Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 fight club (åben for alle)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 6:11 am

Nikodemus smilede svagt, da Arissa fik småkagerne. "må jeg også smage en?" spurgte han hende med endnu et svagt smil.
Han fulgte nysgerrigt Thomas og pigens ordveksling, de kendte tydeligvis hinanden. Han betragtede pigen lidt mere indgående, hun så for pæn ud til at være menneske, og så mindede hendes træk svagt om både Arissas og den anden elverpige, han havde mødt, men måske var det bare et tilfælde.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:57 am

Arissa tog glædeligt imod småkagen og smagte på den. "Wow, de er gode" sagde hun imponeret.. hun havde selv haft en del problemer med at bage.. bare fordi de gamle forældre ikke ville anskaffe sig en ordenlig ovn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 8:58 am

Thomas stod lidt og så på den frakke, Rose havde trukket frem. "Du har lavet mig en frakke, bare fordi jeg har hjulpet dig med at sætte dit computersystem op?" så så han på hende med hævet øjenbryn og sagde "Drengestreger..? kan man kalde det, det..?" Han så på frakken den lignede hans egen, den var fuld af gamle skudhuller og brænde mærker efter flere års brug, og han kunne faktisk godt brugen en ny. Hun troede åbenbart stadig at han var et almindeligt barn. Han så over på de andre, de ville sikkert afsløre ham nu, godt det samme tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:02 pm

Ulrik kigge på Niko,"Hej, hvad laver du her?" Ulrik kigger nu over mod Safre,"måtte man bare smage en småkage?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:09 pm

"I tager bare, jeg kan altid lave flere når jeg kommer hjem" siger Safre glad. Hun smilede til Thomas, "Tja, jeg kunne bare ikke bemærke hvor slidt din gamle jakke var, og hvilke skader den har fået, og en lille dreng som dig skal passe på når han går ud på drengestreger." rejser mig op igen. "håber I kan lide småkagerne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:20 pm

diæten var en løgn den sande grund til at Fenris havde sagt nej til småkagerne, var at fan havde en allergi overfor chokolade (han vil dø af 20 gram), og han ikke ville fornærme pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 8:09 pm

Thomas temprament, begyndte at boble en smugle, brød sig overhoved ikke om den sammenligning, men han beherskede sig for, hun viste jo ikke bedre. Han ville gerne stikke hende den sin standard løgn, at han var 15 men lignede en på 11. Problemet var at mindst to personer der var tilstede, kendte sandheden, så han kunne ikke begynde at påstå noget, nogle andre ville modsige ham. Han tog fat i stoffet og følte på det, den var blødere og lettere end den han havde på. "Hvad har du lavet den af?" Spurte han bare, han ignorerede småkagerne, for det ville være ham til mere besvær end gavn at spidse dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 8:18 pm

Safre blinkede til Thomas."Det letteste og lydløseste stof jeg kunne finde, men prøv du gerne at sætte ild til det eller øddelægge det, det bliver meget svært" Kigger hen på Fenris. "Ærgerligt at De er på sådan en streng diæt Fenris, De smager ellers dejligt af hjemelavet lemon-curd og vanilie"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 10:08 pm

Nikodemus smilede svagt til Ulrik, "egentligt kom jeg for at se, om jeg ikke kunne vinde lidt penge på væddemål" forklarede han, "men så stødte jeg ind i Arissa ..." sagde han og trak på skuldrene. Han tog en småkage og begyndte at spise den, den smagte godt. Han smilede til Arissa, "du har ret, de smager virkelig godt ...".
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 12:47 am

Arissa smilede til Niko, og snuppede endnu en kage da mindst muligt havde fokus på hende.. hun holdt lidt øje med samtalen, det så ikke ud til at Safre vidste at Thomas var en vampyr.. Eller også var hun bare sød og venlig overfor alle. Hun var begyndt rigtigt godt at kunne lide den pige, hun virkede til at have et godt hjerte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:12 am

Thomas undersøgte sin frakke sin nye frakke, Han tog den dog ikke på med det samme, under frakken var hans våben spændt fast til kroppen, hans magiske Wakizashi ville nok vække opsigt, og han brød sig ikke om at afsløre sit våben udvalg, heller ikke den række kasteknive han der sad i hans bælte, bag på. "Jeg takker mange gange, men hvorfor så generøs en gave?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:26 am

"håber kagerne smager godt" siger safre og kigger over imod Arissa og Niko. Kigger tilbage til Thomas. "Tjo jeg kunne ikke bære at se dig vandre rundt i den gamle."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:51 am

"det gør de" sagde han med et høfligt smil. Han rodede op i Arissas hår og lo svagt, "sukker i teen og småkager ... du er virkelig ... nuttet" sagde han til hende med et drillende smil. "Jeg troede ellers man var ved at blive voksen, når man nåede de hundrede".
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:57 am

Arissa gav Niko en albue i maven, og så irriteret på ham.. han lavede grin med hende foran alle de andre.. onde! "Jeg er moden, du kan bare ikke se mine kvindelige sider" mumlede hun småfornærmet og tog en bid af småkagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:14 am

Safre bliver iretteret af niko's kommentar men gemmer det godt væk. Hun tager selv en småkage og spiser den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:31 am

"Ja den er vel mere end gammel, ældre end nogen ville gætte på faktisk", sagde han og trak lidt ud i sin slidte gamle frakke. Han så over på Nikodemus og Arissa da se talte sammen, forgik der noget mellem de to? Thomas var ikke overbevist, men det kunne se ud til det. Ikke at det kom Thomas ved, men han mente ellers at kunne huske at de to elver racer ikke var så glade for hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 9:57 pm

Niko tog sig til maven, hvor Arissas albue havde ramt "det var ikke slemt ment" sagde han med et svagt smil, "der er i hvert fald ingen grund til at blive voldelig".
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 10:04 pm

Arissa så overrasket på Niko da han brugte ordet voldelig.. ”Det gjorde da ikke ondt vel?” spurgte hun lidt bekymret og så på hans mave..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 6:34 am

"Mange tak skal du have Rose, den er nydelig." Han smilede til hende. så så han over imod Arissa. "Nåh Arissa, har du tænkt over hvad jeg sagde sidst?" Han var ved at folde sin nye frakke sammen, så den var nemmere at transportere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:19 pm

Safre spiser sin småkage og kigger rundt på de kæmpende. Hun gad ikke se på Arissa's og Niko's kæresteri.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:32 pm

"nej" sagde han med et svagt smil, "det gjorde det ikke". Han drejede hovedet, da Thomas begyndt at tale med Arissa, og kiggede mod dem, der nu var igang med et slås, måske han skulle satse lidt mere?
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 5:07 am

Arissa så lidt på Thomas, og nikkede "jo.. en smule" sagde hun og smilede skævt. Hun havde vaklet mellem at skulle opsøge vampyren igen, selvom hans kort stadig lå i lommen på hendes cowboy bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 6:59 pm

"Tag dig bare god tid, Jeg har bogstavligtalt alt tid i verden." han så over mod dem der var ved at slås inde i ringen. "Er der nogle af jer der kender de nøjagtige regler for de kampe. Hvad må man, og hvad må man ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fight club (åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fight club (åben for alle)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» Café De Oke' (åben for alle)
» I byen //åben for alle//
» Et familie forehavende - åben for alle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: