Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 6:19 am

Tid: 13:16
Sted: Universitetet
Vejr: solskin
Omgivelser: tomme gange

Kira rettede på sine røde, halvmåneformede briller og rømmede sig lidt. Hun havde øvet sig på sin ”voksne” stemme hele morgenen og følte nu hun var ved at være klar. Hendes hår var sat op i en knold, hun var for første gang i sit liv i høje hæle (som hun hele tiden var ved at snuble i), en brun, jakke med skuldreplader og en sort nederdel. Hun synes selv at hun lignede en lære på en prik.

Hun gik forsigtigt, meget forsigtigt for ikke at falde hen imod et kort der hang for at hjælpe folk med at finde de forskellige lokaler. Hun mumlede irriteret og måtte tage brillerne af for at kunne se, hun havde nemlig ikke kunne finde briller uden styrke i. I den ene hånd knugede hun en mappe med dagens program.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 6:52 am

Fredrick gik gennem gangene på Eliases skole, Elias havde glemt en af sine bøger og havde skrevet og spurgt Fredrick om han ikke ville komme forbi med den i en af pauserne, så her var han. Mens han gik hen ad gangen fik han øje på en ung pige, 17 eller 18? som så ud til ikke at kunne finde vej så han gik hen til hende, "hey, har du problemer med at finde rundt?" spurgte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 6:57 am

”Ja, dette her sted er jo ikke til at finde rundt i” svarede Kira opgivende og så på Fredrick. Så rømmede hun sig og prøvede at gøre sin stemme mere moden ”nå unge mand, er du ikke lidt sent på den, timerne er i gang” sagde hun strengt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:03 am

Fredrick hævede det ene øjenbryn og grin, "heldigvis går jeg her ikke, jeg er her bare for at aflevere noget til en ven", "hvor skal du hen, måske kan jeg hjælpe?" sagde han og sendte hende et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:14 am

”Oh.. ok” sagde Kira og nikkede. Hun viste Fredrick et papir med navnet på Elias klasse ”ja, jeg skal ind og vikariere her” forklarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:21 am

Han så på navnet, "oh ja, det ved jeg hvor er" så så han på hende igen, "vikarer?" spurgte han og grinte svagt, "er du ikke lidt ung til at undervise universitet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:23 am

”Hrm, jeg ser lidt ung ud” sagde Kira og rettede på brillerne ”jeg er 47”
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:25 am

Fredrick hævede det ene øjenbryn, "47?" sagde han uden at lyde helt overbevist , "så skulle du se meget ung ud, hvad skal du undervise dem i?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:26 am

”Øh…” Kira tænkte lidt ”..brevskrivning” svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:32 am

Fredrick så nu endnu mindre overbevist ud, "brevskrivning? på jurastudiet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:37 am

”Ja, øh, det er meget vigtigt” sagde hun og rettede igen på brillerne og prøvede at se vigtig ud
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:40 am

Fredrick kiggede undersøgende på hende og fik øje på de papirer hun stod med, "må jeg se dine papirer?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:55 am

"øh.. nej" sagde hun og forsøgte at skjule mappen
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 7:57 am

Fredruck greb ud efter den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:04 am

"Hey!" sagde Kira og forsøgte at få fat i den, men var ikke så behændig i de høje hæle.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:05 am

Fredrick fik fat i mappen og rev den til sig, så begyndte han at læse i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:11 am

Der stod opgaven om brevet, plus en masse underlige krusseduller og små smileyer der gav nogle stikord til hvordan hun skulle overtale dem til at det var rigtigt hvis de stillede spørgsmål og en mini tegneserie hvor en kvinde blev skubbet ind i et skab.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:14 am

Fredrick hævede det ene øjenbryn og så på hende, "Aha ... et kidnapningsbrev, og en dame, hvem er det? der bliver skubbet ind i et skab ... vil du stadig fastholde din historie om at være en vikar på noen og fyrre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:19 am

"Selvfølgelig!" Kira forsøgte at nå mappen "du er meget uartig unge mand, hit!!"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:25 am

Fredrick grinte, "unge mand? jeg er i hvert fald lige så gammel som dig, hvis ikke ældre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:33 am

"Nejhaj! Kom med min mappe!" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:40 am

Han holdt mappen så hun ikke kunne nå den, "hør her, jeg følger dig ikke hen ti klassen, før jeg får en ordentlig forklaring, så du kan lige så godt give op"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:41 am

"Jeg kan sagtens finde det selv.." sagde Kira, men man kunne høre tvivlen i hendes stemme. Hendes ben gjorde ondt og hun var ved at være træt "..."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:52 am

"virkelig? jeg kunne også hente en rigtig lærer til at vise vej" tilbød han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:54 am

Hun slog ham på armen "hey, du behøver ikke være led!" vrissede hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick   Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» hey alle sammen
» hey alle sammen SE HER
» hej alle sammen :P
» hejsa med jer alle sammen //emne søgning//
» hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: