Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 3:03 am

god-aften/morgen/formiddag etc. aterswel, som i nok har gættet udfra kategorien jeg poster i, håber jeg at finde nogen at spille med.

Sam er en ung surfer, der sådan lidt pludseligt kom i lære hos en hekse doktor. han har ikke rigtigt styr på hele det der magiske samfund, og er nok lidt til fare for at komme til at afsløre magi for menige mennesker. udover det er hans forhold til great powers / great responsibility at han vidst har fanget første del, men arbejder lidt på nummer 2.

Han er for relativt nyligt ankommet til byen because reasons (han er heller ikke helt sikker selv)

så.. hvem vil lege med?
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 4:01 am

well, jeg vil gerne spille Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 4:25 am

Nicehed, nogen tanker (som sagt, der er lidt lagt op til at nogen fortæller ham om den magiske verden) men ellers er Sam en rimeligt laid back type, der bare ikke rigtigt kender så mange i byen...
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:02 am

nice ^^ well, jeg har ikke rigtig nogen ideer, fortælle om den magiske verden kunne sagtens pase, så skal vi bare lige finde ud af, hvordan de mødes and stuff xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:13 am

altså afhænger også af om det er sådan noget din karakter ville gøre, ellers kan Sam også bare sådan bare gradvist blive introduceret.

altså hvilke kredse kommer du i, så kan alternativt tage den derfra. Sam er jo underklasse stener fra nu af til han dør. (må jeg stalke din profil lidt, eller kan du selv overtales til at give the run down?)
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:17 am

min karakter ville klart forklare om den magiske verden, det har han gjort før xD hm ... tror han kan komme lidt i det fleste kredse xD du er velkommen til at stalke min profil, så kan du bare skrive, hvis der er noget der skal uddybes ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:30 am

jamen okay, så må vi lige finde en måde hvor på Fredrick kan komme til at skulle give Sam et crash course Very Happy

ps. profil stalking in progress xD
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:42 am

jep ^^ ok, så ... de kan mødes and stuff ... hm ... altså fredrick har et job på hospitalet? ellers hænger han af og til ud på bloody moon? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:49 am

Sam er super god til at komme til skade, (surfing og voodoo er en dårlig combo) Razz 

hvad er bloody moon?
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:59 am

et spilsted på siden ^^ "The Bloody Moon
The Bloody Moon er downtowns mest populære club. Her kommer ukendte bands og prøver lykken, folk er tit påvirket af mere end bare alkohol og medmindre du ligner en fra 4. klasse kan du være sikker på folk er ligeglade med dit ID."

så lyder hospitalet som en mulighed ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 8:07 am

Jeg er totalt kommet til skade efter at jeg forsøgte at gøre mit surfboard levende, eller noget lige så blæst Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 8:20 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeTors Aug 15, 2013 1:36 am

Hvis du stadig søger, vil jeg gerne emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeTors Aug 15, 2013 5:25 am

Ja sure, du skal dog være obs på at jeg lige for tiden er lidt stresset omkring tilbage til skolen og sådan -.- så jeg kan nok kun svare engang hver, hver anden dag...

anyways, lad os snakke fortæl mig lidt om alexandria Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeTors Aug 15, 2013 8:20 am

Jeg er heller ikke så ofte på pga. skole, så det går nok Wink

Kort fortalt så er hun en venlig pige, som til tider kan være lidt genert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeTors Aug 15, 2013 6:15 pm

ja okay, Stenet og småforvirret surfer, med en begrænset viden om den magiske verden til tjeneste.

Sams primære hangouts er stranden og små snuskede barer.

tænker du at spille?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 12:41 am

Alexandria ville nok ikke komme på en snusket bar af sig selv, men stranden er da en mulighed Wink
Hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 2:24 am

åh, gider du så ville jeg blive glad Very Happy

men hvad tænker du, skal de bare bumbe ind i hinanden, eller hvad?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 6:59 am

Ja de kunne jo falde i snak Wink
jeg laver men bliver først senere i aften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 7:03 am

Det er helt i orden får nok også færst tid til at svare engang i morgen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:18 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 11:00 pm

Hvis du stadig søger, kan vi godt emne nwn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 11:57 pm

Sorry, tror 3 emner er hvad jeg kan overskue for tiden :'(
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 12:08 am

Okidoki nwn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitimeMan Aug 19, 2013 6:45 pm

hvis du stadigsøger, vil jeg da gjerne emne med dig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Empty
IndlægEmne: Sv: forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse   forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forvirret Surfer søger Selskab, har sofa vil rejse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Junior savner selskab
» Rejse
» Søger emner
» Søger emner xD
» Søger, tag et kig

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: