Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hungry for more.. - Anthony

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:44 am

Tid: 23:04
Sted: The Bloody Moon
Vejr: Kølig vinteraften
Omgivelser: Fulde folk der danser, drikker, tager stoffer, ryger og giver seksuelle tjenester rundt omkring i hjørnerne.

Charles havde siddet ved baren den sidste times tid og betragtet folk komme og forlade stedet. Han havde holdt godt øje med de forskellige kvinder, og et par enkelte af mændene. Ingen var faldet i hans interesse. Han havde ikke set nogen der så særligt tiltrækkende ud, og han var ikke rigtigt i humør til noget påvirket i aften.

Han holdt en kold drink i sin ene hånd og overvejede om han skulle tage hen til et andet sted med renere blod.

Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:52 am

Anthony kom ind på The Bloody Moon og kiggede sig om efter sine vemmer, Thomas og Berlinda havde snakket om at tage herhen i aften og spurgt ham om han ville med, han havde først sagt nej og var blevet hjemme for at se film og spise is, men da Matt og omtrent ti af hans venner havde sat sig i stuen for at ryge joints, havde han skiftet mening. Han sukkede sagt, da han ikke kunne få øje på nogen, og gik imod baren, måske kom de senere.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:55 am

Charles var på nippet til at give op, da døren gik op og en ung fyr kom ind. Han løftede blikket og så undersøgende på ham. Han var lidt lavere end ham selv, havde farvet orange hår og gik i en alternativ tøjstil. Da han nærmede sig baren tog Charles en dyb indånding.. drengen duftede godt og velsmagene.. og muligvis clean.

Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:59 am

Anthony kiggede på folkene ved baren i håb om at han havde overset en af sine venner, det havde han ikke, i stedet fik han øje på en usædvanligt flot fyr med smukt bølgede halv langt hår. Anthony stillede sig i nærheden af ham, ikke fordi han rent faktisk regnede med at falde i snak med ham, han virkede til at have mere klasse end de folk han normalt omgik.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:01 am

Fyren havde set på ham og valgt ikke at stille sig langt fra ham. Charles overvejede kort sine muligheder.. han var sulten og det ville være nemmere bare at snuppe en mad her. Han rettede sig lidt op og stillede sig tættere på ham ”godaften” sagde han til Anthony og sendte ham et charmerende smil ”kan jeg byde dig en drink?”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:06 am

Anthony så overraskede op, da den yderst hotte fyr henvendte sig til ham, "Hey, jo tak, en drink lyder godt" sagde han og smilede svagt til ham. En drink? var det ikke noget man normalt tilbød piger man var interesseret i?
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:08 am

Charles smilede og bestilte ham en lidt sød drink som bartenderen stillede foran Anthony. ”Så kan du jo fortælle mig om jeg ramte din smag” sagde han med et smil og betalte.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:25 am

Anthony tog drinken og drak en tår, den var sød, det var en del anderledes end de billige øl han normalt drak med sine venner, og også anderledes end absinth, som var det han plejede at gælde ned, når han bare ville slå hjernen helt fra. Han smilede svagt til fyren, "det er lidt anderledes end hvad jeg plejer, men det smager godt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:26 am

”Det var heldigt” Charles satte sig ved siden af ham ”så hvad er du van til at drikke?”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:31 am

Anthony smilede til ham, "det tror jeg de fleste her er" sagde han og kiggede sig omkring. Han kiggede på fyren og så han sad med en drink, "jeg kan se du også drikker?".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:33 am

”Det kan være godt til at få tankerne lidt på afveje” sagde han og så lidt op og ned af Anothony ”mit navn er Charles Gosling”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:39 am

Anthony nikkede, "Snthony" sagde han med et smil og rakte den ene hånd frem, "hør, har jeg set dig her før?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:40 am

Charles tog imod hans hånd og gav den et blidt klem. ”Det tror jeg ikke, jeg ville have kunne huske dig” sagde han og så igen ned af Anthony.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:43 am

Anthony smilede lidt overraskede, "er det et kompliment?". Han kiggede på ryren og kunne kun give ham ret, det var svært at forestille sig at han skulle have glemt ham efter at have set ham em gang.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:44 am

Charles sendte ham endnu et charmerende smil ”og sandheden, kommer du ofte her?” spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:47 am

Anthony smilede lidt smigret, det var efterhånden længe siden han havde datet, ikke siden Chris, og det var rart at få lidt bekræftelse på den front. "Joh, jeg kommer her da af og til, hvad med dig?".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:51 am

"Jeg er her nu" sagde han tænksomt "jeg har været her før. Jeg kan godt lide stedet, det kan være jeg begynder at komme lidt oftere"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:56 am

Han nikkede, "ja, det er da ikke et helt skidt sted" han kiggede sig lidt omkring, "Her er lidt meget røg i luften og toiletterne er ikke lige frem hygiejniske, men ellers kan jeg godt lide det, og det ville da være fedt at se dig her noget mere" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 11:58 am

”Så er du her alene?” spurgte Charles med et tilfreds smil efter hans kommentar. ”Du virkede som om du ledte efter nogen?”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 12:01 pm

"Ja, det er jeg" sagde han og tøvede lidt, "ikke rigtigt, bare nogle venner der plejer at være her" sagde han og trak på skuldrene, "hvad med dig, har du selskab i aften?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 12:02 pm

”Ikke endnu, men jeg håbede det kunne ændre sig” svarede Charles
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 12:06 pm

Anthony smilede, glad for at have taget her hen i aften alligevel, "så, nogen særlig du havde i tankerne?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 12:07 pm

"Tjo" Charles tog en tår af sin drink "der var denne her meget tiltrækkende fyr der kom ind for et øjeblik siden, men han faldt i snak med i fyr ved baren"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 12:16 pm

Anthony grinte, men kiggede sig lige om, for at se om der sad en eller anden utrolig hot fyr ved baren han ikke tidligere havde set. "det kan da kun være fordi han ikke har set dig endnu"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 12:18 pm

”Se, jeg tror ikke det er tilfældet.. medmindre selvfølgelig han er blind” Charles så Anthony ind i øjnene ”men med min professionelle vurdering fejler hans øjne ingenting”
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hungry for more.. - Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Hungry for more.. - Anthony   Hungry for more.. - Anthony Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hungry for more.. - Anthony
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Nu det nu! - Anthony
» Hvad er det her dog for en by? //Anthony//
» Menneske pizza? det må jeg prøve! //Anthony//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: