Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

en ny karakter (Onixa)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Aniya

Aniya

Race : Drage
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

en ny karakter (Onixa) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 12:05 am

"en person i din bog som er bygget på mig?" spurte hun og kiggede på ham med skævt hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 12:14 am

''jeg leder efter inspiration til min nye bog og du er intrassandt'' sagde han
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 12:53 am

"er hun køn?" spurte Onixa og satte sig op og så interseret på Dresden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 12:57 am

''du er køn, og karakteren er bygget over dig, så prøv at gæt''
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 1:03 am

"yay men det må da godt" sagde hun og smillede stort til Dresden "aldrig været med i en bog før" sagde hun spændt og glad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 1:11 am

Dresden fandt sin notes-bog frem ''men først vil jeg gærne vide noget om dig, som din race, evner eller historie''
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 7:01 am

"øhh hvad vil du vide?" spurte hun og så spørgerne på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 4:30 pm

Dresten fandt sin notes-bog og blyant frem og trak på skulderende og sagde ''hvad syndes du er interassandt ved dig selv''
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 6:51 pm

"øhmmmm" sagde Onixa og vippede lidt fra side til side "hmm min læge sagde jeg har ADHD?" spurte hun og så tænkene op i skyerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 8:16 pm

det avde han gætet, men det var godt at få bekraftet ''hvad med din race, jeg har aldrig mødt en som dig før'
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 11:04 am

"min race hedder Vulp og jeg mener min race blev skabt for 50 år siden" sagde hun og kiggede rundt og der var ikke rigtigt nogen i nærheden af dem så hun lod sine øre og hale komme frem "ahhh det var bedre~~"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 4:02 am

''hvad mere kan du fortællemig om din race, eller hvad du lever i din fritid'' Dresden gik helt hen til hende, så hende ind i øjne ''du er simpelhend så nuttet''
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 7:09 pm

"øhm....vi er immune over for magi...hmm jeg går rundt i min fritid når jeg ikke arbejder" sagde Onixa og så på Dresden og rødmede " aww hvad er du sød" sagde hun og lorede med halen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 6:41 pm

Dresden skrev det ned i sin notesbog ''hvad arbejder du som''
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 6:25 am

"jeg er bager jomfru i uptown" sagde onixa og så på Dresden men fik øje på en sommerfugl og begynder at jæge den med roven i vejret!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 7:09 pm

det fik næsden Dresden til at falde om af grin, hvor efter han så sig om efter folk men der var ingen som kikkede mod ham, der var der ikke, så han teleporterede hen ved siden af Onixa
Aniya

Aniya

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 23, 2013 3:22 am

onixa fik et chok og fald om på siden og kiggede på Dresden "hvor kom du fra?" spurte hun
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en ny karakter (Onixa)   en ny karakter (Onixa) - Page 2 Icon_minitime

en ny karakter (Onixa)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Ude og træne - Onixa
» Du ser nye ud - Onixa
» Fred og ro.. - Onixa
» Ude og gå en tur - Onixa
» nattetur - onixa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum