Race : Varulv Bosted : Lejlighed Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 2733
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Man Nov 25, 2013 9:02 am
Fredrick grinte, "Varulve" sagde han og vist sine tænder i et stort smil, "og desværre ikke, måske en T-shirt"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Søn Dec 01, 2013 5:01 am
Så... du er ikke typen jeg skal på druktur med når der er fuldmåne?
Fredrick
Race : Varulv Bosted : Lejlighed Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 2733
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Tirs Dec 03, 2013 8:18 pm
Han rystede på hovedet, "nope, det ville nok ikke være så klogt" sagde han med et grin.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Søn Dec 08, 2013 6:31 am
lidt tvivlende spurgte Sam: er der så også et eller andet hemmeligt håndtryk jeg skal kende for at vide hvem der er med i hulen og sådan?
Sam ingen grund til at kamuflere hvor dumt ideen virkede, men man vidste jo aldrig...
Fredrick
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Søn Dec 08, 2013 11:12 am
Fredrick lo, "nej, bare rolig"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Søn Dec 08, 2013 11:36 am
godt så, skulle bare lige tjekke at jeg ikke fik hug af en eller anden gammel spidsøret panser fordi jeg ikke kunne se på vinklen af hans hat at han var troldman...
Fredrick
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Søn Dec 08, 2013 12:36 pm
Han lo, "nej, det skal du ikke bekymre dig om"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Man Dec 09, 2013 6:28 am
okay, så jeg føller lidt at ham der, Dr. John han kun har givet mig en halv forklaring, noget åbenlyst jeg mangler at vide... trækker det i skat
heller spørge engang for meget
Fredrick
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Ons Dec 11, 2013 7:24 am
Fredrick grinte, "det tror jeg ikke" sagde han.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick Søn Dec 15, 2013 7:37 am
Så med det ude af verden ville det så være cool nok hvis at jeg fixede mit ben, eller vil du selv have lov?
Sam var pludseligt kommet i tanke om at han stadig havde et ben fyldt med grus og glasskår som var begyndt at bløde igen...
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick