Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 What will the night bring? {alle}

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeFre Jun 06, 2014 9:02 am

Tid: 23:39
Sted: The bloody moon
Omgivelser: Meget larm og mange mennesker... og væsner
Vejr: Koldt og en smule blæst
Påklædning: Sort kjole og røde stiletter



Musikken hamrede i højtalerne og folk skrig med på sangen der blev spillet af et amatør rock band, der åbenbart var halv kendt af klubbens kunder. De fleste som kom på stedet, kom vel tit og derfor ville det ikke være underligt hvis det også var de samme bands der optrådte engang i mellem.
Elenora havde netop afleveret sin jakke i garderoben, og var dernæst på vej gennem massen af folk, for at nå hen til baren. Hendes kjole var simpel sort og sad stramt om hendes former. Det mørke lange hår hang løst omkring hendes skuldre og krøllede en smule. Hendes røde læber matchede de røde stiletter, der gav hende et par ekstra centimeter i højden. De blå øjne skinnede klart, og var med till at bryde det mørke ved hendes udseende.
Hun fandt let vej uden at støde sammen med andre, selvom det flere gange var ved at ske, da en fuld ung mand eller pige, faldt over dem selv eller bare ikke bemærkede hende. På ingen tid havde hun fundet baren og lige så hurtigt lokket en ung mand til at give hende hans plads. Bartenderne var optaget af at serverer for de mange kunder. Hendes blik hvilede kort på dem, men hun besluttede sig for at vente med at tiltrække deres opmærksomhed til de havde tid, desuden havde hun jo hele natten. Hun drejede sig derefter halvt rundt, for at se om der skulle være nogle interessante individer som hun kunne give sin opmærksomhed til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 8:55 pm

Caitlyn trådte ind på The Bloody Moon og så sig omkring. Der var varmt, alle dansede og musikken spillede højere end hun foretrak. Hun var iført en sort, lidt nedringet bluse og et par stramme, mørke bukser. Håret hang løst, om skulderen bar hun en lille taske og i hånden havde hun en pose. En lille, gylden pose. Hun gik op imod baren og satte sig på en af stolene. Hun så kort på bartenderen.. det var desværre ikke ham hun skulle bruge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 9:58 pm

Elenoras blå øjne hvilede på et par drenge et stykke fra hende. Hendes blik var vurderende, mens hun besluttede sig for om de var værd at bruge aftenen på. Med en let bevægelse rettede hun på kjolens kant, da den var kravlet lige lovligt meget op over hendes lår. Hun kunne godt ligne typen som var sammen med de fleste, men faktisk var hun kræsen og det var sjældent hun gik hjem med nogen.
Hun flyttede sin opmærksomhed til baren igen, da drengene ikke så ud til at være videre interessante. I det hun drejede sig mod baren igen, faldt hende blik på en ung kvinde med langt mørkt hår. Hun tænkte ikke meget over det, men alligevel nåede hun at føle en smule genkendelse. Hun fik øjenkontakt med en bartender og fik derefter hurtigt bestilt en mojito, før hun rigtig begyndte at spekulere hvorfor hun syntes at der var noget bekendt ved den unge kvinde der også sad i baren. Elenora lagde pengene til bartenderen på bardisken og vente sig, så hendes front var mod den unde kvinde. Uden hæmninger stirrede hun, for at se om det skulle dukke op i hendes hukommelse hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 5:12 am

Caitlyn kom irriteret den gyldne pose tilbage i sin taske. Hun måtte se hvad hun kunne finde ud af senere. I stedet besluttede hun sig for at bestille noget at drikke. Imens hun sad og tænkte, blev hun opmærksom på at kvinden ved siden af hende så på hende. Hun drejede let hovedet mod kvinden og mødte hendes blik. Hun så lidt op og ned af hende, smuk, pænt tøj.. lidt bekendt? Hun så på kvindens øjne igen og rynkede brynene, hvor havde hun set hende før? ”Kan jeg hjælpe dig med noget?” spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 5:39 am

Elenora blik var en smule mistænkelig og betænkende på en samme tid. Hun reagerede ikke på at den unge kvinde vendte sig mod hende, hun var ikke typen der let blev påvirket af den slags. "Hvad hedder du?" spurgte hun med en blød venlig stemme. Hun tænkte ikke over at det kunne være uhøflig at være så lige frem, men det begyndte at irritere hende at hun ikke kunne fremkalde noget i sin hukommelse. Hun tog sin drink der blev stillet foran hende og lod lidt af sin magi gå fra hånden over i glasset så væsken blev koldere og det duggede lidt mere end de andres glas. The Bloody moon var jo ikke den bedste klub, så man kunne ikke forvente at drinkene var det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 11:41 am

"... undskyld mig?" sagde Caitlyn og rynkede brynene. Hun havde bestemt set kvinden før, og det bekymrede hende. Var det en der var efter hende? Hun fjernede ikke blikket fra den fremmede, men mærkede istedet blidt på sin taske. "Det er uhøfligt ikke at præsentere sig selv først" svarede hun og lagde benene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 2:48 am

Elenora smilede munter og en smule for kækt i forhold til hendes opførelse. Hun nippede til hendes drink mens hun granskede den unge kvindes ansigt endnu engang, før hun ville kommenterer på at hun var uhøflig - det var hun klar over, men man kunne ikke gå gennem hele livet uden at være lidt uhøflig engang i mellem.
"Elenora.... Harrison" præsenterede hun sig selv til sidst, og tøvede med at give sit efternavn, da hun kom i tanke om at det nok var en god ide at nævne med det samme. "Og må jeg få dit at vide?" spurgte hun med det samme efter og stillede drinken fra sig på bardisken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 9:31 pm

"Elenora Harrison?" mumlede Caitlyn lidt overrasket. Hun var da ret sikker på hun havde hørt det navn før? "Caitlyn.. Caitlyn Hale" svarede hun og lagde hovedet på skrå. Havde hun ikke engang gået i klasse med en Elenora? Eller var det Ella? Hun smilede prøvende til pigen "kender vi hinanden?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 9:38 pm

Elenora lod blikket hvile på hende endnu engang og ventede lidt med at svarer på spørgsmålet. Hun var ikke helt sikker på svaret, men hun havde kendt en ved det navn, i hvert fald fornavnet for efternavnet sagde hende ikke lige så meget. Hendes smil blev mere venlig.
"De små klasser? Jeg havde kort hår"sagde hun munter som ledetråd. Hun var næsten hundredprocent sikker på hvor hun kendte pigen fra.

//Hvilken by boede de i?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 9:41 pm

//Det kan du bare vælge, min karakter har rejst en del Smile//

"Oh ja, Elenora!" sagde Caitlyn overrasket. Hun havde gået i folkeskole med en pige med det navn.. men det var efterhånden mange år siden. "Er det virkelig dig? Du er jo blevet helt voksen at se på" hun grinede lidt og så op og ned af hende. "Jeg er overrasket over du kunne kende mig.. jeg tror ikke jeg havde opdaget det hvis ikke du havde sagt hej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 9:49 pm

Elenora grinnede kort muntert "Og jeg som troede at du altid havde været den opmærksomme af os to" sagde hun muntert og smilede til hende. Hun kunne huske at de to havde leget sammen, en tid hvor man ikke havde behøvet at bekymre sig noget særligt. Selv havde hun boet med sin bedstemor fra hun var helt lille, så hendes eneste bekymring den gang havde været hvorfor hendes mor forlod hende - men nu vidste hun at det skyldtes hendes evner.
"Hvad går du så og foretager dig i dag?" spurgte hun smilende og nippede til sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 9:54 pm

"Jeg har lige åbnet en cupcake forretning" sagde Caitlyn og synes selv det lød lidt tåbeligt.. men det var bestemt bedre end at fortælle hende alternativet. "Hvad med dig? Hvor længe har du boet her i Aterswell?" spurgte hun og smilede til Elenora. Hun huskede godt pigen fra de yngre klasser. De havde faktisk været helt fine venner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 10:11 pm

Elenora smilede skævt da hun hørte om cupcake forretningen, det var ikke lige det hun havde forestillet sig, men det var vel bedre end at være arbejdsløs som hende selv. "Jeg har ikke været her så længe, bare et få måneder"svarede hun med sit skæve smil. Hun var flyttet efter hendes bedstemor var død, der havde ikke været noget der holde hende i sin barndomsby og hun havde besluttet sig for at starte et nyt sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 10:25 pm

"Længere ned jeg" sagde Caitlyn og smilede til Elonora "hvad er dine planer så?" spurgte hun og så interesseret på hende. Det var helt hyggeligt at møde nogle fra gamle dage.. før alting gik skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 10:36 pm

"Jeg har ikke rigtig en plan. Jeg tager det lidt som det kommer, men jeg burde nok finde et arbejde før de sidste penge slipper op" svarede hun med et smil og stillede sin drink fra sig igen. Når man ikke havde arbejde var det ikke så smart igen at gå så meget i byen som hun gjorde, men med den rette flirt kunne aftenen næsten blive hel gratis for hende og desuden gad hun ikke at sidde alene i sin lille lejlighed. "Men din plan fungere vidst, siden du sådan er blevet forretnings kvinde" tilføjede hun muntert "Ligger den her i byen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 4:16 am

"Ja, den ligger på i downtown.. ikke det bedste sted i byen, men huslejen er billig og jeg kan finde ud af at forsvare min egen forretning" sagde Caitlyn med et træk på skulderen "så, der er ikke så mange kunder endnu. Men de der har været, har været glade. Du skulle komme forbi en dag, så får du en cupcake på huset" hun smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 10:12 pm

"Jeg bor i downtown, så jeg kan sikkert let komme forbi en dag" sagde hun med et smil. Så længe hun ikke havde et arbejde kunne hun ikke komme væk fra downtown, men hun havde planer om at slippe derfra så snart pengene var der. Hun havde bare endnu ikke fundet et arbejde der tiltalte hende og desuden havde hun kun sin high school. "Vi må jo finde ud af noget"tilføjede hun muntert. Det var rart at vide at man havde en ven i byen. "Kan jeg byde på en drink?" spurgte hun og holde sin egen op og rystede den lidt så indholdet skvulpede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeTirs Jun 17, 2014 4:57 am

Caitllyn så lidt på glasser i hendes hånd "var det ikke bedre jeg at jeg bød dig på en?" spurgte hun og sendte hende et smil "jeg kunne fejre min åbning?" hun så på Elenora og var helt lettet over at der var et menneske i byen hun kendte. Især fordi det ikke var et af de mennesker, som hun ikke ville have der kendte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeTirs Jun 17, 2014 5:20 am

"Hvis du insisterer" sagde hun med et muntert smil og drak den sidste slat i hendes glas, hvor efter hun stillede den fra sig på disken. "Hvor længe har du så haft butikken? Kom du til Aterswell for at åbne den eller kom det bare efterfølgende da du kom her til?"spurgte hun venligt. Selv havde hun ingen planer for sit liv, hun var ikke engang blevet afklaret med hvilket slags arbejde hun skulle have.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeOns Jun 18, 2014 4:59 am

Caitlyn overvejede kort hvad hun skulle svare hende. "Jeg har drømt om at åbne butikken længe, det var faktisk et tilfælde af jeg fandt et godt sted at åbne den her. Jeg var i byen for at besøge en ven" fortalte hun og smilede til hende "den har ikke været åben så længe, lige nu er jeg ret alene med den"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 8:26 am

"Du må jo sige til hvis du får brug for hjælp. Det er jo ikke fordi jeg har noget specielt at give mig til" sagde Elenora med et halv muntert skævt smil. Det var ikke fordi hun kunne se sig selv sælge cupcakes, hun havde faktisk aldrig bagt nogen.. faktisk var det meget sjældent at hun havde bagt. Det havde været noget hendes bedste gjorde. "Men vi må da skåle for din butik!" tilføjede hun med et stort smil i det tanken opstod, hun rakte en hånd op for at gøre bartenderen opmærksom på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 9:15 am

Caitlyn så lidt vurderende på Elenora "altså hvis du mangler et job og får lyst til at sælge cupcakes.." hun trak på skulderen og smilede svagt "så kan du altid komme forbi. Jeg er sikker på jeg kan finde noget for dig at lave"

Bartenderen kom hen til dem "hvad skulle det være de damer?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 12:53 am

"Det er nok ikke et job jeg passer så godt til, men måske det vil gå" svarede hun venligt. Det kunne godt være hun skulle tage arbejde hos Caitlyn, det kunne jo bare være midlertidig til hun fandt noget andet. Hun vende sin opmærksomhed mod bartenderen og smilede indbydende til ham. Han var ikke værst når det kom til udseendet. "En Strawberry Daiquiri til mig og...?" svarede hun sødt og så spørgende over på Caitlyn, hun var ikke bekendt med hendes smag i drinks og ville derfor ikke bestille for hende, når hun ikke vidste hvor kræsen hun var på det punkt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What will the night bring? {alle} Empty
IndlægEmne: Sv: What will the night bring? {alle}   What will the night bring? {alle} Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What will the night bring? {alle}
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» What will the night bring Jake?
» Open by night ~Åben for alle.~
» A lonely night .. or will you save my night, Cicero?
» The joy of the night (Ethan)
» A night out - Caitlyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: