Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 I udkanten af skoven - Anna Rose

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:31 pm

Anna Rose så også mod lyden og så tilbage til ulven "Jeg tro jeg nød til at gå"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 4:54 am

Alexander pev lidt og fulgte efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 6:14 am

".... du vil gerne beroliges?" spurgte hun stille og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:18 am

Alexander logrede og satte sig ved siden af hende og puffede til hende med snuden.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:06 am

Anna Rose sukkede og smilte, satte sig ned og strøg stille hans hoved "Okay, jeg bliver til solen står op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:05 pm

Alexander logrede glad og nød at blive nusset.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 10:23 pm

Anna Rose blev bare ved med at nusse ham, lænede sig ind til ham og kunne mærke hvordan hendes magi forsvandt fra hendes krop, det var længe siden hun havde brugt så meget magi, og det togt på hende, hun håbede bare hun kunne holde ud til solopgang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:48 am

Alexander følte sig dejlig rolig ved Annas magi. Han var aldrig rolig ved fuldmåne og derfor følte han trang til at blive ved hende. Da det nærmede sig solopgang lukkede han øjnene og faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:50 am

Anna Rose gned øjne men var ikke så træt igen og så bare på vareulven ved hendes side og strøg stille dens pæls, hun tænkte over hun nok måtte finde et tæppe til når han forvandlede sig tilbage til meneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:41 am

Alexander sov tungt og solen begyndte at stå op.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:43 am

Anna Rose så på solopgangen og smilte, flyttede sig lidt væk fra ulven så han ville kune forvandle sig ordenligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:47 am

Alexander begyndte langsomt at forvandle sig tilbage til menneske
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:51 am

Anna Rose så efter noget hun kunne bruge som et tæppe men sukkede og tog sin regn frakke af og lagde over ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:54 am

Alexander vågnede lidt efter og satte sig op.. han tog sig til hovedet og så sig så forskrækket omkring
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 2:03 am

Anna Rose rejste sig op og smilede, sendte stadigvæk beroligene følser ind I den nu meneskelige mand, hun lavet en illusion så det lignede hun havde sin regn frakke på. hun samlede sin kurv op og hun så over på ham smilene.
I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Tumblr_lsoawc1ild1r18okxo1_500
"Jeg glad for du endelig er vågnet, det må havde været en stressene nat, men jeg må helere se at gå hjem af"


// Jah billeder Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 4:41 am

Alexander blinkede lidt og så forbløffet på den smukke pige "øh.." mumlede han forundret og stirrede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 4:49 am

Anna Rose smilte "Du burde nok se at komme hjem før du bliver kold, dit ben kør måske lidt ondt" hun samlede sølvkuglen op og vente den "Jeg bare glad for jeg kunne få den ud I tide"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 9:31 am

Han så lidt ned af sig selv og rømmede sig. Han så på kuglen og rykkede sig lidt fra den ".. hvad? Blev jeg skudt?" mumlede han og så mod sit ben "jeg er ok?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 10:44 am

"Ja, jeg healede dig og du ville ikke gå" hun grinte "gætter på det var rart ikke at gå amok ved fuldmåne for en gang skyld, men jeg må nok se at komme hjem, jeg meget træt" hun smilte svagt og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 10:52 am

Alexander så efter hende "øh.. tak! Hvad er dit navn?" råbte han.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 11:11 am

Anna Rose vendte sig og smilte "Jeg hedder Anna Rose"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:58 pm

"Anna Rose.." gentog Alexander og smilede lidt "du kan kalde mig Alex" sagde han så
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:08 pm

Anna Rose nikkede "Brug for hjælp til at komme tilbage til byen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:44 pm

"Jo... hvis du kan?" sagde Alexander
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 11:26 pm

Anna Rose smilte "Jeg kan vært fald få det til at ligne du har ordenligt tøj, og beskytte dine fødder mod asfalten"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I udkanten af skoven - Anna Rose   I udkanten af skoven - Anna Rose - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I udkanten af skoven - Anna Rose
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» i udkanten af skoven - Arissa
» Welcome Anna Rose
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» the night //Anna Rose//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: