Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hungry for more.. - Anthony

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:44 am

Anthony drejede hovedet og smilede til ham, "hvad så?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:45 am

"Ja, hvad så?" Charles trykkede ham ind mod sig "jeg er meget glad for at jeg mødte dig i aften"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:46 am

Anthonys smil voksede, "det er jeg også"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:50 am

Charles så ham ind i øjnene... han strøg ham over kinden og gav ham så et kys.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:51 am

Anthony besvarede hans kys.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:52 am

Charles lukkede øjnene og kyssede Anthony dybt. Hans duft var himmelsk, sult og liderlighed blandede sig inde i Charles og han måtte koncentrere sig for ikke at bide ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:53 am

Anthony lagde den ene hånd bag Charles hoved og nød kysset.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:54 am

Charles skilte Anthonys læber med sin tunge og lod den glide ind i hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:56 am

Anthony blev først overraskede, men gav så efter og nød det.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 7:59 am

Charles puffede Anthony ned og ligge, uden at bryde kysset.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:00 am

Anthony blev igen overraskede, og trak sit hoved lidt væk fra Charles.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:01 am

"Mh?" Charles lod ham flytte hovedet og så spørgene ned på ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:02 am

Anthony så tøvende på ham, ikke helt sikker på, hvordan han skulle sige det, han havde før oplevede at fyrer havde taget det ... mindre pænt, "øhm ... hvor langt skal vi gå i aften?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:04 am

Charles blev lidt overrasket over spørgsmålet. Det var ikke så ofte at folk var i tvivl når de var gået med ham hjem.. hans udseende gjorde normalt de fleste friske på det meste. Han sørgede for at gøre sit blik varmt og lidenskabeligt "så langt som du har lyst til" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:07 am

Anthony tøvede lidt, han kunne godt lide Charles, og han var helt bestemt også tændt, men sex ... det var ikke noget man bare sådan havde med hvem som helst. Charles s fantastisk godt ud, og det var svært for ham at stoppe det nu, men han vidste, at han ikke ville have det godt med det den næste morgen. Han smilede lidt usikkert til ham, "hør ... du er rigtig sød, og hot, så du må ikke tage det her på den forkerte måde ... men jeg syntes vi skal vente med at gå længere"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:09 am

Charles havde det som om han havde fået kastet en kold spand vand i hovedet. Han sørgede for at holde sin stemme rolig og ansigt venligt "oh? Har jeg gjort noget forkert?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:11 am

Anthony sukkede svagt, han vidst det ville blive sådan, "nej, nej" skyndte han sig at sige, "overhovedet ikke, det er bare" han tøvede lidt, han plejede at få at vide, at det var dumt, ".. jeg vil gerne lærer dig bedre at kende, før det udvikler sig ... hvis du vil selvfølgelig"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:16 am

Charles var ikke glad for hvad der blev sagt. Det var dog besværligt.. han havde selvfølgelig haft en del af denne her slags kvinder før men.. "er du bange for at jeg bare bruger dig fysisk og så aldrig vil se dig igen?" spurgte han og smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:17 am

Anthony grinte svagt og rystede kort på hovedet, "nej ... det er ikke så meget det" selvom det selvfølgelig også var noget af det, "Jeg har bare ikke lyst til at gå længere, før vi kender hinden, ... sex er ikke noget man bare har med folk, eller det syntes jeg ikke" han trak kort på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:21 am

Charles havde lyst til at skrige frustreret og slå noget ihjel. Hvilket der jo også var råd for.. han så ned af Anthony. Hans blod ville smage lige så godt uanset hvad. Og var det måske ikke hans blod der havde fået ham til at gå efter ham? Han lå forsvarsløs under ham. Hvis han ville have ham fysisk kunne han jo også bare gøre det, hvad ville mennesket gøre ved det?.. han sukkede svagt og rettede sig op. Han nikkede lidt "selvfølgelig, det ville ikke være behageligt hvis du ikke havde lyst" sagde han *hvad laver du? En hel nats arbejde!..*
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:22 am

"undskyld" sukkede Anthony, han havde det lidt dårligt over det, "jeg burde nok have sagt det lidt tidligere ..."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:25 am

"Nej selvfølgelig ikke" sagde Charles og smilede til ham. Det var ikke et ægte smil, men han håbede ikke at det var for tydeligt. *Du er sulten, du er liderlig, hvorfor betyder det noget om han har lyst?!* tænkte han frustreret for sig selv. "Jeg vidste jo heller ikke om det ville blive til mere i aften.. normalt er jeg ikke typen der går for et one-night stand" sagde han og så ned på sine hænder "jeg kan bare godt lide dig, og jeg har drukket lidt også" han grinede.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:26 am

Anthony besvarede lettet hans grin, "... hvis du har lyst, vil jeg gerne ses igen?" foreslog han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:28 am

*Skal han have lyst? Har du virkelig brug for den bekræftelse?* tænkte han frustreret for sig selv. Han så over på Anthony *.. jeg kan vente. Der er andre jeg kan spise og andre jeg kan have sex med. Han har ikke afvist mig.. han kræver bare mere tid. Det er kun derfor. Fordi jeg er en jæger.. og jeg får mit bytte hvis jeg vil* han smilede til ham "jeg vil meget gerne se dig igen" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 27, 2013 8:30 am

Anthony smilede stort, "det er jeg glad for" sagde han oprigtigt, han havde været helt bekymret for, at Charles ikke ville have mere med ham at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hungry for more.. - Anthony
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Nu det nu! - Anthony
» Hvad er det her dog for en by? //Anthony//
» Menneske pizza? det må jeg prøve! //Anthony//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: