Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Beauty and Deceit -emnesøgning-

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Beauty and Deceit -emnesøgning- Empty
IndlægEmne: Beauty and Deceit -emnesøgning-   Beauty and Deceit -emnesøgning- Icon_minitimeSøn Nov 17, 2013 1:41 am

Hej alle i smukke og skøn væsner som der nu bor her i Aterswell lad mig introdukser migselv.
Navnet er Blake Frenmore og jeg er en ny dæmon som der kom til byen eftersom at min kære Angelin ikke kunne blive til det helt store valgt jeg start om på en ny ide og på den måde endt jeg så med og kom frem til Blake som jeg inderligt håber på og kun få noget god spil udad, men lad mig for fortælle en lille smule om hvem Blake er før at vi går videre til den anden del af søgningen.
Hvem er Blake Fenmore?
Blake er som sagt en kvindelig dæmon med et vist talent for indenfor tyverig af alder og skønhed, hun har udvist vise evner indfor disse to emner og de har ført hende ud i mindre menneske jagt på hende, hun kom originalt overfra det sydlig frankrig hvor hun levet sammen med sin familie, men efter at hun opdaget sit talent indenfor skønhedstyverig blev hun hurtigt kendt som meget snedig og løgnagtig kvinde som snart var eftersøgt i hele frankrig, hun forlod derfor frankrig i 1910 og hun drug derfra afsted til den nye verden hvor hun i start slog sin ned i new york men som åren gik blev hun os hurtig kendt som tyven af skønhed i new york og derfor forlod hun igen en til by for leve livet på farten og med tiden lært hun efterhånden at hun ikke havde mulighed for kun slå sig rigtig ned da hende ry blev mere og mere kendt hen af vejen og til sidste var næsten ikke en stat som ikke var ude efter hende. Efter utalig år med liv på farten hørt Blake så endelig om aterswell og om muligheden for kun slå sig ned i smfund hvor at andre væsner os var en del af dagligdagen og derfor bestemt hun sig for blev en del af dette samfund.
Krave, regler & småting?
Jeg stiller blot et krav om at i kan skrive kreativt og at i noglelunde har mulighed for kunne skrive det samme linjetal som jeg selv skriver da jeg helst ikke vil have emner der mindre en fem linjer, jeg simpelhen haft så mange oplevelse med at folk sjusker meget ind i mellem og derfor sætter jeg mindre minimum på fem linjer til når vi skal emne.
I skal altså havde tålmodhed med mig for jeg har os et socialt liv ved siden af og derfor vil jeg have minimal muligheder for kun svare på indlæg, jeg skriver maks tre indlæg på en uge, men jeg gøre os så meget som jeg kan ud af disse svar, så fald lige lidt ned hvis i ikke for et svar indenfor en uge.
Jeg kan god være kritisk med avatar da jeg komme fra sidder hvor at vi normalt ikke har tillad anime billeder og derfor må rigtigt gerne husk og have virkelig billeder da min emne sans ikke rigtig tæller når det kommer til anime billeder.
Emner, Plot & ideer?
I mine øjene kunne jeg rigtig godt tænke mig og skabe nogle emner som tager bund og grund på de evner som Blake altså har som skønheds tyv, men jeg venter endnu på af det bliver godkendt og derfor kan jeg endnu ikke give et pærsicet tidspunkt for hvornår at vi kan start på disse emne, men jeg skal nok give en report på hvornår muligheden start, men som sagt leder jeg måske efter som kun kende til Blake gennem den magiske undergrundsvedren hvor at Blake jo er kendt for det med tag folks skønhed og derfra kun relationer så have mulighed for komme frem i lyset, men det skal dog være væsner med penge og magt for Blake evner som skønheds tyv er dog ikke gratis og hun kraver ofte en høj pris for hendes arbejde.
Rigmanden, elskeren & kærlighed?
Blake søger altid efter en mandlig partner med magt og penge som hun kan udnyt og leve af, det vil altså sige at jeg gerne vil søg et mandlig væsen som gerne tør udvis en vis kontrol over Blake da hun er ret ustyrlig ind i mellem men på samme tid skal det os være partner som Blake kan være mere forelsket i da hun har levet mege af sit lev med mænd som blot har haft udnytte hende for hendes skønhed, så det skal altså være god stykke mandfolk som kan se mere i hende end blot sex og skønhed.
Andre ting?
Der naturligvis os plads til alle de normal relationer som der nu er og finde indenfor RPG, det vil sige diverse venner, veninder, fjender og andre relationer som der nu kun hører dertil, jeg vil med glæde være vilig til lave et plot med en person eller to som måske kun have være eller blev udsat for Blake evner, men i skal selv være med på stå til rådighed for disse ting.

Ellers tror jeg ikke at jeg har mere til jer lige nu, men i skal være velkomne til kontakt mig her eller på et pm da jeg svare begge steder.
Your Blake Fenmore
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beauty and Deceit -emnesøgning- Empty
IndlægEmne: Sv: Beauty and Deceit -emnesøgning-   Beauty and Deceit -emnesøgning- Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 5:03 am

Hvad siger skønhedstyven til lidt spil med en pænhedsskaber? :b
Deninea kan lave illusioner mht. farvenuancer, klarhed og strukturer i genstande, og bruger sine evner til lave smykker, sten og andre diverse ting pæne, hvorefter hun sælger dem på gaden i en lille bod. Illusionerne holder ikke evigt, og hun kører på at folk bliver fanget af tingen i øjeblikket, så den bliver solgt hurtigst muligt.
Hvis Blake er lidt til pæne ting, kan man jo sagtens opsætte lidt leg med at blive betaget af noget pænt fra Deni's bod, der så ikke er så pænt, når man ser på det derhjemme Smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beauty and Deceit -emnesøgning- Empty
IndlægEmne: Sv: Beauty and Deceit -emnesøgning-   Beauty and Deceit -emnesøgning- Icon_minitimeTors Nov 21, 2013 2:21 am

Altså nu er Blake mere ud efter den personlig skønhed og ikke genstande som sådan, hun tager skønheden fra folk som hun manipuler med gennem en af hendes evner :3
Men vi kan da godt prøve og se hvad der sker, jeg tror bare at du skal regn med at det bliver en svær opgave for siden Blake selv er mester i og manipuler med folk lad hun sig hellere ikke rigtig hop på ting og sager..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beauty and Deceit -emnesøgning- Empty
IndlægEmne: Sv: Beauty and Deceit -emnesøgning-   Beauty and Deceit -emnesøgning- Icon_minitimeFre Nov 22, 2013 12:05 pm

Det var også blot et forslag Smile Hvis det ikke ligger til karakteren, er der jo ikke så meget at gøre ved det. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Beauty and Deceit -emnesøgning- Empty
IndlægEmne: Sv: Beauty and Deceit -emnesøgning-   Beauty and Deceit -emnesøgning- Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Beauty and Deceit -emnesøgning-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shall we ? - Emnesøgning
» It just another wish (emnesøgning)
» Emnesøgning *chock!*
» En ny chance...(Emnesøgning)
» Vil du lege med mig? - Emnesøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: