Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeOns Maj 01, 2013 11:30 am

Hei!! xD
Jeg søger emner, massere af emner ja xD
Jeg ville meget gerne have Benji i gang, da jeg har haft en ide om ham her Benji i noget tid, min lille rockstjerne xD
Jeg kan starte at fortælle lidt om Benji.

Benji er ikke den stille type slet ike, han elsker at lave ballade og gå rundt og drille folk, som sådan typisk drenge streger.
Dog kan han ogs være grufuld ond, han har meget kort lunte der skal ikke meget til at få ham til at flippe ud over et eller andet og så kommer det altså til at gå udover personen selvom det var hans skyld eller ikke var.
Dog som Benji kan være fjollet og grufuld ond, kan han ogs godt være seriøst og meget kærlig.
Han er mest seriøs når han laver sin musik, som feks. skriver nye sange, han sidder ved sit skrive bord uden noget andet end et stykke papir, en blyant og en lampe.. ellers intet andet. Han kan sagtens fjolle med sine bandkammarater det er slet ikke det, men de som ham kan ogs godt lide at være lidt seriøse når de skal spille eller øve, men sjovt nok er det dem han hænger mest ud med og er mest fjollet med.
Han kan ogs være rigtig kærlig, det er mest over for dem ham elsker og holder af. Som hans venner. Han elsker at forkæle den han kan lide, der har dog været rigtig få af den han kunne lide.

Jeg håber det kan få et lille indblik af ham, dog kunne jeg godt tænke mig i lige læste min profil igennem for at få et endnu bedre indblik af ham, det kunne være mega dejligt hvis i lige gad det.

Jeg er sådan set lidt, ligeglad med om det bliver med plot eller uden, men dog kan jeg godt lide at have et plot som giver emnet ligesom lidt faste rammer hvis i forstår... Selvfølgelig gør i det xD

Jeg har ingen krav heller, som sådan, så i kan bare slå jer løs, kom og emne med mig, det bliver rigtig fedt! xD

See ya'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:21 am

Selvom jeg endnu ikke har helt styr på Samantha, så vil jeg meget gerne emne med dig :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:30 am

Min karakter har lidt at gøre med barmiljøet i Downtown, så det kan være vores karakterer kender hinanden gennem det, hvis Benji har spillet sådan nogle steder? Smile Har et åbent emne i Downtown, du er velkommen til at joine Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 2:54 am

Ups.. Undskyld har ike lige fået kigget her igen xD

Samantha: Lyder fedt. Nogen ide? xD

Deminea: Ja det kunne da sagtens være, da han nemlig ja, spiller sådan nogle steder xD Jamen det gør jeg så xD Kender de hinanden fra starten af eller? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 2:59 am

Deninea arbejder ikke super fast, så skal vi sige, at de har set hinanden men ikke derudover snakket med hinanden? Smile Hvorvidt Benji er underholdning til aftenen eller bare i byen er op til dig, du bruger bare løs af diverse NPC'er på baren Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 4:51 am

Barndoms venner? Gammel eller ny flirt? Måske noget familie? Har du selv nogle? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 6:06 am

Deninea: Hm.. Okok det kan vi godt sige xD Suparh, så begynder jeg bare at svare nu xD

Samantha: Hm.. De kunne måske være barndoms venner? Og så kunne det være at de begyndte på en lille flirt, har dog et lidt usikker aftale om en forelskelse, men de kan da stadig have en flirt gående der? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 6:29 am

Barndoms venner så og en mulig flirt kan måske skabe lidt drama? Hvis du og "forelskelsen" er med på det? Wink
Hvor længe skal det så være siden de sidst har set hinanden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 7:40 am

Yay Drama xD Jeg ved ikke om hun er med på den.. Mhm.. Men jeg kan jo spørger hende når vi to måske er færdige med emnet og kan se hvordan det er gået og når hun og jeg er blevet færdige med emnet og har set hvad der kom ud af det.. For jeg er helt sikker, som sagt... Jeg er lidt usikker xD
Men jeg er da i hvert fald med på den xD
Hm... Hvor gammel er Samantha? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeOns Maj 08, 2013 4:01 am

I orden Wink
Hun er 19 år gammel
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 1:29 pm

Jeg ville gerne prøve et emne ^^ nogen ideer til plot eller lignende? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 6:16 pm

Samantha: Okay, det er han ogs, skal vi sige at de har været sammen som spædbørn men blev splittet ad da de var 10 år, så er det 9 år siden de sidst så hinanden? xD

Julian: Suparh! Nah, jeg har ikke rigtig nogle ideer til noget rigtigt.. Har du måske? xD
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 7:42 am

nope xD desværre ikke xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)   Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Do it now, remember it later! xD (Rock n' roll søgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne søgning
» Check yes ? søgning !
» Søgning!
» Relations søgning
» Emne Søgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: