvor han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 9:04 am

"Aha?" Duron smilede svagt og rakte hende en smøg "ved dine små veninder at du ryger?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 9:05 am

"Jeg ryger ikke" svarede hun, sørgede for smøgen var tænt og røg den så stille og rolig, lænte sig op af væggen.

/har sendt et billed med udsene hvis du intreserret Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 9:06 am

Han gled ned af væggen og så på hende "nå.. stræber" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 9:08 am

Maria vente front mod ham, "Jeg ikke en stræber, kan bare godt lide at holde mine karaktere høje" hun så irretere på ham og bandt jakken om børgerne og svingede dem over skylderen og tog et sus af smørgen mere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Recess //Duron Empty
IndlægEmne: Sv: Recess //Duron   Recess //Duron Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Recess //Duron
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Bare os to //Duron
» Kiss the Girl //Duron
» The white sand under the moon //Duron

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: