Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dance with me - Fenryl

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dance with me - Fenryl Empty
IndlægEmne: Dance with me - Fenryl   Dance with me - Fenryl Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:00 am

Tid: 22:34
Sted: Joseph's
Vejr: Køligt og skyfrit
Omgivelser: Masser af folk som fester
Påklædning - (klik)


Rummet var fuldt med musik, som kunne høres ude på gaden og lyden af de fulde festglade gæster blandede sig med musikken og gjorde det umuligt at have en rolig samtale hvor man ikke behøvede at hæve stemmen. Hendes blik hvilede på en ung mand som stod et stykke fra hende, sammen med hans venner. Hun havde overvejet at udse ham som sit mål, men den lille flok af unge mænd havde stået for sig selv i over en time nu uden at gøre andet end at hente en drink engang i mellem, der var ikke nok gang i dem til at Christabella havde taget besværet med at rejse sig igen. Hun havde været ude og danse med to andre unge mænd og den ene havde dog set ung nok ud til at være yngre end hende selv. Men det gjorde ikke noget, så længe hun fik danset var hendes aften reddet. Hun drak den sidste mundfuld af hendes drink og rejste sig fra barstolen. Et charmerende sødt smil spillede på hendes fyldige læber, da hendes blik gled rundt på mængden. Hun ville finde en ny, at danse med og denne gang skulle det være en som virkelig vækkede hendes interesse og ikke kun fordi hun bare kunne lide at danse. Han skulle ikke kun bestå af hårprodukter. Hendes hofter bevægede sig svagt til musikken som spillede, da hun langsomt gik mod flokken der dansede. Hun ville se om der var en hun kunne stjæle, der vill sjovere med en udfordring end bare at vente på at blive spurgt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance with me - Fenryl Empty
IndlægEmne: Sv: Dance with me - Fenryl   Dance with me - Fenryl Icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 8:32 am

Fenryl stille drejede blikket rundt, fra sin tattorvør butik, mens et lettere smil havde lagt sig på hans læber og blikket nu hvilede sig på sin egen lille beskytter, nemlig Judas, da disse to altid havde været som to dråbber vand, til trods at efter hvad fenryl vidste var det jo blot en harmløs gekko, men som da han nærmer sig Joseph's fortsatte han ind a døren, iført en åben hvid skjorte, som blot gjorde hans tatto tydelige på hans torso, mens hans sorte kamuflagde bukser og et par lette sorte militær støvler blot fik det til at ligne en klassisk marine soldat der lige har fået fri, men da han går et par få skridt kommer en gut løbende over til ham, og der så ud til at være den typisk ''WOAW!! hvor har du fået den tatto!?''

og akurat havde Fenryl ret, fyren taler til ham, om hvor han havde fået den, hvem der lavede den, og om han kunne få nummeret på fyrens nummer, hvor efter fenryl svarede kort ''Ja jeg kender ham, da jeg selv har lavet den, og nej jeg giver dig ikke mit nummer, men her er mit visit kort'' før fyren overhovedet nået at svare fik han rakt et visit kort i hånden og uden at sige mere gik han igen, selv om han så ud til at være en smugle fuld.

fenryl kiggede nu rundt ''nå... Judas, hvor skal vi sætte os?'' mens fenryl næsten råbte til judas, som sad på hans skuldre, havde judas travlt med at glo, på en ung damme, et menneske måske, men danse kunne hun, en blond kvinde, med en smugle krøller, nemlig christabella, hvor fenryl af ren refleks følger judas's øjne, ''judas, hun er igang med at danse, jeg spørg hende om en drink istedet for, okay? '' judas reaktion var blot at, kigge fortsat på tøzen, mens fenryl gik mod bar disken, for at sætte sig, mens han nussede judas under hagen.
Tilbage til toppen Go down
 
Dance with me - Fenryl
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Now they're just somebody I used to know ~ Fenryl
» Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)
» The Demon Tattoo Shop-Fenryl

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Joseph's-
Gå til: