Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:02 am

"hvad er problemet? hvis du rent faktisk er vikar er der vel ikke noget galt i at finde en lærer?" sagde han spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:04 am

"..." Kira sukkede opgivende "ok du fik mig, jeg er ikke vikar.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:10 am

"ok, hvad er du så?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:13 am

"Et menneske!" sagde Kira og forsøgte at lyde overbevisende
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 8:56 am

Han hævede det ene øjenbryn, "det regnede jeg også med, jeg mente hvorfor er du her, hvis du ikke er vikar?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 9:00 am

"oh.." Kira sukkede lettet "hrm, jeg.. skulle bruge noget hjælp" sagde hun tøvende "til den her opgave.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 10:18 am

"Hvilken opgave?" spurgte Fredrick, "og hvorfor sådan her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 10, 2013 10:21 am

"Opgaven med brevet" sagde hun og nikkede mod mappen i hans hænder ".. tænkte at elever ville være gode til jobbet"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 12, 2013 10:18 pm

"... så hvem planlægger du at kidnappe?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 14, 2013 6:45 am

"Jeg planlægger ikke at kidnappe nogen!" sagde Kira overrasket og dæmpede så stemmen "jeg skal bare få nogen til at tro.. hvad er det jeg laver" hun holdt sig for munden.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 15, 2013 7:55 am

Fredrick så på hende, "hvad vil du have nogen til at tro?" spurgte han lidt forvirret, "du gør den fornuftige ting" forklarede han, "fortæller mig sandheden".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 15, 2013 9:10 am

Kira sukkede svagt.. hun dæmpede stemmen "nogen til at tro jeg er blevet kidnappet.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 15, 2013 9:55 am

Fredrick så overraskede på hende, "oh, hvorfor det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 15, 2013 10:01 am

"... mine forældre vil gifte mig væk" sukkede hun
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 15, 2013 10:16 am

"oh" sagde han o så på hende, "... hvor gammel er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 15, 2013 10:21 am

"...16" sukkede hun
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 16, 2013 10:17 am

han grinte svagt, "det tænkte jeg nok" sagde han, men blev så alvorlig, "16 .. og dine forældre vil gifte dig væk?" han så ikke særlig glad ud ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 17, 2013 2:08 am

Kira nikkede.. "og jeg kan ikke lide ham" sukkede hun
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:08 am

"oh ... " Fredrick tænkte over det, "så du stak af? tror du det hjælper, hvis de tror du er blevet kidnappet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:10 am

"Jeg håber det.. jeg vil true med at slå mig ihjel hvis ikke de bryder forlovelsen.." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:21 am

"Ah" han nikkede lidt, "hør, jeg kan godt skrive dit brev, eller bede min jura-studerende roommate om at gøre det?" tilbød han efter at have tænkt lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:26 am

"Virkelig?" sagde hun lettet
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:31 am

Han nikkede, "jep, du kan tage med mig hjem, så kan vi begynde på at skrive det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:34 am

Kira nikkede og håbede det ikke var en fælde
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:40 am

Han smilede, "cool, så skipper jeg resten af dagen, lad mig lige aflevere den her" han viste hende madpakken, "så er jeg klar".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» hey alle sammen SE HER
» hej alle sammen :P
» hey alle sammen
» hejsa med jer alle sammen //emne søgning//
» hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: