Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 fight club (åben for alle)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 9:55 pm

Safre sidder på en kasse ud i hjørnet af lagerbygningen, hun er igang med at lappe, en af dem der lige har kæmpet's, skjorte. *Ideelt sted at samle tropper, men ellers meget inertsandt hvordan mennesker bære sig ad* Hun er mest optaget af sit sytøj, men kigger en sjælden gang op.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 6:02 am

"Thomas.." sagde Arissa lidt usikkert og betragtede ham. Jo hun huskede godt den lille vampyr "godaften.." hun sendte ham et lille smil "skal du også være med til burkamp..? I to har vel ikke tænkt jer?" hun sendte både Thomas og Fenris et strengt blik. Hvis de kæmpede ville en af dem i hvert fald komme til skade.. og selvom Fenris havde prøvet at berolige hende, var hun ikke helt sikker på hvad chancerne var imod en vampyr.. heller ikke en lille en. Hun rykkede lidt nærmere Niko.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 6:13 am

Niko rykkede en smule nærmere Arissa, da han bemærkede, et hun bevægede sig hen mod ham. "Ja, jeg har mødt ham en gang tidligere... " sagde han til Fenris, som svar på hans spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 6:51 am

måden drengen talte på, ikke hans stemme mere rytmen, indikerede at han var ældre ind han så ud meget ældre, han var altså vampyr ''jeg taller for smigeren, men jeg brugte ikke mere styrke ind et normalt menneske i min statur, men jeg gjorde op for det med en blanding af Pankration, Taekwondo og Ju-jutsu, og jeg vil minde dig om vampyr'' det sidste ord blev sagt men afsky ''at du taler til en alfa varulv, selv hvis der var tre af din slags ville jeg vinde knægt''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 6:54 am

Arissa tog blidt fat om Nikos ærme og så uroligt fra Fenris til Thomas. Hun havde det virkelig ikke godt med at han pissede en vampyr af.. "Fenris.. der er jo ingen grund til vi alle sammen bliver uvenner.. vel?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 7:02 am

"Jeg ved udemærket godt hvem du er." Sagde Thomas, med et ligegyldigt ansigts udtryk som om det ikke imponerende ham det mindste, hvilket det heller ikke gjorde. "Der er sådan set heller ikke nogle der har udfordret din maskulinitet, så der er ingen grund til at spille med musklerne." Han holdt en pause, varulve var så nemme at tirre at det nærmest var umuligt at undgå det. "Jeg ville bare høre Arissa om, du har det godt, og om du og... Nikodemus var det? Om i kænder hindanden?" Han smilede til alle de forsamlede.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 7:04 am

Nikodemus lagde beskyttende en arm rundt om hende, "i kunne i det mindste vælge et bedre tidspunkt ..." sagde han og gjorde tegn mod Arissa, "der er ingen grund til at gøre hende bekymret". Han var nu heller ikke helt sikker på, hvem der ville vinde af de to, vampyren eller varulven? "og ja, vi kender hinmanden" sagde han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 7:05 am

Arissa smilede svagt op til Niko, og så så lidt på de to andre igen.. Fenris blev så hurtigt ophidset.. og Thomas virkede så cool og kølig.. det kunne jo godt være skuespil, men hun tvivlede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 7:14 am

Fenris kunne ikke holde det ud mere at drengen talte som om at han var Fenris overlegen, Fenris var ved at falde om af grin, men så blev han pludselig alvorlig og så på drengen ''hvis du virkelig vidste hvem jeg er ville du være flygtet i samme øjeblik du så mig'' dette blev ikke sagt som en trussel, men en advarsel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 7:39 am

"Se der er den igen. I lader alle til at tro at jeg vil springe i struben på jer, bare fordi jeg er til stede." Thomas talte roligt, men lød også en smule irreterret. "Hvis jeg var sulten var jeg gået ud for at spidse, jeg er her fordi jeg trængte til at se nogle slås." Han så derefter op på Fenris som om manden var en harmløs revisor. "Jeg er ikke løbet min vej, fordi jeg har tillid til at du ikke ville kunne skade mig selv hvis du prøvede."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 7:43 am

Niko smilede svagt, "jeg regner nu ikke med du vil flå min strube ud ..." sagde han og trak på skuldrene, "men jeg plejer at holde min ryg dækket, bare i alle tilfældes skyld". Han gav Arissa et svagt klem, "men jeg vidste ikke, at dig og Arissa kendte hinanden?".
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 7:48 am

"Han har lovet ikke at spise mig.." sagde Arissa til Niko, men så ikke heeeelt overbevist ud. Hun så lidt på Thomas.. jo hvis de var alene ville han sikkert intet havde imod det. Fenris virkede som om han gerne ville kæmpe..
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 7:51 am

Ulrik hvad lige haft tankkerne et andet set et stykke tid. "Det vikker som om at aller på en eller anden måden har snakket med alle."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 8:10 am

"Jeg kan ikke så godt lide elver blod, det er for sødligt." Sagde Thomas som om det var ganske naturligt. "Jeg holder hvad jeg lover, slap af og nyd selvskabet" Thomas smilede indsmirende til alle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 8:22 pm

Safre får øje på forsamlingen, hun er færdig med at lappe skjorten og giver den tilbage til dens ejermand. Hun kigger i sin taske og finder hvad hun søger, småkager hun bagte tidligere i dag. Hun finder dem frem, de ligger i en fin lille æske. Hun går over imod forsamlingen og spørge sødt."Kan jeg byde på nogle småkager? Man bliver jo sulten af at se på de kæmpende og selv at kæmpe^^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 8:48 pm

en meget smuk kvinde kom gående hen til dem''mange tak, men ellers tak, jeg er på en streng diet, hvor jeg ikke må spise andet ind kød, bønner og andre proteinholdige fødevarer, men hvor er mine manere mit navn er Darren Fenri, men alle kalder mig Fenris''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 9:59 pm

//Er der nogen særlig rækkefølge?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 11:05 pm

//Im not sure//
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 11:35 pm

//Lige nu tvivler jeg stærkt på det xD skal vi lave en?//

Arissa så overrasket på den unge pige, hun synes hun havde set hende før "småkager?" sagde hun nysgerrigt.. de så ret gode ud..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 21, 2012 12:17 am

"Rose..? hva' laver du dog her?" Udbrød Thomas. Han havde overhovedet ikke forventet at se hende her, men på den anden side havde han kun mødt hende en gang, men hun var da bare syerske, det her var da ikke et sted for hende. Stedet var fyldt med hårde og farlige typer, og der var mindst en varulv i lokalet, det kunne da ikke være et sted for hende. Han tænkte ikke over at de der ikke kendte ham sikkert havde den samme mening om ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 21, 2012 6:44 am

Nikodemus kiggede nysgerrigt på småkagerne, "koster de noget?" spurgte han og begyndte at finde lidt penge frem, hvis det var ville han nok købe et par stykker, både til sig selv og Arissa. Han smilede svagt til Ulrik, "det virker unægteligt sådan ... sikke et sammentraf". //nogen ideer til en rækkefølge?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 21, 2012 7:43 pm

Safre griner kort. "Småkagerne koster skam ikke noget" kigger ned på Thomas og omfavner ham med den ene arm "Dejligt at se dig igen Thomas!"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 21, 2012 8:30 pm

Arissa så imponeret på Safre.. hun ture kramme en vampyr!.. Hun måtte indrømme det var ret sejt. Hun så lidt rundt på forsamlingen af væsner hun alle på en eller anden måde før havde været i kontakt med. Det havde været en god beslutning at gå her ind!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 21, 2012 8:55 pm

Thomas stod overrasket over at blive omfavnet, det havde han overhoved ikke regnet med, han var på ingen måde vandt til at blive behandlet pænt. Thomas var heller ikke sikker på om hun viste han var vampyr eller ej, han havde ikke sagt det til hende og hun havde ikke spurt ham, men alligevel undrede det hende tilsyneladende ikke at finde ham her, blandt den slags. "Hej..." Sagde han en smugle overrumplet "Virker dit nye computer system, eller har du givet op?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 10:16 am

Safre giver småkagerne til Arissa"Bare spis jeg skal lige finde noget til thomas" hun slipper Thomas og begynder at rode i sin taske, og op af tasken trækker hun en sort lang jakke i børne størrelse. "Her Thomas den er til at beskytte dig når du er ude på dine drengestreger" Hun blinker kort til Thomas
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fight club (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fight club (åben for alle)   fight club (åben for alle) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fight club (åben for alle)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En tur på club - Felix
» Fight Night - Rayan
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» gåtur (åben)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: