Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kunder.. - Saphira

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kunder.. - Saphira  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kunder.. - Saphira    Kunder.. - Saphira  - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 2:11 am

"Det lyder da ikke så svært" Siger hun og smiler lidt til Lucian. "Det kan jeg sagtens finde ud af tror jeg." Hun får sat sit navneskilt ordenligt på. Hun mærker hvor glad det gør hende endelig at høre til et sted.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Kunder.. - Saphira  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kunder.. - Saphira    Kunder.. - Saphira  - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 2:13 am

Lucian sukkede kort "ok, jamen så snup du den næste kunde" sagde han og stillede sig over til kassen. Han tog en tår af sin kaffe og en af bollerne fra hylden. Det var en ung pige der var den næste i køen.. hun så lidt usikkert på Lucian og virkede ivrig efter at komme til at snakke med Saphira istedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunder.. - Saphira  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kunder.. - Saphira    Kunder.. - Saphira  - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 2:23 am

Saphira nikkede til Lucian og blev ikke skræmt af at allerede skulle prøve det selv men så det bare som en udfordring. Hun smilede den til den unge pige som virkede usikker, nok mest på grund af Lucian. "Hey, hvad kan jeg hjælpe dig med?" Spørger hun imødekommende og for da af vide hvad hun ønsker sig. Hun samler tingene i en pose og pakker den sammen til kunden.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Kunder.. - Saphira  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kunder.. - Saphira    Kunder.. - Saphira  - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 2:26 am

"Jeg skal have to kanelsnegle og 5 rundstykker" sagde pigen og smilede stort til Saphira.

Lucian sukkede svagt og kom hænderne i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunder.. - Saphira  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kunder.. - Saphira    Kunder.. - Saphira  - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 6:45 am

Saphira smiler tilbage til hende og indtaster hvad det bliver på kassen hvorefter der bliver betalt og hun skimter imod Lucian som nu har set hun sagtens kan klare det.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Kunder.. - Saphira  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kunder.. - Saphira    Kunder.. - Saphira  - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 6:47 am

Lucian nikker "flot, det kan du jo sagtens. Klare du den lige, jeg snupper en pause" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kunder.. - Saphira  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kunder.. - Saphira    Kunder.. - Saphira  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kunder.. - Saphira
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: