Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Open by night ~Åben for alle.~

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Open by night ~Åben for alle.~ Empty
IndlægEmne: Open by night ~Åben for alle.~   Open by night ~Åben for alle.~ Icon_minitimeFre Apr 26, 2013 3:00 am

Det var ved at være aften, der var open by night i butikkerne i centeret. Der var kommet flokke af mennesker og andre væsner til. De stod i kø for at komme til, de ville gerne have noget for de tilbud der var. Caroline stod og kiggede på noget tøj, hun havde været her siden solen var blevet gemt væk af den overskyede himmel. Carolines mørke hår krøllede en anelse, og hun havde en langærmet bluse med en cowboyvest på samt nogle smtkker til pynt. Hun havde et par shorts på og nogle stiletter. Caroline rettede opmærksomheden imod nogle menneskepiger som stod og snakkede om hendes tøj.. Måske var det ikke det mest fede tøj men Caroline var lidt ligeglad med hvad de tænkte også alligevel ikke. hun gik over til dem med hovedet lidt på skrå. Hun smilte falsk.
"Jeg vil lade hver med at lege popduller ligenu." Sagde hun koldt. Men pigerne grinte bare af hende, og ledern lavede øjne.
"Kom piger lad os gå." Sagde ledern. Caroline rullede øjne og greb omkring halsen på den bagerste og brækkede nakken på menneskepigen.
"Som jeg sagde lad hver med at lege popduller." Sagde hun koldt og gik tilbage til tøjbutikken. Var der mon andre som havde bemærket hendes lille mord..?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Open by night ~Åben for alle.~ Empty
IndlægEmne: Sv: Open by night ~Åben for alle.~   Open by night ~Åben for alle.~ Icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 7:13 pm

Tori kunne ikke tro sine egne øjne, hun skyndt sig over til pigen, hvis hals nu er brakket, og prøvede derfor at heale det, hun tog sig ikke af den lille flok af piger. "Oh nej! Hvad er det dog du gøre?" Sagde hun til pigen med de mørke hår. Mens hun desperat prøvede på at heale pigens hals. " det her kan man da ikke gøre!! Og iser ikke når der er så mange mennesker!!" Tori var chokkeret og vred samtidig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Open by night ~Åben for alle.~ Empty
IndlægEmne: Sv: Open by night ~Åben for alle.~   Open by night ~Åben for alle.~ Icon_minitimeTors Dec 05, 2013 6:40 am

Caroline så koldt på engelen og fnøs.
"Seriøst? Det bare en åndssvag tøs, der ingen som vil savne hende alligevel." Sagde Caroline blot med et skævt lumsk smil smørret frem på læben. "Men nu er jeg jo ikke hvem som helst. Jeg er ligeglad med andre?" Svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Open by night ~Åben for alle.~ Empty
IndlægEmne: Sv: Open by night ~Åben for alle.~   Open by night ~Åben for alle.~ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Open by night ~Åben for alle.~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» What will the night bring? {alle}
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: