Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En audiens med dronningen - Pandora (lukket)

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Empty
IndlægEmne: En audiens med dronningen - Pandora (lukket)    En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 7:10 am

Sted: Det underjordiske slot
Tid: Aften

Dybt under jorden, ligger sortelver dronningens slot. Inde i midten af byen, med høje sorte tårne og omkranset af en 7 meter høj mur. Rundt omkring muren står sortelver vagter, alle bevæbnet. Du ankommer til den store port, og vagterne lader dig frit passere så snart du har vist dronningens segl. Vagterne følger dig med øjnene da du forsvinder ind af den store port, og sætter dine fødder i slottets hall. Igen er der vagter, og du bliver vist ind til en tronsal.

Et normalt menneske ville selvfølgelig ikke kunne se en hånd for sig her nede. Men da du træder ind i tronsalen er det som om mørket også påvirker dine øjne. Det er ikke normalt, der må ligge magi bag det.
Der står vagter langs begge vægge, og i en stor trone af guld sidder sortelverdronningen Lilianna og betragter dig med sine blodrøde øjne. Håret et hvidt, og løber bølget ned af hendes skuldre og stopper først ved gulvet. Hun er et smukt syn, men det er det eneste man kan forvente fra elverfolk i almindelighed.
Hun løfter den ene hånd da du træder ind, og to vagter knæler med det samme foran hende. De er vendt imod dig, men med blikket mod jorden.
”Velkommen” siger hun og hendes læber skilles let i et blidt smil. Hun virker tilfreds over din beslutning.. at du kom uden kamp. ”Jeg har hørt en del om dig, træd nærmere.. så vi kan.. snakke lidt” hendes øjne funklede og hun så afventende på dig.

I rummet er omkring 20 vagter og derudover nogle magi kyndige.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Empty
IndlægEmne: Sv: En audiens med dronningen - Pandora (lukket)    En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 6:23 pm

Pandora var taget op på slottet det var ikke først gang at hun skulle møde en kongelig for hun var selv vokset op i det gammel Rom hvor hun selv havde haft en del magt i hendes unge dage, hun stod ingen i tronsalen og hun brød sig ikke særligt meget om det lys som der var i salen magi måske? Pandora havde aldrig selv haft mulighed for at lære det da hun var vampyr og derfor havde hun ikke længer en sjæl.
Nej hun var blot en udødelig krop som stadig gik rundt på jorden, hun lyttede til dronningens ord og hun bukkede kort ”det mig en ære deres højhed” sagde hun roligt og hun kendt godt til sort elverens ting med at man ikke kiggede dem i øjne, hun gik roligt frem af mens hun hold hendes blik bundet til jorden men hun havde dog ikke gemt på smilet som hun normalt ville når hun var på arbejde.
Hvis man kiggede lidt på hende vil man opdag at hun havde et barns højde mens hendes krop var som en kvindes, hun havde ravnen sort hår mens hendes øjne var mørke og tidløse i det og hun havde en hvid kjole på kroppen..

Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Empty
IndlægEmne: Sv: En audiens med dronningen - Pandora (lukket)    En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:51 pm

Dronningen nikkede, vampyren vidste, hvordan man skulle opføre sig. ”det glæder mig at du valgte at møde op” sagde hun og hendes yndefulde læber formede et tyndt, koldt smil. Hun lod sit blik hvile på vampyren, der var noget koldt og beregnende over hende blodrøde øjne. ”Det er kommet mig for øre, at du har valgt at have en butik her i min by, og jeg må sige at det undrede mig, hvorfor en vampyr ville åbne butik blandt mit folk, måske du kunne hjælpe mig med at forstå det?” hun smilede igen et svagt smil.
De to vagter ved dronningens trone, begge kvinder, knælede med hænderne placeret tæt ved deres våben, klar, hvis det skulle komme til kamp. Rundt omkring i salen var vagterne opmærksomme, men respektfulde, alle ventede interesseret på vampyrens svar.
Dronningen sad med rank ryg og afventede svaret, mens hun ventede lod hun undersøgende sit blik glide hen over Pandora, som om hun læste vær eneste bevægelse og hvert eneste ansigtstræk.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Empty
IndlægEmne: Sv: En audiens med dronningen - Pandora (lukket)    En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 1:48 am

"jo ser de deres nåde jeg komme til deres by fordi jeg havde brug for et sted hvor solenslys ikke kommer til og være et problem ligesom på land jorden men på samme tid er det os fordi jeg blot søger interesant folk som har med våben af gør, jeg kommer fra en gamle familier hvor vi bliver født med et svær i hånden og derfor er jeg uddannet som smed hvis deres nåde nu har brug for en" sagde Pandora med en rolig Stemme mens hun kiggede op på dronningen stadig uden pg se hende i øjne, hun lod armen gå om hendes selv for et kort øjeblik " og måske kun der blive til en lille freds aftale hvis jeg holder styr på de blodsuger som kommer her til?" sagde Pandora kort efter med et roligt ansigt..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Empty
IndlægEmne: Sv: En audiens med dronningen - Pandora (lukket)    En audiens med dronningen - Pandora (lukket)  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En audiens med dronningen - Pandora (lukket)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En audiens med dronningen - Thomas (lukket)
» Farlige ting - Pandora
» Den Lukket Afdeling...
» Baby, I need you ~ <3 //lukket//
» lad spillet begynde //lukket//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Hightown-
Gå til: